Minulla on ollut nilkka turvoksissa sisäpuolelta nyt neljä viikkoa, aluksi se oli vain kosketusarka, parin päivän päästä se kipeytyi niin pahasti ettei sillä pystynyt enää kunnolla kävelemään, sitten se turposi huomattavasti. Säikähdin ja lähdin näyttämään nilkkaa lääkäriin, koska en ollut ainakaan tietoisesti satuttanut sitä mihinkään. Lääkäri totesi nilkassa olevan nivelside vamma, ihmettelin miten se voisi olla mahdollista, sillä luin netistä että nilkan nivelsiteiden repeämiseen sisäpuolelta vaadittaisiin se että nilkan olisi pitänyt kääntyä kokonaan ympäri, ja jos näin olisi käynyt olisin sen varmasti tuntenut. Nyt nilkka on ollut neljä viikkoa turvoksissa, välillä turvotus laskee ja kipu lakkaa, mutta aina yön aikana nilkkaa alkaa särkeä ja aamulla se on taas turvonnut. Lääkäriin en ole viitsinyt mennä uudestaan, koska nilkasta ei ole vielä koitunut minulle niin paljon haittaa, paitsi korkokenkiä ei voi käyttää ja kävely sattuu hiukan, etenkin portaissa. Pari viikkoa sitten samaan jalkaan ilmestyi pottuvarpaan alapuolelle myös todella kutiava ihottuma, joka oli pakko repiä verille ja nyt kun nahka uusiutui siihen tuli pientä näppylää uudestaan.. Voisiko olla mahdollista että nilkassa olisi ruusu? Vai voiko ruusu kestää näin pitkään näin vähäoireisena.. Mietin tuota ihottumaakin, että voisiko sillä olla joku yhteys tähän nilkkaan, koska en ole aikaisemmin juuri kärsinyt ihottumista. Kiitos vastauksista!
Turvonnut nilkka
-Inna-
1
1076
Vastaukset
- 13,,,,,,,,,,,,,,,
käytätkö crocseja??
mulla turpoo nilkat niistä, oikea enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154