volvo 940 jäähdytinvuoto

koihjsda

Jäähdyttimessä pelkääjän puolella on neljä tulo ja meno "letkua" niistä ylimmäisestä vuotaa nestettä ei paljon mutta vuotaa kuitenkin. Syyläri on alle vuoden vanha. Vuotaminen tapahtuu silloin kun auto on sammuksissa ja neste kuumaa.Luultavasti letku menee lämmittimeen. Mitä sille voisin tehdä ja voiko letkun huoletta ottaa pois ja laittaa vaikkapa tiivistepaperia ja uudelleen kiinni. Syyläri on hella merkkinen. Vihjeistä kovasti kiitollinen Antti

1

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuma polttaa

Taitaa vain olla letkunkiristin eli klemmari löysällä. Kiristä pikkuisen niin vuoto voi loppua siihen. Jos tämä ei auta, käytä letku irti ja kiinnitä uudelleen, tietenkin vasta kylmänä. Astia alle nestettä keräämään, ellei letku ole selvästi paisuntasäiliön nestepinnan yläpuolella. Tietysti letkukin voi olla niin vanha ja kovettunut, ettei se enää tiivisty kunnolla, mutta siihen auttaa letkun vaihto.

Jos vuoto on sittenkin letkun kiinnikkeessä tai jäähdyttimen kennossa, se tarkoittaa matkaa jäähdytinkorjaamoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe