Hei!
Pääsin TRE:n yliopistoon sosiaalityöhön sisään ja kyselisin vähän vinkkejä muilta sos.työn opiskelijoilta. Pulmanani on se, että minulla on käyttämättömiä opintotukikuukausia jäljellä vain 14 kpl:tta, eli töitä pitää painaa opiskelun ohessa suht lujasti. Osaako joku antaa osviittaa, milloin minun kannattaisi nuo tukikuukaudet käyttää? Onko järkevää käyttää ne heti ensimmäisenä vuotena vai kannattaisiko pihdata niitä myöhemmäksi? Opintolainaa en enää saa entisten opintojeni takia. Tiedän että opiskeluaikataulut ovat täysin henk.kohtaisia, mutta ajattelin josko jonkinlaista vinkkiä saisin.
Kiitos!:)
Hei kaikki sosiaalityön opiskelijat!
Muffe000
1
191
Vastaukset
- ElPuki
Kaikki pakollista läsnäoloa vaativat tee heti kättelyssä kuukausien puitteissa.Kandia/Gradua sun muita omaan tahtiin tehtäviä voit tehdä työn ohessa energiatasosi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764