Heipsan,
Onkos kukaan huomannut NordicBetillä golfpokerin SM-kisoja? Sellainen löytyi ja kiinnostus pelaamiseen olisi kova. Enemmänkin siis tuo golf-osuus kiinnostaa. Edeltävässä satelliitissa ei ollut tuota 10:tä pelaajaa, joten koko homma peruttiin. Sunnuntaina 10.9 pelataan seuraava, joten toivottavasti sillon saadaan minimissään tuo 10 pelaajaa ja homma pyörimään. Aika halvalla irtoaa loppujen lopuksi jos on 50 5€ osallistuminen ja paketin arvo 350€. Freezeout turnaus siis kyseessä, joten ei todennäköiseseti tule tuon 10 paketin edestä osallistumisia (3500€). Ihan sen takia ilmoittelen, että saadaan ainakin tuo 10 kasaan ja paketit parempaan talteen :)
Kisat pukkasivat silmään NordicBetin etusivulta. Tässä linkki itse kisaan: http://www.nordicbet.com/fin/docs?content=poker_golf&content_only=false&ads=false
Golf-Pokerin SM-kisat!
2
175
Vastaukset
- LOLOLOLOLOLOL
Taas joku SM-kisa.
Aika säälittävää yritystä keksiä jotain näennäisesti tärkeää. - HimoGolfaaja
Jos ei kiinnosta golf, majoitus, ruoka ja juoma tuohon hintaan, niin eihän sinun sinne tarvitse tulla :)
Vieläkin on 4 pelaajaa itse turnauksessa! Tulkaa ihmeessä mukaan, irtoaa 55€ paikka kisoihin, sisältyy ruuat, juomat, majoitus, greenfee jne.! Mahtava setti siis tohon hintaan.
Porukalla ollut vissiin vaikeuksii löytää turnausta, joten tässä ohjeita: "Klikkaa "Muuta aulaa" oikeasta alareunasta niin kauan, että vasemmalle tulee valikko, josta löytyy kolmantena "Turnausaikataulu". Sitten klikkaat "Turnausaikataulu" ja sieltä toisesta tai ekasta välilehdestä löytyy itse turnaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950