Heipsan,
Onkos kukaan huomannut NordicBetillä golfpokerin SM-kisoja? Sellainen löytyi ja kiinnostus pelaamiseen olisi kova. Enemmänkin siis tuo golf-osuus kiinnostaa. Edeltävässä satelliitissa ei ollut tuota 10:tä pelaajaa, joten koko homma peruttiin. Sunnuntaina 10.9 pelataan seuraava, joten toivottavasti sillon saadaan minimissään tuo 10 pelaajaa ja homma pyörimään. Aika halvalla irtoaa loppujen lopuksi jos on 50 5€ osallistuminen ja paketin arvo 350€. Freezeout turnaus siis kyseessä, joten ei todennäköiseseti tule tuon 10 paketin edestä osallistumisia (3500€). Ihan sen takia ilmoittelen, että saadaan ainakin tuo 10 kasaan ja paketit parempaan talteen :)
Kisat pukkasivat silmään NordicBetin etusivulta. Tässä linkki itse kisaan: http://www.nordicbet.com/fin/docs?content=poker_golf&content_only=false&ads=false
Golf-Pokerin SM-kisat!
2
159
Vastaukset
- LOLOLOLOLOLOL
Taas joku SM-kisa.
Aika säälittävää yritystä keksiä jotain näennäisesti tärkeää. - HimoGolfaaja
Jos ei kiinnosta golf, majoitus, ruoka ja juoma tuohon hintaan, niin eihän sinun sinne tarvitse tulla :)
Vieläkin on 4 pelaajaa itse turnauksessa! Tulkaa ihmeessä mukaan, irtoaa 55€ paikka kisoihin, sisältyy ruuat, juomat, majoitus, greenfee jne.! Mahtava setti siis tohon hintaan.
Porukalla ollut vissiin vaikeuksii löytää turnausta, joten tässä ohjeita: "Klikkaa "Muuta aulaa" oikeasta alareunasta niin kauan, että vasemmalle tulee valikko, josta löytyy kolmantena "Turnausaikataulu". Sitten klikkaat "Turnausaikataulu" ja sieltä toisesta tai ekasta välilehdestä löytyy itse turnaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071