Viimeiset kommunistit keskustelevat
7
<50
Vastaukset
- NUIVANNIEMI ON
KOMMUNISTIEN JA MUIDEN VIHERPUNKKIEN VANHAINKOTI !!
HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH HOHOH - Ja myös HOMOJEN !
hihihih :)
Viihtykää ! - Miksi tämän palstan
komut eivät osallistu keskusteluun oman vanhainkotinsa asioista ? Kummallista, yleensähän komut yrittää työntää lusikkansa joka paikkaan, miksi oma vanhainkoti ei kiinnosta ?
- Onko akatonta
hinttiluuseria näkynyt ? Jos näkyy, ilmoittakaa päivystäjälle :))
- katsohan nyt
Ihan itse vaan peiliin.
Sieltähän sinä sitten ihan heti näet sen kaipaamasi henkilön.
- katsohan nyt
Ihan itse vaan peiliin.
Sieltähän sinä sitten ihan heti näet sen kaipaamasi henkilön. - Einari on löytynyt
ja viety Niuvan pyöreään, pehmustettuun huoneeseen. Ja laitettu narulla kiinni seinään. Voi ressukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944