Heti alkukevennykseksi, saanko esitellä, spermaruno(!) :
Tytöt luulkaa - ei enää!
Totuus kuulkaa - tekee tenää!
Sperma teidät kauniimmiksi sottaa,
sen saa siis päällensä ottaa.
Tulee hyvä jälki fiilis,
ja voi vaiks kuiskata sit jälkeenpäin korvaan
"mä rakastan sua kultsipupuseni".
Se oli siinä. Jutun aiheeni onkin naiset, jotka pitävät spermaa vastenmielisenä. Tämä onkin yleistä, koska osa miehistäkin alkaa luulla niin naisten käyttäytymisen vuoksi. Otankin nyt tosimiehen roolin ja opetan niitä kaikkia jotka eivät vielä tästä tiedä!
Sperma on "just jees" ;) !
Antakaa sen tulla kasvoillenne (tehkää niin välillä myös te kaikki spermannielijätkin!), rinnoillenne, jaloillenne, mahallenne jne.
Hierokaa sitä miehen laukeamisen jälkeen itseenne... tai nauttikaa jos mies hieroo sitä teihin! Sperma on RAKKAUDEN NESTETTÄ ja se TUNTUU ja MAISTUU HYVÄLLE!
Älkää ottako niitä sängyn viereen jemmaamianne papereita käyttöön, ainakaan joka kerta. Tosimiehelle tulee vain paha mieli kun pyyhitte hänen jälkikasvunsa heti vatsaltanne.
Sen sijaan: Älkää pyyhkikö spermaa, paitsi ehkä kasvoilta, ruvetkaa nukkumaan siihen paikkaan niinkuin kunnon pariskunnat. Ja miehet, älkää esittäkö että spermanne likaa teidät jos sitä ilmenee naisen mahalla tai suussa, sillä ME KAIKKI TIEDÄMME että olette sitä jo salaa maistelleet ja ammuskelleet mahallenne!
Nå... tämä nyt oli tälläinen herättelevä otsikko kaikil spermaa oudoksuville. Itsekkin nimittäin joskus koin sperman tavalla sun toisella aktin jälkeen kiusalliseksi, kunnes eräs tyttö opetti minulle että sperma on rakastavaisten juttu. Vähä niiku todistusaineistoo lemmesta you see!
Levittäkää sanaa ihmiset!
(Ja päivän sana on sperma.)
Spermaa tyttöjen päälle!
11
4476
Vastaukset
- evian
en annakaan miehen laueta kasvoilleni, en ole koskaan sanonut sperman olevan vastenmielistä.
Enkä ole mielestäni sen huonompi tms. kuin nainen joka suostuu ottamaan (usein vain ja ainoastaan miestä miellyttääkseen) spermasuihkun kasvoilleen. Mikään muu paikka kun ei itselläni ole kiellettyjen listalla, ja eiköhän miehelle ole kuitenkin tärkeintä se itse laukeaminen eikä suinkaan se minne se lasti lentää...?!
Kyllä, miehen lauettua sisälleni (tai vaikka pepun pääle, reisille..) tyydytän spermalla itseäni koska tällöin laukean helpommin (ja nopeammin!) kuin yleensä. En tiedä mikä siinä on niin kiihottavaa, mutta viime kesänä onnekseni tein tällaisen huomion :)
Meillä myös on aina sängyn vieressä se nessu-paketti valmiina (eri asia tietty jos ollaan liikenteessä), eikä se vielä tähän päivään mennessä ole kumpaakaan haitannut tai saanut aikaan pahaa mieltä. Myös mies käyttää niitä.
Hyvin harvoin jätän spermaa sisälleni ja käyn nukkumaan, vaan yleensä käyn hetken päästä vessassa ja alapääpesulla ja yritän saada kaiken "ylimääräisen" ulos. On nimittäin ikävä tunne kun sperma alkaa valua ulos itsestään, yleensä se vielä tapahtuu jossain mahd. huonossa paikassa..
Olenko siis mielestäsi jotenkin huono tai pettymys miehelleni vain kun en anna hänen laueta kasvoilleni?! Minun kanssani hän on kuitenkin kokenut enemmän uutta kuin entistensä kanssa yhteensä (pelkkä lähestyssaarnaaja kerran viikossa ei välttämättä kauan kiinnosta ketään..)- sälli_kasineljä
Et varmastikkaan ole pettymys ja mikä mä olen ketään kritisoimaan, mutta itsestäni on tylsää jos ei voi ikinä kasvoilleen ottaa. Varmasti useimmat miehet ovat samaa mieltä.
Ja varmasti itse laukeaminen on tärkeämpää - mun viesti ei nyt vaan käsitellyt sitä :)
Nessu paketti sängyn vierellä on ihan legenda, ei siinä mitään. Kyse olikin nyt pikemmin naisista jotka rupeavat heti samantien niitä nessuja siitä nappaamaan ja itseään pyyhkimään paniikissa, kuin sperma tappaisi. (Tälläinen tarttuu helposti siis varmasti myös miehiinkin parisuhteessa.) - Make
Jättäisit vain ne spermat sisällesi, monista on kiihottavaa nähdä niiden valuvan pois. Monesti viikonloppu aamuisin rakastellessamme vaimon kanssa lasken useamman lastin spermaa sisään. Jos on mahdollista niin käymme siinä sitten päivän askareisiin ilman vaatteitta. Siinä vaiheessa kun huomaan spermojeni valuvan vaimon pillus ulos ja josku jopa pitkin reisiä tulen mielettöman kiihoituuneeksi, ja tämä johtaa usein uuteen rakasteluun.
- rässi
Make kirjoitti:
Jättäisit vain ne spermat sisällesi, monista on kiihottavaa nähdä niiden valuvan pois. Monesti viikonloppu aamuisin rakastellessamme vaimon kanssa lasken useamman lastin spermaa sisään. Jos on mahdollista niin käymme siinä sitten päivän askareisiin ilman vaatteitta. Siinä vaiheessa kun huomaan spermojeni valuvan vaimon pillus ulos ja josku jopa pitkin reisiä tulen mielettöman kiihoituuneeksi, ja tämä johtaa usein uuteen rakasteluun.
oot aika siivoton vaippis,paskanna seuraavaks leivän päälle ja syö se ja kerro äitilles mitä teit.
- Muusa
rässi kirjoitti:
oot aika siivoton vaippis,paskanna seuraavaks leivän päälle ja syö se ja kerro äitilles mitä teit.
Jo ekoilla kerroilla kun sain käsin poikaystäväni laukeamaan, imeskelin sormeni puhtaaksi ja leikittelin spermalla ja levitin sitä rinnoilleni. Omasta mielestänikin se on kiihottavaa ja sperma sitäpaitsi maistuu hyvältä (ainakin poikaystäväni tuote). On ihanaa kun poikaystäväni laukeaa rinnoilleni tai vatsan päälle tai kun olen selälläni, pakaroideni päälle. Eikä ole mikään kiire heti siivoamaan. Onko tämä miesten mielestä hyvä piirre tosiaan?
- Make
rässi kirjoitti:
Jaa jaa jokos sinä kohta lastentarhasta pääset, ja koulun aloitat....
- Make
Muusa kirjoitti:
Jo ekoilla kerroilla kun sain käsin poikaystäväni laukeamaan, imeskelin sormeni puhtaaksi ja leikittelin spermalla ja levitin sitä rinnoilleni. Omasta mielestänikin se on kiihottavaa ja sperma sitäpaitsi maistuu hyvältä (ainakin poikaystäväni tuote). On ihanaa kun poikaystäväni laukeaa rinnoilleni tai vatsan päälle tai kun olen selälläni, pakaroideni päälle. Eikä ole mikään kiire heti siivoamaan. Onko tämä miesten mielestä hyvä piirre tosiaan?
On Muusa, jatka samaan tahtiin...
- evian
sälli_kasineljä kirjoitti:
Et varmastikkaan ole pettymys ja mikä mä olen ketään kritisoimaan, mutta itsestäni on tylsää jos ei voi ikinä kasvoilleen ottaa. Varmasti useimmat miehet ovat samaa mieltä.
Ja varmasti itse laukeaminen on tärkeämpää - mun viesti ei nyt vaan käsitellyt sitä :)
Nessu paketti sängyn vierellä on ihan legenda, ei siinä mitään. Kyse olikin nyt pikemmin naisista jotka rupeavat heti samantien niitä nessuja siitä nappaamaan ja itseään pyyhkimään paniikissa, kuin sperma tappaisi. (Tälläinen tarttuu helposti siis varmasti myös miehiinkin parisuhteessa.)Nojoo, oikeassa olet, ei se ainakaan kovin romanttista ole jos heti aktin jälkeen kaivaa sen nenäliinapaketin esiin ja ryntää pesulle :)
- evian
Make kirjoitti:
kyllä annankin sperman jäädä sisälleni joksikin aikaa, mutta kuten jo sanoin on inhottavaa kun se sitten jossain vaiheessa pakostikin alkaa valumaan pois. Jokainen tekee tietty tyylillään!
- Cael
Make kirjoitti:
Naisen spermaiset reidet kiihottavat...
- Anonyymi00011
Onko sama kenetä se sperma on lypsetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283370Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 341535
- 321471
- 911403
- 151333