On alkanut kiinnostamaan Jeep Wrangler ja nyt haluaisin tietää porukan kokemuksia em. autosta.
Mihin kannttaa kiinnittää huomiota em. käytettyä autoa ostettaessa?
Onko automaattilaatikko minkälainen? Paukkuuko helposti?
Ym.ym.
Wrangler
1
3152
Vastaukset
- Chero-92
Mikähän malli Wranglerista on kyseessä?
* Jeep Wrangler YJ (1987–1995)
* Jeep Wrangler TJ (1997–2006)
* Jeep Wrangler JK (2007–)
En tiedä mitä laatikko Wrankussa on käytetty, esim 90-2000, mutta jos kyseessä AW4 niin se on yksi kestävimmistä laatikoista mitä Jeepeissä ja yleensäkin maastureissa on. Perustuu Japanailaiseen Aislinin aikoinaan Tojotan 300hp urheiluautoihin kehitettyyn laatikkoon.
Offipalstalla löytyy varmasti lisää tietoa Wrankuista
Hyväpuoli noissa että ovat vieläkin rungollisia autoja. Kuluvia osia on mutta akselit taitaa olla vahvimmasta päästä. 4l bensakone on vanhanaikainen, mutta kestävä ja kulutus taitaa pyöriä 10l hujakoissa, tehojakin on kyllä sitte vm riippuen 170-190hp. Osia saa pilvin pimein niin varaosaa kuin erilaista palikkaa. Virosta saa kokonaisia autoja edullisesti...ainakin sieltä on viimesen vuoden aikaan tullu jonki verran suomeen kun noita projekteja seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901