Nyt tosikevennys paikallaan.

savon ukko

Oli lestaadiolaisten kokous, Jeesuksen tiellä kulkeva oli kutsunut puhujaksi naispastosi Pirkon. Vain sen vuoksi, että saisi hänet lankaan jälkikysymyksillään ja hänet nolatuksi pappina.

Pastori Pirkko aloittikin saarnansa aloituksella, nyt puhumme valheen synnistä.
Oletteko tutustuneet Markuksen 17 evankeliumiin, kuka on?

No etupenkissä parhaalla paikalla Jeesuksen tiellä kulkija, röyhiti rintaansa ja nousi seisomaan kääntyäen kuulijoihin pän sanomalla. Niin syntiset kuulijat, olette helvettiin menossa, ellette ole sitä evankeljumin kohtaa lukeneet. Minä viimeksi lasteni kanssa eilen illalla.

No, tällöin Pastori Pirkko, loihi lausumaan, nyt näemme valheen kokonaisuudessamme edessämme, kun Markuksella ei ole evankeljumissaan kuin kuusitoista lukua.

4

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

No eipä ollut Paalillakaan Roomalaiskirjeessään kuin 16 lukua
      Vaikkei sitä aivan evankeliumisksi noteratakaan , kun hän oli
      apostolien puolesta Pakanain apostoli . Siis 13 ,
      Matteus oli tullut Juudaan tilalalle .

• g.hj-.kl

Jos minä kirjoitan rehellisesti Paavalista niin haukutte minua vittuilijaksi!
        teuta, kuuluisa katolilaisuuden, Paavalinkin kätyri saa haukkua häntä ja kaikki lestadiolaiset ovat samaa mieltä!
        Olis hyvä tietää mikä "paali" hän oli mutta ilmaisesti rikollisuuden epäjumalana syntipaali!!!

• teuta

Niin kirjoitus virhe paholainen siinä oli .

Paavali piti kirjoittaa (Paavalikaan )

• teuta

Kuule savon ukko , tiesitkö että Markus , oli niin valveutunut
      apostoli , että hänen ensimmäinen evankelium kirjoitettiin
      uusiksi Aleksanriassa sikäläisessä Raamattu painossa .
      Ja ehkä siksi se saatiin normaalia pienenpään tilaan .
      Mutta ei se yhtään halvenna sitä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2098
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1715
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1476
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1226
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1024
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      978
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      855
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      842
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      743
    Aihe