Istun loputtomasti yksin keskellä ääretöntä lakeutta.
Autius on kärventänyt sydämeni. Mikään ei tunnu miltään. Mikään ei huvita. Olen kyllästynyt ihmisiin. Useimmat näyttävät pystyynnostetuilta sioilta.
Olisin halunnut jonkin pienen asian, hänelle helpon, mutta se ei käy.
Mikään ei huvita
8
128
Vastaukset
- .................
-------------------------------------ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....................................................................................................................
- kjjuiuiyi
No eihän se ole kiva olla yksin, mut koita jaksaa et ole ainut yksinäinen..päivä kerrallaan..
- hjuikjui.
No eihän se ole kiva olla yksin, mut koita jaksaa et ole ainut yksinäinen..päivä kerrallaan.
- tekemistälöytyy
Lähdet vaan liikkumaan sieltä tietokoneen äärestä, löytyy tekemistä...
käy vaikka vuokraamassa joku elokuva filmtownista tai jotain. - oookeiiiii....
useimmat pystyynnostetuilta sioilta?
ilmanko oot yksin.. - dfgd4311esd
mua tuo "pystyynnostetuilta sioilta" nauratti. :)
Näyttääkö ne vaan sioilta vai ? - werwer2
sika värin vai muodon puolesta? vai ääntelyn?
- kohtalotoveri
höh, olen samanlainen.ehkä olet taiteellinen hän ei ? unohtaminen olisi ehkä parasta, älä ainakaan katkeroidu miehiä riittää (ja naisiakin jos selllaista etsit) Sellaisia jotka ymmärtää ja näkee herkästi muita, valitse sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760