PS3 Huolto/Korjaus

Zertytr

Pleikkari ei ole 3 kuukauteen lukenut levyjä joten: Mitkä liikkeet Gamehousen lisäksi korjaavat pleikkareita Tampereen seudulla? Korjaako esim.Verkkokauppa? Apua tarvitaan, kiitos vastauksista jo etukäteen.

12

4926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitaJAkysy

      Verkkokauppa korjaa

    • P7

      Ei korjaa.
      Lähettävät maahantuojalle ja maahantuoja lähettää asiakkaalle "uuden" vanhan korjatun. Eli omaasi et saa takaisin.
      Täten sanot myös hyvästit pelitallennuksillesi, koska Playstation formatoi kiintolevyn siten, että vain kyseinen järjestelmä voi sitä lukea.

      Toivottavasti olit tehnyt varmuuskopiot lähiaikoina.

    • PeliPysäkki.

      eikös Gamestop korjaa? ainakin levyjä tietääkseni. en tiedä onko niitä liikkeitä sitten siellä tampereen seuduilla :I

    • Hgn:HFK
    • ps3 rikki

      Mulla ei lue levyjä. Varmaan lukija rikki, yritin kyllä putasa sitä mutta ei tulosta.
      Asun lapualla joten mihin vierä korjattavaksi kun lähellä ei ole mitään mihinkä vierä.
      Mikä avuksi?

      • petri jopo

        Sain korjattua ongelmani kun löysin Helsingin myllypurosta (metroasemalta n.30m) sellaisen pikkupaikan kuin Verkkotalo.fi. Korjaus maksoi 100e (sisältää tarkistusmaksun 30e), takuu tosin kait 1kk posti 15e, mitä ei maksaa tarvitse luonnollisesti jos paikan päälle viet, eli ainakin 50e halvempi korjaus kuin tampereen gamehouse.
        Vein konsolini sinne 4.4.2013 n.klo 14 ja sain heti 5.4.2013 aamu10 puhelun että voin noutaa kyseisen laitteen pois. Suosittelen!


    • apuja kiitos

      osaako joku ihminen kertoa missä mättää kun
      a) aloitan normaalisti pelaamaan ja pleikkari päälle
      b)peli käynnistyy moitteettomasti
      c) toimii hetken hyvin kunnes kuva jäätyy ja ps näppäin ei ota kontaktia tai mikään muukaan näppäin..auttaa vain että pleikka kiinni ja päälle uusiks... turhauttavaa ja turhaa. avasin kerran jäätyneen näytön aikana pleikkarin kannen ja levy oli paikoillaan... onko vika kenties levyn pyörittäjässä?????? apuja neuvoja yms......ps3 slim

      • ytbghunj

        Kovalevy on eräs syy tuohon, jos se kerran jäätyilee. Tapahtuuko jäätymistä muutenkin jatkuvasti? Tietysti se PS3:n vikasietotila saattaa EHKÄ korjata, mutta takeita ei ole. Vikasietotilan kautta kun valitsee "Restore file system" niin se joko toimii tai sitten ei, mutta se ei poista mitään tiedostoja jai muutakaan kuin vain ne korruptoituneet. Kovalevytkin ovat kulutustavaraa valitettavasti, tosin en saanut tarpeeksi tietoa siitä, että: Miten usein kone jäätyilee, tapahtuuko se vain tietyssä pelissä yms...


    • hahhhahahahah

      heitä vaan se romu vittuun ja osta ps4

    • Totinen

      Mites tietääkö kukaan mikä mättää, kun pleikkarin lyö käytiin, kuva ikäänkuin jakautunut kahtia, kuva on harmaa ja puuromainen ja pitää melko kovaa meteliä? Mikä avuksi? Riittäisikö pelkkä putsaus sisältä? Vika tv:ssä? Vai joku ps3:n sisältä rikki?

    • ghjkl3

      Kokeilkaa ensimmäiseksi putsata lukijan siirtotangot jotka liikuttaa lukijaa.Joutuu vähän purkaa konsolia,mutta mulla ainakin auttoi jumitteluun,kun oli kuivuneet vaseliinit jämähtäneet kierteisiin.

    • Nev5qwertikkkd

      Kaapeli on niin huono mä laitoin sen PS3 sisään niin ei toiminu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe