Pleikkari ei ole 3 kuukauteen lukenut levyjä joten: Mitkä liikkeet Gamehousen lisäksi korjaavat pleikkareita Tampereen seudulla? Korjaako esim.Verkkokauppa? Apua tarvitaan, kiitos vastauksista jo etukäteen.
PS3 Huolto/Korjaus
12
4493
Vastaukset
- soitaJAkysy
Verkkokauppa korjaa
- P7
Ei korjaa.
Lähettävät maahantuojalle ja maahantuoja lähettää asiakkaalle "uuden" vanhan korjatun. Eli omaasi et saa takaisin.
Täten sanot myös hyvästit pelitallennuksillesi, koska Playstation formatoi kiintolevyn siten, että vain kyseinen järjestelmä voi sitä lukea.
Toivottavasti olit tehnyt varmuuskopiot lähiaikoina. - PeliPysäkki.
eikös Gamestop korjaa? ainakin levyjä tietääkseni. en tiedä onko niitä liikkeitä sitten siellä tampereen seuduilla :I
- Hgn:HFK
Itse korjasin Helsingissä http://www.huolto.verkkotalo.fi/ , takuu oli 6 kk, pleikka on toiminut jo yli vuoden.
- ps3 rikki
Mulla ei lue levyjä. Varmaan lukija rikki, yritin kyllä putasa sitä mutta ei tulosta.
Asun lapualla joten mihin vierä korjattavaksi kun lähellä ei ole mitään mihinkä vierä.
Mikä avuksi?- petri jopo
Sain korjattua ongelmani kun löysin Helsingin myllypurosta (metroasemalta n.30m) sellaisen pikkupaikan kuin Verkkotalo.fi. Korjaus maksoi 100e (sisältää tarkistusmaksun 30e), takuu tosin kait 1kk posti 15e, mitä ei maksaa tarvitse luonnollisesti jos paikan päälle viet, eli ainakin 50e halvempi korjaus kuin tampereen gamehouse.
Vein konsolini sinne 4.4.2013 n.klo 14 ja sain heti 5.4.2013 aamu10 puhelun että voin noutaa kyseisen laitteen pois. Suosittelen!
- apuja kiitos
osaako joku ihminen kertoa missä mättää kun
a) aloitan normaalisti pelaamaan ja pleikkari päälle
b)peli käynnistyy moitteettomasti
c) toimii hetken hyvin kunnes kuva jäätyy ja ps näppäin ei ota kontaktia tai mikään muukaan näppäin..auttaa vain että pleikka kiinni ja päälle uusiks... turhauttavaa ja turhaa. avasin kerran jäätyneen näytön aikana pleikkarin kannen ja levy oli paikoillaan... onko vika kenties levyn pyörittäjässä?????? apuja neuvoja yms......ps3 slim- ytbghunj
Kovalevy on eräs syy tuohon, jos se kerran jäätyilee. Tapahtuuko jäätymistä muutenkin jatkuvasti? Tietysti se PS3:n vikasietotila saattaa EHKÄ korjata, mutta takeita ei ole. Vikasietotilan kautta kun valitsee "Restore file system" niin se joko toimii tai sitten ei, mutta se ei poista mitään tiedostoja jai muutakaan kuin vain ne korruptoituneet. Kovalevytkin ovat kulutustavaraa valitettavasti, tosin en saanut tarpeeksi tietoa siitä, että: Miten usein kone jäätyilee, tapahtuuko se vain tietyssä pelissä yms...
- hahhhahahahah
heitä vaan se romu vittuun ja osta ps4
- Totinen
Mites tietääkö kukaan mikä mättää, kun pleikkarin lyö käytiin, kuva ikäänkuin jakautunut kahtia, kuva on harmaa ja puuromainen ja pitää melko kovaa meteliä? Mikä avuksi? Riittäisikö pelkkä putsaus sisältä? Vika tv:ssä? Vai joku ps3:n sisältä rikki?
- ghjkl3
Kokeilkaa ensimmäiseksi putsata lukijan siirtotangot jotka liikuttaa lukijaa.Joutuu vähän purkaa konsolia,mutta mulla ainakin auttoi jumitteluun,kun oli kuivuneet vaseliinit jämähtäneet kierteisiin.
- Nev5qwertikkkd
Kaapeli on niin huono mä laitoin sen PS3 sisään niin ei toiminu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959