Vaihtoivat öljyn(4.3L) huollossa mutta tikussa ei näy mitään ja öljyvalo ei pala......
Uskaltaako ajaa ? Moottorissa ei kolise vielä ainakaan eikä ajossakaan tunnu erityiseltä .....Öljyhän on aika kirkasta uutena mutta kyllä kai se jo viikon sisällä pitäs tummua vähän kun autolla ajetaan aika paljon. Soittelin huoltoon ja sano että kyllä he laittoivat öljyn ja tarvittavan määrän .
Vittu pitääkö tässä päästää ölyt ulos ja itse sekin vielä mitata ......
Ei oikeen jaksa huollon aikana olla paikan päällä tarkistamassa jotta he tekevät mistä perivät , tykkäävät paskaa siitäkin. Kaippa ne huollot on alettava tekemään itse näköään.
Autolla on ajettu n.140000 km ja on viimeaikoina alkanut kuluttaan ölyä aika paljon , ei ne huollossa mitään siitä viasta löytäneet jotta tämä auto kai vaan on sellainen.
MAZDA-6 ÖLJYTIKKU
ukkomies 2
1
629
Vastaukset
- Tyypillinen
Tuolla selityksellä matukan huolto toimii nykypäivänä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424