En tiedä mitä tekisin. Olen tällä hetkellä suhteessa, mutta olen rakustunut toiseen, nykyisen tyttöystäväni sukulaiseen. Tutustuin häneen noin viisi vuotta sitten. Ja rakastuin häneen siitä hetkestä kun näin hänet ensimmäisen kerran.
Meillä oli pientä juttua meneillään hetken aikaa, mutta hän ei halunnut loukata sukulaistaan eli nykyistä tyttöystävääni. Sillä hetkellä emme olleet yhdessä(Oli pientä taukoa). Luulin aluksi että se oli vain pieni ihastus, mutta nyt viiden vuoden jälkeen ajattelen häntä joka päivä vain enemmän jä enemmän. Tekisin mitä vain hänen puolestaan. Tuntuu ettei elämälläni ole tarkoitusta ilman häntä.
Tiedän että rakkauteni häntä kohtaan ei tule koskaan loppumaan. Tiedän etten KOSKAAN tule ketään rakastamaan niin paljoa kuin häntä. Mitä minun pitäisi tehdä? En voi vain unohtaa häntä. Siirtäisin vaikka maapallon radaltaan jos se toisi meidät yhteen..
elämäni tarkoitus
kuolematon rakkaus
2
209
Vastaukset
- makans
Siirrä maapallo, jätä valju suhteesi ja ota se jota rakastat oikeasti ja syvästi ja jos hänet voit saada. Et pääse koskaan tuosta ajatuksesta jos et selvitä sitä ihastuksesi kanssa. Jos hän rakastaa sinua, mikä teitä estää enää ? Vanhana harmittelet asiaa jos et nyt toimi.
- pieni neuvo
Siirtäkää ensin vaikka nuo ajatukset, ajatuksen kohteelle, miettikää sitten vasta sitä maapallon siirtelyä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750