Onko olemassa seikkailua hakevia naisia?

ihan-oikeesti

Näin kesähelteillä pää pehmenee sen verran, että tulee etsittyä seuraa seikkailuun, vaikka olenkin periaatteessa ihan tavallinen fiksu perusmies. Ei meinaa löytyä ja maksullinen nainen ei kiinnosta.

Onko tosiaan niin, että keski-ikäinen suomalainen parisuhteessa elävä nainen ei kaipaa parempaa seuraa, kun vieressä piereskelevä vaki-hani? Vai olenko etsinyt vaan vääristä paikosta?

30

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy kyllä

      Onhan meitä varmaan ympäri maata. :D

      Tuolla suuseksi- osiossa on ainkin ja kaiken maailman chateista kyllä löytyy ja on olemassa myös sivut kyseiseen asiaa.

      Ei muuta kuin googlaamaan vaan.

      • putki.mies86

        Olis kiva saada joku nuoremmista miehistä kiinnostunut


    • o

      Sä olet etsinyt vääristä paikoista. Tai ehkä oikeistakin, mutta mä olen ollut silloin väärässä paikassa...

      • Hei.
        No mistä tosissaan löytyy? Eivätkö naiset kaipaa jännitystä ja vaihtelua?


      • o
        sporttiukko kirjoitti:

        Hei.
        No mistä tosissaan löytyy? Eivätkö naiset kaipaa jännitystä ja vaihtelua?

        En tiedä mistä ne muut naiset voisi löytyä, mut voi löytää jostakin yökerhosta Tampereelta. Sekä nuoret että keski-ikäiset miehet kiinnostaa, mutta ei musta sentään kaikille seikkailua etsiville liikene ;)


    • ihana-inkeri,

      Höpö höpö---ei aikuiset naiset missään yökerhoissa päivystä.

      Netin kautta varmastikin natsaa, kunhan osaat kirjoittaa ja olet muutenkin fiksu.

      Mä tykkään nuorista miehistä....itse olen 40

      • Heps. Ottakaahan yhteyttä niin eiköhän me jotain kivaa keksitä..


      • o

        No en kai mä nyt siellä yökerhoissa päivystä! Mutta silloin kun mulla on aikaa seikkailuun, niin siellä olen. On mulla sentään muutakin elämää kuin pelkät seikkailut. Ja ikää melkein 40v...


    • Virkarouva

      No, tottakait on! Joudun tämän tästä työni vuoksi matkustamaan kokouksiin, koulutukseen ja kongresseihin pääkaupunkiseudulle. Joka kerta reissun yhteydessä haluan myöskin seikkailla.

      Yksi parhaista reissuistani oli, kun pokasin vähän itseäni nuoremman miehen ja täysin anonyymeinä teimme koko yön toisillemme hyvää hotellihuoneessani. Erosimme aamulla hyvillä mielin ja nyt vähän harmittaa, että en tiedä miehestä mitään - olisi kiva ottaa joskus uusiksi. Mutta hyväksyn sen, tämä kuuluu pelin henkeen.

      Monta reissua on tehty ja paljon koettu. Yleensä kokemukset positiivisia, aivan pari seksikumppania on sattunut sellaisia, että ei kehumista. Eka oli vetänyt viinaa niin, että humaltui nopeasti, kun pääsi huoneeseeni ja toinen pani ja lähti. Muutoin kyllä suomalainen mies osaa olla huomaavainen ja osaava sängyssä. Yleensä flirttailemme, puhelemme ja otamme vähän viiniä sekä peseydymme/pesemme toisemme tai saunomme yhdessä ja näin pitkitämme kiihotusta ja leikki jatkuu pikkutunneille ja jopa aamuun.

      Kerran sattui niinkin, että koulutuksen järjestelyissä oli tullut moka ja minulle oli varattu huone täysin tuntemattoman naisen kanssa. En saanutkaan huonetta yksin, johon olen tottunut. Minä umpihetero koin satumaisen yön tuon naisen kanssa. Sinä iltana jostain syystä en lähtenyt ollenkaan baariin vaan jäin papruja tutkimaan ja lepäämään. Huonekaverini tuli varhain takaisin ulkoa ja juttelimme viintä naukkaillen ja kun vähän humalluimme, menimme yhdessä suihkuun ja kiihottuminen jatkui lesboseksinä. Ihana kokemus. Mutta en jatkossa etsi naisia vaan haen seikkailuhenkisiä miehiä.

      Nyt olen tulossa Helsinkiin 29.7 kokoukseen ja viivyn viikonlopun omin kustannuksin pääkaupunkiseudulla. Vinkkua, seksyjä alusvaatteita ja seikkailumieli mukanani lähden täältä Kemijärveltä matkaan. Ei täällä pikkukaupungissa uskalla seikkailla kuin joskus kesällä turistipoikien kanssa. Juoruakat ja ukot kateuksissaan paheksuvat!

      Niin, että stadin kundit, olkaapa valmiina iloisiin tapaamisiin.

      • Anonyymi

        Tällaiset naiset ovat ihania! Tuo kiihotuksen pitkitäminen on nautinnollista… ahh!


    • Kesäkollia tarvitaan
    • hoke53

      Kyllä niitä on.
      Itse elän parisuhteessa ja minulla on kaksikin mukavaa naista puhelinsoiton päässä, joiden kanssa vietän laatuaikaa aina tarvittaessa.
      Toinen on hieman rehevämpi ja toinen hoikka kaunotar. Toinen vapaa ja toinen parisuhteessa.
      Molempien kanssa on sovittu pelisäännöt, jotka toimivat hienosti.
      Mitään yhteydenottoja ei oteta kännykän kautta, vaan ainoastaan sähköpostitse.
      On sovittu, ettei suhde saa johtaa sen pidemmälle kuin hyvä seksi.
      Varaan aina riittävästi aikaa, mitään pikapanoja ei harrasteta. Molempien on oltava täysin tyydytettyjä ja rentoutuneita session jälkeen ja myös keskusteluihin on jäätävä aikaa.
      Tällaisen kumppanin löytäminen, siis että kaikki natsaa, on tietysti hiukan myös onnenkauppaa. Netissä olemme tutustuneet. On niitä huonojakin kontakteja ollut, mutta näihin molempiin olen todella tyytyväinen ja tiedän, että naiseni ovat myös. Tapaamiset on odotettuja ja niihin latautuu etukäteen intohimoa, mutta hintana on se, että ne eivät voi olla jokaviikkoisia.
      Yleensä tapaamme mökillä tai sitten hotellissa.

    • Sexyseikkis

      Seikkailijaa maailma rakastaa ....siksi seikkailen!

    • Karvamuna81

      Vastaus: ei.

      • Liisaklitoris

        Ajele vain pois ne munakarvasi, niin saatat saada seikkailuhaluiselta naiselta laadukasta.


    • namnamnamnam

      No nimenomaan jotain pientä jännitystä ja seikkailua tähän tylsyyteen kaipaisinkin!! Mistä löydän sut? :)

      • Puutteessa elävä

        Olen miettinyt ihan samaa kuin ketjun aloittaja ja olen samanlaisessa tilanteessa etsimässä seksiseuraa. Missä te olette ihanat seksistä nauttivat naiset?
        Näillä eri keskustelusivuilta saa lukea kiihottuneena toinen toistaan kiinnostavimpia kokemuksia ja mielipiteitä sekä seksiseuraa etsivistä ja haluavista naisisista, niin sinkuilta kuin pareiltakin. Mutta kun olen vastaillut muutamiin näihin ilmoituksiin tai laittanut itsestäni vastaavan ilmoituksen, ei postilaatikkoon tule muilta vastauksia kuin alan ammattilaisilta.
        Olen eräästä Etelä-Suomen kaupungista kotoisin, vielä työelämässä oleva vanhempi herrasmies, omaan liikunnallisia harrastuksia, käyn kulttuuritilaisuuksissa, pidän huolta itsestäni, olen fiksu, turvallinen, naisen huomioiva, elän seksittömässä avioliitossa. Näin kesällä liikku kaduilla ja kaupoissa vähäpukeisia kauniita naisia ja saavat intomot ja halut valloilleen.
        Eräs vanhempi nainen sanoi kerran chatissä, että olisi se niin ihanaa, kun olisi sellainen mies, jolle voisi soittaa aina kun tekee mieli seksiä niin voisi saada ja nauttia siitä estotomasti ja turvallisesti. Miksi sitten halukkaat ei tarjoudu? Itselle kävisi nuorempi tai iäkkäämpi, sinkku tai kolmanneksi pyöräksi pareille, kerta- tai vakipanoksi.
        Mutta kun ei löydy! Onko se jo tämä ikärasismi, pitäisi ola nuori orhi. Ja se on tietysti luonollista. Mutta kun nuoretkin naiset ilmoittelevat välillä haluavansa vanhempää miestä ja eronneita ja leskirouvia on mielin määrin omassa ikäluokassa. Kuulisin mielelläni mielipititänne asiasta, arvon naiset.


      • What-to-do
        Puutteessa elävä kirjoitti:

        Olen miettinyt ihan samaa kuin ketjun aloittaja ja olen samanlaisessa tilanteessa etsimässä seksiseuraa. Missä te olette ihanat seksistä nauttivat naiset?
        Näillä eri keskustelusivuilta saa lukea kiihottuneena toinen toistaan kiinnostavimpia kokemuksia ja mielipiteitä sekä seksiseuraa etsivistä ja haluavista naisisista, niin sinkuilta kuin pareiltakin. Mutta kun olen vastaillut muutamiin näihin ilmoituksiin tai laittanut itsestäni vastaavan ilmoituksen, ei postilaatikkoon tule muilta vastauksia kuin alan ammattilaisilta.
        Olen eräästä Etelä-Suomen kaupungista kotoisin, vielä työelämässä oleva vanhempi herrasmies, omaan liikunnallisia harrastuksia, käyn kulttuuritilaisuuksissa, pidän huolta itsestäni, olen fiksu, turvallinen, naisen huomioiva, elän seksittömässä avioliitossa. Näin kesällä liikku kaduilla ja kaupoissa vähäpukeisia kauniita naisia ja saavat intomot ja halut valloilleen.
        Eräs vanhempi nainen sanoi kerran chatissä, että olisi se niin ihanaa, kun olisi sellainen mies, jolle voisi soittaa aina kun tekee mieli seksiä niin voisi saada ja nauttia siitä estotomasti ja turvallisesti. Miksi sitten halukkaat ei tarjoudu? Itselle kävisi nuorempi tai iäkkäämpi, sinkku tai kolmanneksi pyöräksi pareille, kerta- tai vakipanoksi.
        Mutta kun ei löydy! Onko se jo tämä ikärasismi, pitäisi ola nuori orhi. Ja se on tietysti luonollista. Mutta kun nuoretkin naiset ilmoittelevat välillä haluavansa vanhempää miestä ja eronneita ja leskirouvia on mielin määrin omassa ikäluokassa. Kuulisin mielelläni mielipititänne asiasta, arvon naiset.

        Itselläni on takana avioliitto, jossa miestä kiinnosti useimpina iltoina enemmän kaljanjuonti kuin seksi. Nämä kaksi asiaa kun eivät hänen kohdallaan sopineet yhteen, koska kalja vei häneltä kyvyt. Kerran jos toisenkin se tuli todistettua, kunnes uskoin ja annoin olla. Mieluummin olin ilman seksiä kuin katselin sitä itsensä räpeltämistä, kun seisokki loppuikin kesken kaiken.

        En ole ikärasisti, minulle kelpaa kyllä itseäni vanhempikin mies, kunhan tämä ei ole exäni kaltainen impotentti, vaan naisen huomioonottava ja hommiin kykeneväinen.

        En tiedä, mistä sitä seuraa pitäisi etsiä, tilanne on minulle varsin uusi, enkä ennenkään ole netistä seuraa etsinyt... Ehkä tilanne on kuitenkin vuosien aikana muuttunut ja seuraa haetaan tähänkin tarkoitukseen entistä enemmän netistä. Minulle se on vieras ajatus, haluan ensin jollain tasolla tutustua mieheen, ennenkuin hyppään tämän kanssa sänkyyn. Vaadin satunnaiseltakin seksikumppanilta jotain tasoa, Huonoa seksiä ja epätoivoisia yrityksiä on ollut jo ihan riittämiin elämän aikana.


    • ihan-oikeesti

      Hyvin kirjoitettu - juuri tuota tarkoitin.

      Vieläkään ei ole seuraa löytynyt!
      - tosin kun muutakin elämää on, niin en ole jaksanut kyllä missään chateissä roikkumaankaan.

    • Himokas68

      Ihmetellä täytyy missä ne naiset luuraavat kun noinkin sivistynyttä seuraa olisi tarjolla. Itse elän epätyydyttävässä avioliitossa ja kaipaisin seksiseuraa ilman sitoumuksia..Minä en ainakaan neljäkymppisenä kaipaa mitään oppipoikia, vaan kokeneemman, seksistä nauttivan ja toisen huomioon ottavan ihmisen läheisyyttä

      • !!!!!!

        Himokas68:lle Mikä sua pidättelee huonossa avioliitossa? Eikö ois vaan helppoa kääntyä kannoillaan ympäri ja lyödä ovi takanaan kiinni? Ei kenenkään kannata riutua huonossa suhteessa.


      • Himokas68
        !!!!!! kirjoitti:

        Himokas68:lle Mikä sua pidättelee huonossa avioliitossa? Eikö ois vaan helppoa kääntyä kannoillaan ympäri ja lyödä ovi takanaan kiinni? Ei kenenkään kannata riutua huonossa suhteessa.

        Himokas riutuu lasten vuoksi....Suhde sinäänsä kuin sisko ja sen veli, mutta allekirjoittanut on sen verran seksuaalinen tyyppi, ettei oikein saa irti tästä mitään..ehkä rohkeus ajatella itseään puuttuu...


      • !!!!!!
        Himokas68 kirjoitti:

        Himokas riutuu lasten vuoksi....Suhde sinäänsä kuin sisko ja sen veli, mutta allekirjoittanut on sen verran seksuaalinen tyyppi, ettei oikein saa irti tästä mitään..ehkä rohkeus ajatella itseään puuttuu...

        Ehkä mä oon väärä henkilö sanomaan asiaan mitään, mut noin minäkin asiaa muutama vuos sitten ajattelin. Sit kun vaan uskals tehdä päätöksen ja lähteä, jälkikäteen katsottuna se oli elämäni parhaita ratkaisuja.... Myönnän et alku oli vähän hankalaa, mut asioilla on tapana järjestyä, kuten sanotaan.
        Joskus vaan täytyy ajatella itseäänkin, kun on vielä "parhaat" vuodet menossa, ettei vaan huomaa yht`äkkiä et ne valu vaan hukkaan.......!!


      • Himokas68
        !!!!!! kirjoitti:

        Ehkä mä oon väärä henkilö sanomaan asiaan mitään, mut noin minäkin asiaa muutama vuos sitten ajattelin. Sit kun vaan uskals tehdä päätöksen ja lähteä, jälkikäteen katsottuna se oli elämäni parhaita ratkaisuja.... Myönnän et alku oli vähän hankalaa, mut asioilla on tapana järjestyä, kuten sanotaan.
        Joskus vaan täytyy ajatella itseäänkin, kun on vielä "parhaat" vuodet menossa, ettei vaan huomaa yht`äkkiä et ne valu vaan hukkaan.......!!

        Näin se varmaan on ja asiaa olen kyllä työstämässä ajatuksissa...
        Monta muttaa matkassa, mutta aika näyttää....


      • !!!!!!
        Himokas68 kirjoitti:

        Näin se varmaan on ja asiaa olen kyllä työstämässä ajatuksissa...
        Monta muttaa matkassa, mutta aika näyttää....

        Onhan siinä niitä huonojakin puolia.... Iltasin joutuu menemään yksin nukkumaan eikä seksin harrastaminen oo enää päivittäistä!!!! Mut eikös huono seksi oo vähän sama kuin ois kokonaan ilman...?!


      • Puutteessa elevä
        Himokas68 kirjoitti:

        Näin se varmaan on ja asiaa olen kyllä työstämässä ajatuksissa...
        Monta muttaa matkassa, mutta aika näyttää....

        HEI HIMOKAS68
        Olet erittäin mielenkiinoinen ja haluttava pakaus, nainen kuin miehen unelma, mikäli olet sama kuin toisella saitilla kirjoittélit. Olet minun laillani Etelä-Suomesta(kaakkois-). Voisivatkohan tiemme yhtyä ja tavata? Välillämme on runsas sata km - luultavasti- mutta voisin pelireissullani järjestää tapaaminen kanssasi. Haluaisin jutella ainakin paljon kanssasi kaikesta suhteisiin liittyvää...Minun tilanteeni näet ylempänä ketjussa, johon jo fiksusti vastasit. S-postisi jo tiedän...
        Odotan jo jännittyneenä kommenttejasi...


      • Himokas68
        Puutteessa elevä kirjoitti:

        HEI HIMOKAS68
        Olet erittäin mielenkiinoinen ja haluttava pakaus, nainen kuin miehen unelma, mikäli olet sama kuin toisella saitilla kirjoittélit. Olet minun laillani Etelä-Suomesta(kaakkois-). Voisivatkohan tiemme yhtyä ja tavata? Välillämme on runsas sata km - luultavasti- mutta voisin pelireissullani järjestää tapaaminen kanssasi. Haluaisin jutella ainakin paljon kanssasi kaikesta suhteisiin liittyvää...Minun tilanteeni näet ylempänä ketjussa, johon jo fiksusti vastasit. S-postisi jo tiedän...
        Odotan jo jännittyneenä kommenttejasi...

        Olet tervetullut elämääni..laita mulle postia jos haluat..vastaan kyllä...


    • doosie

      Kyllä oman kokemuksen perusteella baarista ainakin tälläselle nuorelle kauniille naiselle ne seksikumppanit helpoiten löytyvät. Siitä vaan huono paikka seksiseuran etsimiseen, kun kaverit on alkoholia nauttineet jo enemmän tai vähemmän ja mieskunto on joko yli- tai alivireessä ;) Mut aamulla sit viimestään homma toimii, ellei siis koita se kuuluisa susi-krapula.

      Mä olen lähdössä huomenna Baltic Princessin risteilylle kokeilemaan, irtoaisko sieltä millasta nautintoa ;)

      • o

        Kuten tuolla aiemmin kirjoitin, niin baarista/yökerhosta seksiseuraa on löytynyt, myös tälläiselle vanhemmalle ja aikalailla tavallisen näköiselle naiselle. Joskus on jäänyt yhteen kertaan, joskus kahteen ja muutaman kerran ihan vakkariksi.

        Täytyy vaan tietää mihin suunnistaa, mä olen löytänyt mulle sopivat paikat. Löytyy sekä nuoria että oman ikäisiä miehiä. Ja yhtäkään en ole vielä iskenyt, kyllä ne miehet on mut mukaansa napanneeet...


    • Anonyymi

      Minä sain akan baareissa mulla on Isot Munat, panohommissa kusen akan päälle joskus paskannan kin. Panohommiin lopuks käännyn ympäri ja turautin paskaa akan päälle

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe