Ammattiauttajalle?

auttaako se?

Olen 17-vuotias nuori nainen ja olen alkanut ajatella josko minunkin pitäisi uskaltaa mennä viimeinkin psykiatrin puheille. Tässä tarinani lyhyesti

Koko peruskoulun kestävä koulukiusaaminen sai minut hyvin pahaan masennustilaan. Opettajat eivät saaneet sitä loppumaan eikä edes rehtori. Henkinen ja fyysinen väkivalta jopa ystäviltä saivat minut masentuneeksi. Odottelin lääkäriltä jonkinlaista lopetuspiikkiä, vihasin itseäni. Peruskoulun jälkeen kaikki lähtivät eri puolille suomea, menetin kaiken seurani. Ajattelin että uudella paikkakunnalla kukaan ei tunne minua, minua aletaan arvostaa. Toiveajattelua. Olen huonoin luokallani, epäonnistun jatkuvasti ja opettajat mainostavat virheitäni muille luokkalaisilleni ja naureskelevat. Esitän itsekkin olevani huvittunut mutta se sattuu. Yritinhän parhaani... Sillointällöin saan kyllä elämästä kiinni mutta pienikin takapakki painaa minut takaisin pohjalle.Esimerkiksi pkun en suostunut pervon seksichatteihin, sain kuulla kuinka hän tuntee minut ja en kelpaa kun hänen koiriensa nussittavaksi. Liian vaalea, liian pienet rinnat. Meitä ei voi kuulemma edes verrata. Hänen kaunis naamansa ja tytöt juoksevat hänen ympärillään. Hän saa seksiä milloin haluaa. Kommentit pilasivat itsetuntoni jälleen sillä ymmärsin hänen olevan oikeassa. En kelpaa. Suren tapahtumaa vieläkin. Syntymäpäiväni oli taas osoitus siitä kuinka paljon minua arvostetaan. Yksikään ystäväni ei tullut paikalle, poikaystäväni totesi että hänen pitää saada mopon mittariin 200 km lisää. Muita syitä ei ollut.

Koen olevani epäonnistunut ja halpa kaikessa. En usko psykiatriseen apuun mutta kai sitä on pakko testata. Lääkkeitä en ainakaan popsi. Onko terapiasta oikeasti apua minun tapauksessani? En vain jaksa enää

3

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyyyyyt

Kannattaa mennä ammattiauttajalle, se voi olla hankalaa, kun joutuu myöntämään itselleen, että tarvitsee apua, koska itse ei saa enään kasattua itseään.
      Näin ainaki mulla, enkä vieläkään oo saanu itteeni niskasta kiinni, et soittaisin jonnekki, et tarviin apua..mut kohta mun on pakko se tehä koska en haluis vielä lähtee täältä..

• ilman naista jo 20v

Miksi valitat kun sinulla on poikaystävä?

• kkjhjjhjh

Ei se mua onnelliseksi tee. Tottakai se on kiva ja ihana mut ei se mun elämälle suurempaa merkitystä anna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe