Ex-avovaimoni käytti säännöllisesti alkoholia ja sen seurauksena oli usein minuun kohdistuvia raivokohtauksia aamuisin. Joskus huomautin hänelle tästä
asiasta mutta hän kielsi minua puuttumasta tähän koska en tunne asiaa hyvin kuten hän tervesytieteiden maisterina ja mielenterveyden ammattilaisena.
Uskoin pitkään hänen lääketieteellisiä todistelujaan ja sen että hän ei ollut alkoholisti. Jossain vaiheessa sain suhteesta tarpeekseni ja lähdin.
Vasta nyt uudessa suhteessa raittiin kumppanin kanssa voin elää tasapainoisessa
suhteessa ja nauttia aurinkoisista rapulattomista aamuista ilman puolison
raivokohtauksia. Entistä kumppaniani ärsytti se että en suostut juomaan hänen
kanssaan. Tietämättömyyteni viinikulttuurista kuulemma paljasti tylysti sen että
minulla ei ollut akateemista loppututkintoa. Minä opin suhteesta sen että
..en usko lääketieteenammattilaisiin näissä asioissa silloin kun ovat läheisiä tai tuttavia vaan terveeseen maalaisjärkeen.
Ex-avovaimo ja alkoholi
tasapainoinen.
1
93
Vastaukset
- Huoh-huoh-huoh
"rapulattomista"
Krapulattomista. Mikä helvetti siinä on, että ihmiset eivät osaa enää kirjoittaa oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872