on minua >10v nuorempi mieshenkilö ja itse olen varattu nainen.
Erittäin harvoin edes näemme mutta joka kerta hän vaan aiheuttaa ihanan mukavia tuntemuksia sisälläni.
Jätän sen mieluiten uneksimisen tasolle vaikka joskus omissa oloissa ollessani ajattelen häntä ja saatan jopa hyväillä itseäni...
En ikinä pettäisi miestäni, enkä todellakaan aiheuttaisi tilanteita, jotka saattaisivat asettaa suhteemme selvitykseen; siihen johtaisivat varmaankin muut syyt jos >10 v kestänyt suhteemme ei jostain syystä sitten jatkuisikaan.
Eli pitkä ja kestävä suhde on jo olemassa, ylä- ja alamäkineen.
Ehkä sitä vaan kaipaa välillä jotain extraa, jotain salaista, jotain piristystä...?
Kaveripiirin kanssa seurustellessamme pystyn juttelemaan tämän tyypin kanssa ihan asioista, mutta tietenkin ne miehet pyrkivät enimmäkseen keskenään olemaan, harrastukset samanlaiset, nääs.
Minulla on tapana suurelle ihmisjoukolle jutellessani, että suuntaan silmäyksen jokaiselle paikallaolijalle, kai johtuu tapakasvatuksesta?;)
Mutta kun katson häneen, niin huolimatta pinnalla pysyvästä pokasta ja harmittomasta hymystä, sisälläni kuohuu..
Hän on kerran katsonut myös minuun syvälle silmiin ja se kerta kesti jo muutaman sekunnin, eikä siinä ollut mitään sen kummempaa, vain se katse.
Tutun tutun tuttu...
3
293
Vastaukset
- .
Vaikutat todella hyväkäytöksiseltä.
- zuggini
tee jo jotain, niin mäkin tein . mä 45v, mies 42 ja eräs kaveri 35. kaveri tuli meille eräs perjantai ja mies oliki menny mökille, niil oli kai menny jutut ristiin tai jotain väärinkäsitystä. mä sitä soitin äijälle ja sanoin et se kaveri on nyt meillä, ukko oli vaan et aijaa. ne sitte sopi jotain muuta ajankohtaa ja mies sano tulevansa sunnuntaina kotio niinku tuliki. naurettiin asialle ja mä rupesin tekee parastani grillin ääressä. nautittiin hyvästä ruoasta ja katottiin leffa. yhden yön se kaveri oli ja pelattiin korttia yön tunteina, mua oikeesti halutti se tyyppi, mut sit se fiilis jotenki lopahti. se kaverikin katsoi mua niin merkitsevästi et mietin et mitä mä oikeen haluun. annoin sen tehdä aloitteen ja päädyimme sänkyyn. suutelemaan. emme olleet yhdynnässä. nyt en oo nähny sitä pariin viikkoon enkä tiedä miten suhtautua. taisi lopahtaa mielenkiinto kun sai maistaa...
- ponnaripää
Kokeile nuorta miestä, ne on kaikkein kiihkeimpiä pedissä ja säkin taidat olla oikeesti villi vaikka esität muuta. Ainaki mä haluaisin kokeilla miltä tuntuu kokeneempi nainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756