Kavi ja tauko paikkoja odotellessa olen jäänyt ihmettelemään, että missä ovat Euraan suunnitellut kaksi liikenneasemaa?
Hinnerjoelle tulee yksityinen ja ABC keskustaan, kuka tietää milloin asemat valmistuu..
Vai onko molemmat hankkeet jäissä, siksi että Toyotan ostajat saavat ylimääristä bonusta?
Euran liikenneasemat?
Kahvihammas..
2
110
Vastaukset
- hyt. kyl.
Itseasiassa tämä ABC juttu muakin kiinnostaa, koska kun olen asiaa kysellyt "ylemmiltä tahoilta" kukaan ei tiedä mitään. Onkohan tää joku puskaradion levittämä juoru koko Euran ABC? Vai onko jollain tästä jotain varmempaa tietoo?
- aapeesee kissa...
Hinnerjoelle mitään yksityistä asemaa tule. Kauppiaat itse kertoivat lehden tekstiviestiin vastatessaan että eivät saa rahoitusta.
Ja turhaa se näin pienessä kyläpahasessa olisikin. Koettaisivat nyt vaan kehittää tota nykyistä kauppaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027