Joku hurrritrolli kirjoitti tuossa aiemmin, että "Vaikka en pakkoruotsin kannattaja ole niin en myöskään ole kyseisen kielen vastustaja."
Jaa, minä taas olen ruotsin kielen kannattaja, vaikka vastustan pakkoruotsia. Kannatan ruotsia joka kuukausi suoraan palkastani otettavilla veroilla, joilla rakennetaan kaikenlaisia suoja-, turva-, etuoikeus- ja tuplajärjestelmiä ruotsalaisille ja ruotsin kielelle. Me kaikki suomalaiset olemme ruotsin kannattajia, noin miljardiluokan sijoituksella vuosittain! Eri juttu on sitten se, olemmeko ruotsin kannattajia vapaasta tahdostamme vaiko vain joidenkin fasistien, kuten muumien tahdosta, eli olemmeko itse asiassa aisankannattajia?
Olen ruotsin kannattaja
Muumit on fasisteja
2
112
Vastaukset
- Syy ja seuraus?
Juuri ruotsin pakottaminen aiheuttaa ruotsin inhoa. Turha noita kahta on erottaa toisistaan.
- Äimän Käki
Suomen ruotsalaiset ovat onnellisia ja pitkäikäisiä, ja mikäpäs on ollessa, kun suomalaiset pakkokustantavat kaikenlaisia suoja-, turva-, etuoikeus- ja tuplajärjestelmiä ruotsalaisille ja ruotsin kielelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099