Joku hurrritrolli kirjoitti tuossa aiemmin, että "Vaikka en pakkoruotsin kannattaja ole niin en myöskään ole kyseisen kielen vastustaja."
Jaa, minä taas olen ruotsin kielen kannattaja, vaikka vastustan pakkoruotsia. Kannatan ruotsia joka kuukausi suoraan palkastani otettavilla veroilla, joilla rakennetaan kaikenlaisia suoja-, turva-, etuoikeus- ja tuplajärjestelmiä ruotsalaisille ja ruotsin kielelle. Me kaikki suomalaiset olemme ruotsin kannattajia, noin miljardiluokan sijoituksella vuosittain! Eri juttu on sitten se, olemmeko ruotsin kannattajia vapaasta tahdostamme vaiko vain joidenkin fasistien, kuten muumien tahdosta, eli olemmeko itse asiassa aisankannattajia?
Olen ruotsin kannattaja
Muumit on fasisteja
2
119
Vastaukset
- Syy ja seuraus?
Juuri ruotsin pakottaminen aiheuttaa ruotsin inhoa. Turha noita kahta on erottaa toisistaan.
- Äimän Käki
Suomen ruotsalaiset ovat onnellisia ja pitkäikäisiä, ja mikäpäs on ollessa, kun suomalaiset pakkokustantavat kaikenlaisia suoja-, turva-, etuoikeus- ja tuplajärjestelmiä ruotsalaisille ja ruotsin kielelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297