Hei kirppari expertit,
paljonko kehtoo pyytää täysin käyttämättömistä Iittalan Kartio-laseista ja Verna-laseista sekä Iittalan jälkiruokakulhoista?
Kehtooko pyytää puolet OVH:sta?
Iittalan lasien hinnoittelu
Mie vaan
4
439
Vastaukset
- weekk
saahan sitä pyytää, eri asia maksaako kukaan niin paljoa.
- SAA KUNNON TUOTTEET
eihän se hullu oo.kuka pyytää.vaan se.joka maksaa.iittala< myymälät kannattaa kiertää välillä.on hyviä tarjouksia.edullisempaa.kun vanhat paskat kirppiksillä'.
- 12+3
Minun mielestä voi pyytää yli puolet tai sitten alle puolet, tai sitten ihan tasan puolet. Eri asia maksaako kukaan niin paljon.
- Huutolainen+
Minä en veisi kirpparille ollenkaan vaan huuto.net on oikea osoite. Olen myynyt paljon Iittalan laseja noin puoleen hintaan ja ylikin.
Jo tuotannosta poistuneista väreistä maksetaan enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862