miehen yksinäisyys

harrastus ym seuraa

Onko kaikkien miesten yksinäisyys pohjimmiltaan sitä ettei saa naiselta seksiä?
Vai onko olemassa miehiä jotka ovat yksin ja jotka osaisivat iloita ihan miesseurasta, siis täysin ilman seksuaalista merkitystä.

8

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgfggjtx6463

Kyl yksinäisyys ja puute on kaks eri asiaa....

• 09259823582+35

Näin on, vaikka varmasti jonkinlaista korrelaatiota näiden kahden välillä esiintyy (yksinäiset miehet eivät käy ulkona niin usein, jolloin seksiäkin saa harvemmin?).

Minulle kelpaisivat myös miespuoliset kaverit oikein hyvin. Toki mielummin ottaisin toimivan parisuhteen naisen jonkun mukavan naisen kanssa, mutta siinäkään se pääasia ei olisi seksi vaan se, että joku välittää.

• po

Siinä mielessä hyvä kysymys aloittajalta, että vaikka miesseurassa muuten kuluttaisikin aikaa, niin muiden miesten lähtiessä naistensa luo, jää aika tyhjä olo. Ja tämä kun jatkuu eikä mihinkään muutu, ei siitä miesseurastakaan enää täysillä osaa iloita.

• soft.values

Yksi juttu on että vaikuttaa siltä että aikuisiällä ei sovi soitella kovin usein jotta ei olisi tavalla tai toisella häiriöksi. Kun sitten tapaa jonkun niin se on sitten melkeinpä tultava tuliaisten kanssa.

Yksinäisyys on sitä että ei koe olevansa tärkeä ja hyväksytty, ettei ole (riidatonta) juttuseuraa jossa toinen on usein samaa mieltä. Yksinolo puolestaan on sitä ettei ketään ole lähistöllä.

Kuten aiemmin jo mainittiin ei puute ja yksinäisyys ole sama asia, mutta puute voi saada kaipaamaan uusia ihmissuhteita (koska ei koe itseään halutuksi).

• Manowar.

Miespuoliset kaverit kelpaa mulle vallan mainiosti. Mutta joo, olen huomannut että monet "meistä" itkee vaan sen parisuhteen (seksin) perään.

• hggfhhf

Seksiä saa maksamalla ja orgasmin ihan omin käsinkin. Läheisyyden puute on yksinäisyyden aiheuttaja ainakin minulla.

• asdfghghghgh

Minulla on kyllä suhde ja seksiä saan aina kun on tarvis, mutta ystäviä (mies tai naispuolisia) minulla ei enää ole. Aikoinaan oli useampikin, mutta monista erilaisista syistä välit entisiin ystäviin ovat etääntyneet ja joissain tapauksissa jopa katkenneet kokonaan. Uusien ystävien löytäminen tuntuu mahdottomalta tehtävältä ja joskus olen miettinyt onko minussa jotain vikaa kun tuntuu etten kelpaa seuraksi. Hyvän päivän tuttuja kyllä on vaikka kuinka mutta siihenpä se sitten jääkin. Nyt kun tätä yksinäisyyden tuntua on kestänyt jo vuosia, tuntuu minusta tosiaan siltä, että tekisin melkein mitä vain jos saisin taas kaveriporukan jonka kanssa voisi viettää aikaa.

• kiinnostuss

Itsellä ongelmana on sekäettä. En koe että kukaan hyväksyy minua seuraksi saati seksiin.

En ole kiinnostava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe