kotirouvista....tänään..-m40 -
kahviseuraako...
8
308
Vastaukset
- Kyllikki Nyrkissä
Kyllä, Nyrkki Kyllikki varmaan tulee taas illalla käymään :D
- no Johan--
Oisin tullut, mutten juo kuin teetä :)))
- kiimakatriina
en oo kotirouva,enkä rouva lainkaan. oon eronnu tai oikeastaan kusipäämieheltä karannu jo monta vuotta sitten. oon 45v ja haluun kahviseuraa
- Viiksi-irma
Moi M40 haluaisitkos myös piparia, niiku kaffetin kanssa? Voin myös antaa, kröhöm, siis tuoda torttuakin, oikeen suklainen ja tuoksuva. Ja saanko dipata sormeni sinun peräreikääsi, haluaisin tehdä itselleni kakkeliviikset?
Lämpöisin terveisin,
Irmasi- -kulta-katriina-
kiitos vastauksista,ajattelinkin vähäsen ettei tälläsiin vastauksiin pysty muut kuin Salolaiset(itse en siis Salosta)ja erityinen kiitos sille mukavalle rouvalle jonka tapasin yhdessä monista kirppiksistänne,kahvit juotiin,ja sitä torttuakin oli.ja mikä parasta tänään teemme retken asuntoautollani Salon lähiseudulle.
- kaimakatriina
Mä olin kyllä ihan tosissani tulossa kahville . Oon salolainen,mutta aikeeni olivat ihan aidot. Ois ollu kiva kahvitella ja jutella.Huomasin,et mun nimimerkki oli kyl aika härski,mutta se oli puhtaasti kirjoitusvirhe.Mut" ei voi mittää".Ehkä olisin ollu liian vanhakin(45v.)
- ihme nyhverö
Vissiin taas täytyy vongata, kun edellisellä sepustuksella ei saanut..säälittävää ja naurettavaa ;D Jokainen normaali mies saa ilman mitään palstoja.
Et taatusti ole saanut keneltätäkään edes almuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466