Onko kellään tarkkaa tietoa onko subaruissa vuosimallissa 99-03 taikka 96-99 legacy sedaneissa mikä kytkin tyyppi ja muut lukot..
käsittääkseni subaruissa on visko..
katsastus mies ajoi jarrupenkille auton ja pyöritti renkaita hitaasti mutta auton erikoisesti oireillen testin lävitse liekö takarenkaat jarruttaneet pyörimistä kun olivat lattiaa vasten pyörimättä
käsittääkjseni subaruissa on viskolukot tms .
auto nostettuna pukille ja pyörittämällä jompaa kumpaa etusta niin pyörii takana ristiin takapyörä samaa tahtia mitä edestä heiluttelee./ liikuttelee
katsastuksen jälkeen tälläistä ilmiötä ei enään ole ..
mutkissa tuntuu renkaat ulisevan asfaltilla ajaessa 20km/h jyrkempään mutkaan esim parkkipaikalle
Onkohan jokin särkynyt ?
katsastus subaru visko rullille ja hajonnut?
7
874
Vastaukset
- sube
Jokainen subarumies ja myös katsastusmies tietävät kuinka subarun jarrut testataan. Olikohan tämäkin provo?
- Provoilijat hirtetää
Provohan se on meinaan yksi paha ilkimys pesiytynyt palstalle. Provo mikä provo.
Provojen tekijät tulevat kokemaan onnettomuuksia sen huomaatte lähipäivinä. Valinta on teidän uudet aloittajat ja vanhat provon tekijät eivät voi enää peru asiaa. - suppa riesel
Ei meidän legasystä jarruja testattu kuin ajamalla hallista toiseen, ei nelivetoja ajeta dynamometriin, ei ainakaan subarua. Tosin korjattavaa löytyi (vm.2008, aj. 67000km), rekisterivalo ja yksi iskari piti vaihtaa (vuoti öljyä) ne muutkin ovat lopussa, mutta eivät käskeneet vaihtaa eikä laakkonen takuuseen vaihtanut kuin tuon yhden.
- Porin insinööri
Tiijä tuota.
Mutta kun jäätiköllä paikaltaan lähtee , kaikki neljä pikkusen sutasee ja sitten ollaankin jo mukavasti liikkeellä. - Sieppiläine
ROVOA !!!
- Hanssi1978
Haminassa 27.7 katsastus kinnusella kyllä ajettiin 2000 lega surutta dynamometriin mikä ei ollut 4wd:lle. Kivenkova selvennys ettei ne siitä mikskää mene. Eipä tarvi sinne mennä enää. Kiitos Pertti Holopainen.
- foreverester
Rovaniemellä kysäsin katsastusmieheltä jarrutestauksesta ja vastaus oli, että pihalla ajamalla testataan.
Rekisterikilven toinen lamppu ja takasumuvalo olivat pimeänä, ei muuta 107 tuhatta ajetussa Foresterissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307