"Moi. En jaksais enää lässyttää tätä samaa pa***a. Voin kysyä mitä kuuluu, mutta oikeastaan haluaisin kysyä jotain ihan muuta. En haluaisi jutella töistä, säästä tai mistään muustakaan tyhjänpäiväisestä. Jos haluat tietää niin olen ihan hel****n ihastunu suhun ja mielessäni pyörii vain ajatus että haluan sun kanssa jotain ihan muuta kuin olla pelkkä kaveri.
Voitaisko pikkuhiljaa lopettaa tää pelleily ja mennä eteenpäin? Mua ei kiinnosta mitä kukakin ajattelee, siis jotku työkaverit tms. En tarvii enää mitään neuvoja miten elämääni elän, enkä usko että säkään. Kun olen lähelläsi niin ajatukset karkaavat ihan uusiin ulottuvuuksiin ja sitä on jatkunut jo hieman liian pitkään. Voidaanhan me odotella kummalta katkee ensin piuha päästä tai sitten vaan annetaan palaa"
Päivän tekstari Sulle
18
318
Vastaukset
- Soriii..
Minun lähelläni et ole.
- t4resfg43
Sama SMS:nä ja varma vastaus....
- .
Tämähän ois ihan huippu tekstari jos ois eräältä tietyltä m mulle :)
- @//@
Meneekö naiselle vai miehelle? Ja ota nyt ihmeessä yhteyttä, jos sitä oikeesti haluut!
- ap
-> n
- Kommenttia pukkaa
Ap.lle vinkkinä, laita se tekstari. Ihan ulkopuolisena tosin tässä kommentoin, mutta lässytykset sikseen ja toimiin. Tuosta viestistäsi kumpuaa sellainen halu, että turhaa kärvistellä. Onnea matkaan. Tuossa viestissäsi oli asennetta. Sille pojot.
- 4frfa33rrr3
Yritän arvata kirjoittajaa, muttei oikein voi uskoa todeksi.
ps. kävin just töissä mutkan ja eräällä oli ollut melko pitkä päivä....
Liika netin tuijottelu katkaisee sen piuhan päästä,
pitää ottaa järkevämpää tekemistä vaihteeksi... - Vastaisin
Vähänkö hyvä viesti. Lähettäisin.
- p6
Naiselle siis ..laita suoraan...varmaan vastakaikua tulee :)
- sietokyvyn raj.....
Toista viestiä ei tänään tule, joten päätelkööt siitä hän.
- iiiin
mullakin h******* ikävä erästä josta en ole kuullut pitkään aikaan mitään ja toivoisin myöskin että meidän juttu menisi eteenpäin mutkun sekin junnaa vain paikallaan eikä mitään varteenotettavaa ole tapahtunut, emmekä ole nähneetkään pitkään aikaan, viimekuun loppupuolella viimeksi. hän on luvannut soitellakin mutta ilmeisesti aikoo unohtaa minut kokonaan
kuitenkaan sitä ei ole kertonut minulle mutta v******* tämä odottaminen soittaako vai ei, näemmekö vai emme kohtahan sitä mullakin piuhat päästä katkee
mutta ehkä minunkin täytyy yrittää sitä sydämen pakastamista kuten joku tuossa aiemmin kirjoitti olisi siten paljon helpompaa - p6
Niin laitoitko tekstarin ???
Jo suskallat niin ehkä minäkin :) - sietokyvyn raj.....
En lähetä hänelle tänään viestiä. Kirjoitin tuon, koska en jaksa mitään liibalaabaa just nyt. Jos arvaa keneltä on, niin tietää fiilikseni.
- Jos mulle olisi
niin aivan samaa ajattelen minäkin ja luulin kyllä, että ihminen, joka mulla on mielessä tiesikin sen. En välitä siitä, mitä muut ajattelee niinkauan kun ketään ei tarkoituksella loukata. En tarvi myöskään ketään kertomaan, miten pitää elää. Voin silti aina kuunnella, jos jollakin on hyviä ajatuksia tai jotain uutta, joka kohentaisi entistä.
Taitaa meitä samoin ajattelevia olla enemmänkin, kun vain kohdattaisiin ja osattaisiin puhua. - p6
mistä sä hänet tunnet ja oletko itse vapaa ???
mistä sut voi tunnistaa ?? - ap
Vapaa olen ja kyllä hän tiedostaa tilanteen Tässäpä tämä tältä erää.
- piuhatpoikkipäästä
en mäkään. Sen vaan tuntee ja näkee...muakaan ei haittaa mitä muut ajattelee. Tärkeintä on meidän rakkaus.
- parempinaidakuinpala
Ihanko naimissiin haluaisitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877