miltä musta tuntuu olla "pelkkänä panona" sun "pano"sanoja lainatakseni? Etkö sä luule tuntevas mua kohtaan muuta? Jos sanot et, valehtelet ja rajusti. Olen nähnyt sinusta paljon tänä pitkänä aikana. Ihmettele vain miksi teet tämän itsellesi?
Kaipaat mua muuhunkin, en ymmärrä mikä estää tunnustamasta, ja kertomasta mihin?
Ajatteletko sä ollenkaan
7
238
Vastaukset
- mies ikävissään
koska en uskalla kertoa sitä sinulle vaikka haluaisinkin. auta mua sanomaan se sulle. en osaa enkä uskalla! :( haluan sut ja vain sut.
- perrr.......jantai
ja voi per.... sua mies ikävissään, jos oot uskaltanut panna niin kai saat suusikin auki puheen tuottamista varten, kaikkea sitä saa lukeakin, vai onko kielimuuri?
- ap jupina
Autan varmasti jos annat tilaisuuden etkä pakoile. Sitä mä odotan että oon sun vain sun, ja sä mun. Oisko lyhyt vaikka nyt puusta heinästä oleva txt tänään tai huomena mtn? Tietäisin että se olet sä.
- *txt*
sano vaikka tekstiviestillä!
- mies-
minnepäin Suomea?
- ap jupina
03
- syy tässä
Mua estää sanomasta se kun suutuit mulle niin pahasti ettet halua jutella kanssani. Niin annoit ymmärtää. Mitenkä siinä voi sitten sanoa, kertoa ja tunnustaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770