En sitten voi sietää yhtään näitä tälläkin kylällä järjestettäviä musiikkijuhlia. Ensin oli sata häme soi juhlat ja pian alkaa vihreät niityt. Täysin turhat juhlat sanon minä. Asun täällä vanhassa kauppalassa ja täällä on juhlien aikaan niin kauhea möykkä että ihan hirvittää!! Tuollaiset jonnin joutavat juoppojen viinan litkijäiset saisi lopettaa tyystiin ja välittömästi.
En kestä näitä
9
220
Vastaukset
- Näin se vaan on
Eniten tällaiset tapahtumat aiheuttavat sen kautta, että nuoriso innostuu entistä enemmän ajamaan pillurallia autonraadoillaan ja mopoillaan. Jos joku opettaisi niille järkeä, niin tapahtumista olisi paljon vähemmän häiriötä.
- joo juu
Ompa se raskasta kun muutaman kerran vuodessa pikkusen jotain tapahtuu.. Ei muutakun korvatulpat korviin, verhot kiinni, ja mököttää kotona sitten.. Sitten valitetaan seuraavaks, että kun on kylä hiljentynyt..
- santra suhmura
Elä narise, hienoa että täällä on edes kesällä jotain tapahtumia. Muutama viikko vuodesta täällä pyörii uppo outoja turisteja ihailemassa kaunista vanhaa kauppalaamme, sekä muutenkin viehättävää kaupunkiamme. Onhan pitkä pimeä syksy ja kylymä talvi, silloin ei pyöri kaduilla kuin "alkuasukkaat"
Itselläni on ensimmäinen vuosi täällä menossa, olen todellakin mielissäni noin hienoista tapahtumista. - älä ny oikeesti
Mitäs sit pitäs olla, nunnien kokoontuminen, kuoroharjootukset vai pitsin-nypläys MESSUT?????
- virttä ja viihdettä
Eikös ensi olleet se suven ja sanan päivät, vai mitkä ne nyt oli. Eikö se häirinnyt yhtään. Minua se virrenveisuu häiritsi, mutta avomielisenä íhmisenä en siitä hermoillut, vaan hyväksyin näidenkin ihmisten oikeuden juhliinsa.
- mainetta ja mammonaa
Herranjestas! Pieneen tuppukylään saadaan hieman eloa näillä musiikkijuhlilla, niin heti on joku valittamassa!
Puhumattakaan siitä, kuinka paljon rahaa tulee Ikaalisiin, kun näitä pippaloita järjestetään.- 10+15
Ikaalissahan on muutenkin ulkonaliikkumiskielto klo 18.00 jälkeen....
- Näin On
Suurin osa rahoista valuu pois Ikaalisesta.
- No paljonko?
"Puhumattakaan siitä, kuinka paljon rahaa tulee Ikaalisiin, kun näitä pippaloita järjestetään."
Kuinka paljon tulee? Paljonko tulee elinkeinoelämälle ja paljonko tulee verokertymää?
Taitaa ainut tulosta tekevä olla festivaalin järjestäjä ja sekin kuittaa sen suoraan ikaalilaisten veronmaksajien antamasta sadan tonnin tuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805