kellään hermo piukalla?

hirmulisko

Viimeisiä viedään ja olen ollut siis niin kiukkuinen muutaman päivän. Yleensä nämä samat asiat ei saa pinnaa tiukalle, mutta nyt tuntuu, että miehellekin haastan vain riitaa ja kaikki mitä sanoo ja tekee ärsyttää. Olen kuullut että jotkut ovat ärtyneitä ennen synnytystä?
Toki kuumuus ja ihan fyysinen rankka väsymyskin varmaan vetää hermot kireelle. Oliskos tää nyt jotain hormonaalista kans, ja kivut selässä ja alapäässä ja huonot yöunet tietty.
Mies vaan, että olen raskauden takia tällainen. Itkettää ja suututtaa. Onkos muita??? Tiiä sitten tuntuu että kun psysyis vaan kaikki poissa mun silmistäni just nyt.

3

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotallyHirmulisko

Heh, niiiiiin tuttu juttu. Kyllä meikäläinen on huutanut miehen "lyttyyn" niin monet kerrat tän raskauden aikana, että ihan sitä sääliksi käy. Kyllä se siitä helppaa, usko pois vaan. :D

• piipapaapa

Viimeiset viikot menossa ennen laskettua aikaa ja nyt muutaman päivän on ollu todellista tunteiden vuoristorataa. Kaippa se synnytys pelottaa ja aiheuttaa mulla tämän. Mies on tosiaan saanut kärsiä äksyilystäni ja kestää jatkuvia itkukohtauksia. Sinänsä jännä tilanne, että mulla ei ole muuten koko raskauden aikana ollut mielialavaihteluita miehenkään mielestä vaan olen ollut koko ajan oma iloinen itseni.
      Mies onneksi osaa suhtautua tähän ainakin vielä ihan hyvin, meinaa vain, että kyllähän noita tunteita piti tässä odotuksen aikana tullakkin.

• hirmulisko

tää tuntuu vaan niin sekopäiseltä, tämmönen tuskailu ja raivoominen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe