Mitä tiedät Pohjoisruotsinhevosesta, testaa & älä lunttaa! :P
a) Tunnetaan myös nimellä..?
b) Säkäkorkeus on..?
c) Onko kyseessä kylmäveri- vai lämminverirotu?
d) Mikä onkaan värityksistä yleisin?
e) Kuka on kuuluisa Pohjoisruotsinhevonen?
B.O.N.U.S
f) Onko Villivarsassa koskaan esitelty Pohjoisruotsinhevosta?
V.A.S.T.A.U.K.S.E.T
a) Pohjoisruotsinkylmäverinen
b) 153-160 cm
c) Kylmäverirotu
d) Ruunikko
e) Järvsöfaks
f) On esitelty
Pohjoisruotsinhevonen-Visa
6
284
Vastaukset
- Krhm...
Tähän nyt tälläinen pikku kommennti, että 153cm ei suinkaan ole pohjoisruotsinhevosen min. säkä, sillä tiedän muutamankin ponikokoisen rodu edustajan.
- PolleRuunarinVeikko
No lueppas Villivarsasta, niin tiedät mitä siellä lukee!!!
- minä
mulla 145cm kyseisen rodun edustaja,samoin tutuillani
- määääääää
Joo ja mulla on 148cm kokoinen pohjois-ruotsin kylmäverinen. että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy! :)
- faktat kuntoon
ruotsin/norjan kylmäverinen ei ole sama asia, kuin pohjoisruotsinhevonen.
eli mm. faksen ei ole pohjoisruotsinhevonen. - moro
Minulla on pohjoisruotsalainen, ja se on n. 155cm korkea eikä sitä nuorena oriina hyväksytt jalostukseen koska oli niin matala. Vaikka rakenne onkin upea. Nykyään ruunana pollella riittää energiaa ja hyppelee kevyesti metrisienkin esteiden yli. heppa on musta :D ja tunnen paljon pohjoisruotsalaisia jotka ovat reilusti alle 150cm ja reilusti yli 160cm .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237