Mitä tiedät Pohjoisruotsinhevosesta, testaa & älä lunttaa! :P
a) Tunnetaan myös nimellä..?
b) Säkäkorkeus on..?
c) Onko kyseessä kylmäveri- vai lämminverirotu?
d) Mikä onkaan värityksistä yleisin?
e) Kuka on kuuluisa Pohjoisruotsinhevonen?
B.O.N.U.S
f) Onko Villivarsassa koskaan esitelty Pohjoisruotsinhevosta?
V.A.S.T.A.U.K.S.E.T
a) Pohjoisruotsinkylmäverinen
b) 153-160 cm
c) Kylmäverirotu
d) Ruunikko
e) Järvsöfaks
f) On esitelty
Pohjoisruotsinhevonen-Visa
6
315
Vastaukset
- Krhm...
Tähän nyt tälläinen pikku kommennti, että 153cm ei suinkaan ole pohjoisruotsinhevosen min. säkä, sillä tiedän muutamankin ponikokoisen rodu edustajan.
- PolleRuunarinVeikko
No lueppas Villivarsasta, niin tiedät mitä siellä lukee!!!
- minä
mulla 145cm kyseisen rodun edustaja,samoin tutuillani
- määääääää
Joo ja mulla on 148cm kokoinen pohjois-ruotsin kylmäverinen. että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy! :)
- faktat kuntoon
ruotsin/norjan kylmäverinen ei ole sama asia, kuin pohjoisruotsinhevonen.
eli mm. faksen ei ole pohjoisruotsinhevonen. - moro
Minulla on pohjoisruotsalainen, ja se on n. 155cm korkea eikä sitä nuorena oriina hyväksytt jalostukseen koska oli niin matala. Vaikka rakenne onkin upea. Nykyään ruunana pollella riittää energiaa ja hyppelee kevyesti metrisienkin esteiden yli. heppa on musta :D ja tunnen paljon pohjoisruotsalaisia jotka ovat reilusti alle 150cm ja reilusti yli 160cm .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476