telefinland liikkuvalaajakaista + läppäri

turhautunut jo nyt

Tilasin tammikuussa telefinlandilta kytkyllä fujitsun läppärin ja sisäänrakennetun laajakaistan. Koneessa oli valmiina OneClick Internet -ohjelma minkä avulla yhdistän koneen nettiin.

Viimeiset 2 kuukautta ohjelma sulkenyt itsensä viestillä 'OneClick Internet lakkasi toimimasta'. Pääsen nettiin silloin tällöin koska ilman ohjelmaa en keksi miten saan itseni nettiin. Aina kun pääsen koitan selvittää onko ohjelmassa jotain lataamattomia päivityksiä yms. mutta ei. Asiaan en löydä ratkaisua. Mm seuraavat on jo epätoivoisesti kokeiltu useampaankin kertaan:
- ohjelman asetusten säätöä (ei onnistu, sillä ohjelma sulkee itsensä automaattisesti heti avaamisen jälkeen)
- päivitysten lataamista (kuten edellä mainittu)
- sekä koneen että ohjelman uudelleen käynnistämistä
- toisen ohjelman etsimistä (en ymmärrä näiden asioiden päälle mitään, enkä sen takia mitään löydäkään)

Soitin asiakaspalveluun eikä kukaan sano juuta eikä jaata. Yksi tyttö siellä kertoi että ohjelma kannattaisi asentaa uudelleen mutta en saanut vastausta mistä koko ohjelman edes löydän että voisin sen ladata ja asentaa.

Menee hermo kun ei nettiin pääse silloin kun tarvitsee. Olin 2 päivää ilman puhelinta koska en saanut puhelimen käyttöjärjestelmää asennettua ilman nettiä.

Osaako kukaan neuvoa miten tehdä?

1

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma

minullakin sama ongelma fujitsun läppärillä, mutta onneksi minulla on tuo wlanikin, mutta 3G verkon saat toimimaan ilman sitä oneclickinternet ohjelmaakin, jos sinulla on windows 7 niin tuolla alapalkissa on se yhteydet kuvake (siis se missä on ne 5 palkkia pienimmästä isompaan ja siinä näkyy yhteyden laatu) menet sinne ja minulla ainakin lukee siellä "SONERA" painat siitä kerran ja siihen alapuolelle ilmestyy painike "yhdistä" ja sitten painat siitä, sitten pitäisi tulla pin-koodin kysely, laitat sen koodin ja odottelet vähän aikaa ja voilá minulla ainakin toimii näin :) toivottavasti ymmärsit jotain tästä ja onnea yritykseen saada netti toimimaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe