Tilasin tammikuussa telefinlandilta kytkyllä fujitsun läppärin ja sisäänrakennetun laajakaistan. Koneessa oli valmiina OneClick Internet -ohjelma minkä avulla yhdistän koneen nettiin.
Viimeiset 2 kuukautta ohjelma sulkenyt itsensä viestillä 'OneClick Internet lakkasi toimimasta'. Pääsen nettiin silloin tällöin koska ilman ohjelmaa en keksi miten saan itseni nettiin. Aina kun pääsen koitan selvittää onko ohjelmassa jotain lataamattomia päivityksiä yms. mutta ei. Asiaan en löydä ratkaisua. Mm seuraavat on jo epätoivoisesti kokeiltu useampaankin kertaan:
- ohjelman asetusten säätöä (ei onnistu, sillä ohjelma sulkee itsensä automaattisesti heti avaamisen jälkeen)
- päivitysten lataamista (kuten edellä mainittu)
- sekä koneen että ohjelman uudelleen käynnistämistä
- toisen ohjelman etsimistä (en ymmärrä näiden asioiden päälle mitään, enkä sen takia mitään löydäkään)
Soitin asiakaspalveluun eikä kukaan sano juuta eikä jaata. Yksi tyttö siellä kertoi että ohjelma kannattaisi asentaa uudelleen mutta en saanut vastausta mistä koko ohjelman edes löydän että voisin sen ladata ja asentaa.
Menee hermo kun ei nettiin pääse silloin kun tarvitsee. Olin 2 päivää ilman puhelinta koska en saanut puhelimen käyttöjärjestelmää asennettua ilman nettiä.
Osaako kukaan neuvoa miten tehdä?
telefinland liikkuvalaajakaista + läppäri
1
338
Vastaukset
- sama ongelma
minullakin sama ongelma fujitsun läppärillä, mutta onneksi minulla on tuo wlanikin, mutta 3G verkon saat toimimaan ilman sitä oneclickinternet ohjelmaakin, jos sinulla on windows 7 niin tuolla alapalkissa on se yhteydet kuvake (siis se missä on ne 5 palkkia pienimmästä isompaan ja siinä näkyy yhteyden laatu) menet sinne ja minulla ainakin lukee siellä "SONERA" painat siitä kerran ja siihen alapuolelle ilmestyy painike "yhdistä" ja sitten painat siitä, sitten pitäisi tulla pin-koodin kysely, laitat sen koodin ja odottelet vähän aikaa ja voilá minulla ainakin toimii näin :) toivottavasti ymmärsit jotain tästä ja onnea yritykseen saada netti toimimaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851