ehkä mä en osannut

taaskaan

14

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P

likewise...

• 354gdfgdsg

oikeesti, jos et oo muuttanut numeroasi, niin mihin se SMS on muka hävinnyt???

Meetkö huomenna töihin?

• aivan oikein

mä en mee, mul on lomaaaaaaaaaa ja sms ei oo hävinny mihkään, täällä se on ;)

• suksikaa kuuseen
        aivan oikein kirjoitti:

mä en mee, mul on lomaaaaaaaaaa ja sms ei oo hävinny mihkään, täällä se on ;)

Ja teidän sms liittyy tähä ketjuun miten?

• aatteleppa ite
        suksikaa kuuseen kirjoitti:

Ja teidän sms liittyy tähä ketjuun miten?

hah, ihan sopivalla lailla!

• onnea vaan
        aatteleppa ite kirjoitti:

hah, ihan sopivalla lailla!

No sepä kiva taidatte sopia hyvin toisillenne, kaksi oikein empatian huippua. Joku täällä vuodatta sydänvertaan te tulette kuhertelmaan samaan ketjuun.

• ylläoleva
        onnea vaan kirjoitti:

No sepä kiva taidatte sopia hyvin toisillenne, kaksi oikein empatian huippua. Joku täällä vuodatta sydänvertaan te tulette kuhertelmaan samaan ketjuun.

Sori taisi olla vähän tylysti kirjoitettu. Soittakaa nyt toisillenne, niin ei tarvitse asiaa täällä joka toisessa ketjussa vääntää:)

• mä ainakaan

en lähde. Vaikean ihmisen kanssa oon tekemisissä, mut hienon

• niin?

millanen on se vaikea?

• se näkee
        niin? kirjoitti:

millanen on se vaikea?

myrskypilvenä välillä asiat. Se katsoo niitä semmoisella tavalla. Se on tottunut erilaisiin tilanteisiin kuin minä.

• ed.
        se näkee kirjoitti:

myrskypilvenä välillä asiat. Se katsoo niitä semmoisella tavalla. Se on tottunut erilaisiin tilanteisiin kuin minä.

tulin vaan käymään. nukkumaan pitää palata.

• ap.
        se näkee kirjoitti:

Miten niin erilaisiin tilanteisiin? Omalta kohdaltani voin kyllä todetta ettei ihmisiin luottaminen ole vahvimpia puoliani. Mutta toisaalta on siihen syynsä. Pitäisi vain olla olettamatta ihmisistä aina pahinta. Enkä itsekkään ole se kaikista helpoin ihminen. Monesti ihmiset jotka ihastuvat, saavat musta liian siloisen kuvan. Ja kun se synkkä epäluuloinen menninkäinen putkahtaa esiin päivänsäteen sijasta saan, on se niin monesti ollut hyvästit, enkä ihmettele.

• se näkee.
        ap. kirjoitti:

Miten niin erilaisiin tilanteisiin? Omalta kohdaltani voin kyllä todetta ettei ihmisiin luottaminen ole vahvimpia puoliani. Mutta toisaalta on siihen syynsä. Pitäisi vain olla olettamatta ihmisistä aina pahinta. Enkä itsekkään ole se kaikista helpoin ihminen. Monesti ihmiset jotka ihastuvat, saavat musta liian siloisen kuvan. Ja kun se synkkä epäluuloinen menninkäinen putkahtaa esiin päivänsäteen sijasta saan, on se niin monesti ollut hyvästit, enkä ihmettele.

Puhun tässä sinä-muodossa, vaikken tiedä, kuka olet.

Tilanteisiin-sana pitää sisällään aika paljon, en halunnut kertoa liikaa. Ihmisissä on niin paljon puolia ja kokemuksia, jotka vaikuttaa niin, ettei muilla ole ymmärrystä tai tietoa niistä. En minä ole mitään hänen "huonoja" puolia kokenut, mutta jos kokisin niin en ole tosiaankaan ymmärtämätön idiootti. Jos on epäluuloinen menninkäinen niin saa olla. Jos yrittää kaivautua sieltä hetkeksi että tutustuu niin ajan kanssa se ehkä onnistuu. Täällä olen. Mulla ei ole oletuksia ketään kohtaan. Itse en odota elämältä mitään, se antaa ja ottaa. Haaveilla voi tietenkin. Yritän tehdä asioita niin kuin tuntuu luontevalta.

• 657567ughjf

No joku sentään toimii. Vastaa siihen mitä haluat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5632
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      69
      2701
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1980
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1816
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      156
      1808
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1743
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1508
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      946
    Aihe