Olen yksinäinen ja masentunut

turta.hk.

olen kärsinyt vakava-asteisesta masennuksesta 17-vuotiaasta. Itseasiassa jo lapsesta asti masennusta. Minulla ei ole yhtään ystävää, koska kukaan vaan ei todellakaan halua olla kanssani. Olen yrittänyt kyllä solmia ihmissuhteita, mutta en tahdo jaksaa sitäkään, kun uuvun.

Ikääkin on 57 vuotta, joten kauan olen masennuksesta kärsinyt ja lääkkeitä syönyt ja ihan yksin ollut. Puhelin ei soi, postista ei tule mitään ainoa yhteydenpito niinsanotusti on tämä netti, ei muuta.

Toisinaan tuntuu etten millään jaksaisi. Terapiassa en tällä erää käy. Liian kallista ja kaupungilta ei saa ilmaista terapiaa.

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän...,,.

Oletko ollut mielisairaalassa? En kysy vittuilun vuoksi. Ymmärrän tunteen. Potilas järjestöstä saattaa olla apua. Vertaustuki ym.
      Masennus on vittumainen sairaus. Itselläni on todettu stressipohjainen masennus 24vuotiaana. Nyt olen 30. Välillä on parempia hetkiä välillä huonompi. Käyn töissä ja sosiaalista elämää on ihan riittäviin, mutta joku piru siinä ajatuksissa vain rienaa.

• ATO47

NIIN ! ? masennus meille kaikille...tulee.... aika ajoin.
      Silloin jos se todelle tarttuu korvien väliin, niin se aiheuttaa
      n.s tulehduksen... sellaisen ei näkyvän.
      Et' ' saiai itseäsi syyllistää. NO ? toisiakaan.. ei..

OLET jo maailma katsellut 57-vuotta. Minä jo 64 vuotta..

MASENNUSTA EI VOI JUOSTA PAKOON... ellet joukse satasta
      alle 9 min..

Minua jos ja kun masentaa. Mie lähen kävelylle. n 1 tunti tauhallista
      astelua.... Lääkettä masennukseen ei ole.. Mieliala-Pillerit
      ei auta... muttakin rauhoitta ja nukuttaa. ( masennus vaan on )

Ihmissuhteiden solmimimiseen tarvitaa ainakin kaksi ihmistä..
      Koirakin käy ! sellainen sylikoira...

Minä tein ja sain tehdä milekästä työtä yli 40-vuotta.
      Ei siinä masentaa ehtinnä...

Olet oikeass ! kaupungilta .. esim. torilta saa juttuseuraa...
      Se vain pitää mieltää.... ohimenneeksi piristeeksi...
      Mene torikahville ja katse avoimin silmin ihmisiä.
      Siella on varmasti masentuneitakin.. Pulla.kahveet piristää..

Toivon sinulle uuta ryhdikästä suhtautumista... K.O. asiaan

• äiskä86

Olen nuori 25v mutta masennus ja yksinäisyys tuttua minullekkin, masennuin jo murrosiässä jolloin ystävät jäivät kun en jaksanut enkä osannut pitää yhteyttä. Tällä hetkellä käyn seurakunnassa ja olen saanut sitä kautta ystäviä. Kokeile sinäkin..ota yhteyttä vaikka netin kautta seurakuntaan, jos et muuten jaksa. Äitini voisi soittaa sinulle jos tietäisin numerosi. Haluaisi jutella kanssasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe