Klingel postimyynti

Ex Klingel

Vaimoni on jonkun aikaa ostanut tuotteita Klingelin postimyynnistä pienillä summilla ja ostokset on maksettu vähittäin sopimuksen mukaan. Lomalta palattuamme odotti kirje että Klingel on siirtänyt saatavansa Gothia Oy:lle joka vaatii koko loppu summan kahden viikon sisään.

Miten tämä voi olla mahdollista? Olemme pitäneet oman osamme sopimuksesta ja kaikki lyhennykset on maksettu ajallaan? Uhataan jopa luottotietojen menetyksellä.

4

5916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homma haiskahtaa

Onkohan nyt ihan varma että ne aivan kaikki lyhennykset on maksettu ajallaan? Vai onko ajallaan maksettu lyhennykset ainoastaan niistä laskuista, jotka vaimosi on "muistanut" sinulle näyttää? Ja osa laskuista on mystisesti "kadonnut" ennen kuin olet niitä edes nähnyt?

Ihan ensin kysyt vaimoltasi, onko hänellä kenties sinulle jotain kerrottavaa. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun ylivelkaantunut puoliso itse asiassa on huomattavasti huonommassa jamassa kuin on myöntänyt.

Jos kaikki lyhennykset tosiaan on maksettu ilman mitään viivästyksiä, niin ei Klingel siirrä mitään perintään. Mitä he siitä hyötyisivät, eivät mitään. Päinvastoin, heille tulee kuluja.

• tyytyväinen asiakas

MInä ainakin tilaan Klingelistä joka kuukausi jotain ja maksan vähittäin, mulla on Klingel-tili. Minusta tämä firma on tosi hyvä ja myy korkealaatuista vaatetta ja tavaraa. Joka kerta maksamani summa on mennyt perille ja Klingel lähettää sähköpostiin joka kerta viestin, jossa kiittävät maksusuorituksesta. Jos ovat perimistoimistoon saatavansa laittanut, todennäköisin syy on se, että laskut ovat jääneet maksamatta.

• Älä luota Klingeliin

Varokaa Klingeliä, sen toimitusaikalupaukset ovat aivan ilmaa. Tilasin itse tuotteen yli kaksi viikkoa sitten ja nyt huomaan, että paketti ei ole vielä edes lähtenyt liikkeelle jostain Saksasta.

• germany

Kallis koko p@ska klinkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe