Näin rahastetaan!

Te eksytte.

TV7 myy kirjaa. Maan päällä niikuin taivaassa T: Bill Johanson, kirja on täysin Raamatun sanan vastainen, Jumala ei lupaa tähän lihallisuuteen mitään, paratiisia maan päälle. Näin valheella rahastetaan, kun raha menee Jumalan sanan edelle. 2Kor.2:17. Sillä me emme ole niikuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme. Jos Raamattu on TV7 perustana, niin toimitaan myös sanan mukaan.

54

4958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanava-närästys

      TV7 on omistajilleen pelkkä rahantekokone.

      Sattumalta sekaan on eksynyt hyviäkin ohjelmia, joissa esiintyy aidosti Jumalan asialla olevia henkilöitä.

      Valtaosa TV7:n tarjonnasta on kaupallista hapatusta, kaukana Raamatun sanomasta. Ohjelmantekoon pääsee kuka tahansa jolla vaan on tarpeeksi rahaa.

      Itse katson tarkasti poimittuna netin kautta TV7 ohjelma-arkistosta tietyt ohjelmat. Näin minun ei tarvitse turhaan sietää ja kestää kaikenlaista ihmeellistä huuhaata mitä kanavalla on.

    • tarkkana

      Kyllä täytyykin tarkkana olla, mitä katsoo tai lukee, niin paljon liikkuu jos jonkinlaista opetusta, eikä pelkästään TV7:ssa. Siellä esim. Pawsonin opetusohjelmat olen kokenut antoisina, vaikka aivan kaikkea en allekirjoitakaan. Kukaan pastorikaan ei ole täydellinen (niin kuin ei "riviuskovakaan"), siksikin kannattaa lukea itse paljon Raamattua.

    • -ZeiZei-

      Miten yksi satukirja voi olla enemmän valhetta kuin toinen satukirja? Todisteita?

      Jos puhuu valheella rahastamisesta, niin kannattaa varmaan ensimmäisenä kiinnittää huomiota kirkollisveroon.

    • Jymyhunaja

      Ei kai se nyt, eläkeläsipariskunta perusti tuon aseman. Vissiin entinen tehtaanjohtaja porvarisrouvineen. Kyllä ne hyväntekeväisyyteen ne rahat menee, vaikkakin ärsyttävää tuo kerjääminen on!

      • Jymyhunaja

        KORJAAN
        Ei kai se nyt, eläkeläispariskunta perusti tuon aseman. Vissiin entinen tehtaanjohtaja porvarisrouvineen. Kyllä ne hyväntekeväisyyteen ne rahat menee, vaikkakin ärsyttävää tuo kerjääminen on!


      • Lahjoittaja10eurolla
        Jymyhunaja kirjoitti:

        KORJAAN
        Ei kai se nyt, eläkeläispariskunta perusti tuon aseman. Vissiin entinen tehtaanjohtaja porvarisrouvineen. Kyllä ne hyväntekeväisyyteen ne rahat menee, vaikkakin ärsyttävää tuo kerjääminen on!

        Rahat menee TV7.n noin 100 työntekijän palkkoihin. Vai luuletteko että tv kanavaa pyöritetään ilmaiseksi. TV7 n toimitusjohtaja ei nosta palkkaa itselleen lainkaan. Rakentanut ainutlaatuisen kristillisen kanavan täysin epäitsekkäästi jo 12 vuota.


      • kadullekerjäämään

        Täysin käsittämätöntä, että tuo kanava saa kerjätä rahaa. Yleensä keräyslupa kai on silloin, jos tuotto menee johonkin yleishyödylliseen. Toki näiden työntekijöiden elättäminenkin tavallaan on "yleishyödyllistä", mutta toisaalta olisi reilumpaa, jos menisivät rohkeasti kerjäämään kadulle. Siellä liikkuu varkkaampaa väkeä kuin nuo yksinäiset ja sairaat, helvetillä pelotellut tv seiskan katsojat.


      • tv7katsoja

        Kadulla kerjääminen on Suomessa kielletty, yritystoiminta on lakisääteistä ja pitää noudattaa tarkkaan pykäliä ja säändöksiä. Alahan itse pyörittää tv-kanavaa, niin tiedät. ilman palkkaa.
        Onko sinusta siihen?


      • Anonyymi
        kadullekerjäämään kirjoitti:

        Täysin käsittämätöntä, että tuo kanava saa kerjätä rahaa. Yleensä keräyslupa kai on silloin, jos tuotto menee johonkin yleishyödylliseen. Toki näiden työntekijöiden elättäminenkin tavallaan on "yleishyödyllistä", mutta toisaalta olisi reilumpaa, jos menisivät rohkeasti kerjäämään kadulle. Siellä liikkuu varkkaampaa väkeä kuin nuo yksinäiset ja sairaat, helvetillä pelotellut tv seiskan katsojat.

        TV7:n tapauksessa "yleishyödyllinen" pitäisi korvata sanalla "Yleisvaarallinen". On suorastaan rikollista edistää yleisvaarallisen ideologian levittämistä. Miksi tämä saa jatkua?


    • hfire

      Martti Ojares ei ollut mikään tehtaanjohtaja vaan Sanoma Oy:n varatoimitusjohtaja. Eläkeläisenä hän ei ota iselleen palkkaa tästä työstä vaan tekee sitä vapaaehtoispohjalta. Tästä taas nähdään miten valheellista tietoa nämä foorumit levittelevät. Kristillinen tv-asema pysyy pystyssä sen varassa että ihmiset jotka kokevat sen omakseen, rahoittavat sitä. Tehkää itse perässä jos pystytte.

      • hukkasrete

        AHAA.... Siis varmaan nuo sadat kirjat ym oheistuotteet varmaan painetaan siellä SANOMA OY:n "tehtaassa", koskapa sen VARA TOIMITUSJOHTAJA on MARTTI OJARES ?


      • Kaiaa
        hukkasrete kirjoitti:

        AHAA.... Siis varmaan nuo sadat kirjat ym oheistuotteet varmaan painetaan siellä SANOMA OY:n "tehtaassa", koskapa sen VARA TOIMITUSJOHTAJA on MARTTI OJARES ?

        Ota selvää, äläkä levittää omia arvioita. Martti Ojares Ei Ole Sanomain varatoimitusjohtaja. Onko väliä missä painetaan, jos saadaan edullisesti hyvä palvelu.


      • Anonyymi

        Anoppi on koukussa TV7:aan! Soittaa avustussoittoja useita kertoja päivässä. Eläke ei enää riitä yhtiövastikkeen maksuun eikä lääkärikäynteihin. Hänellä on kuitenkin ihan hyvä eläke. Mielestäni markkinointi kohdistuu nyt kyllä vähän väärään porukkaan. En ymmärrä yhtään. Miten kehtaavat? Ymmärrän, että kanavan pyörittäminen maksaa, mutta rahoitus pitäisi hoitua muuten. Tuo kanava on kuin huumetta määrätylle porukalle.


    • Jope.48.

      Jos näin on, mitä kirjoitat sinulla täytyy olla, mustaa valkoisella, tässä asiassa, vai puhutko tv-7 pussiin? Minun Raamattu puhuu näin. Jaakb.1:27. Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin ettei maailma sastuta. Herää kysymus toimiiko tv-7 Raamatun sanan mukaisesti, kun myy kirjoja ja äänitteitä, jossa luvataan "paratiisia" tänne lihallisuuteen, eikö tämä ole Raamatun mukaan, valheella rahastusta. Raamatun mukaisia vastauksia, ei mitään oman aivolohkon tuotteita, tähän kirjoitukseen.

      • turha haukkua foorum

        totta on mitä toi 3.8.2011 klo 01.23 sanoi. Älkää levitelkö tänne valheita toisista ihmisitä. Ojares martti ei nosta palkkaa ja jollette nyt muka ymmärrä edes tätä niin TV-kanavan menot ovat hyvin suuret, siis ohjelmien teot.
        Itse en pidä monista seurakuntien tekemistä ohjelmista, ne on huonosti tehtyjä. Kaipaan visuaalisuutta, mutta toivon että kanava kehittyy. osa ohjelmista hyviä.
        Miksi ei muka saisi myydä oheikirjoja musiikkia tms?? en ymmärrä tuota ajattelua.

        Näistä asioista voit vaikka soittaa kanavalle ja pyytää tietoja, on myös lehtijuttuja, joten turhaa tänne tulet manaamaan.

        Ehkä kaikkea kirjallisuutta ei ole tutkittu riittävän tarkkaan kun on otettu sinne, en tiedä, kun en ole lukenut.


      • siunattu
        turha haukkua foorum kirjoitti:

        totta on mitä toi 3.8.2011 klo 01.23 sanoi. Älkää levitelkö tänne valheita toisista ihmisitä. Ojares martti ei nosta palkkaa ja jollette nyt muka ymmärrä edes tätä niin TV-kanavan menot ovat hyvin suuret, siis ohjelmien teot.
        Itse en pidä monista seurakuntien tekemistä ohjelmista, ne on huonosti tehtyjä. Kaipaan visuaalisuutta, mutta toivon että kanava kehittyy. osa ohjelmista hyviä.
        Miksi ei muka saisi myydä oheikirjoja musiikkia tms?? en ymmärrä tuota ajattelua.

        Näistä asioista voit vaikka soittaa kanavalle ja pyytää tietoja, on myös lehtijuttuja, joten turhaa tänne tulet manaamaan.

        Ehkä kaikkea kirjallisuutta ei ole tutkittu riittävän tarkkaan kun on otettu sinne, en tiedä, kun en ole lukenut.

        Turha haukkua foorum. Onhan ojarexin eläke antamassa hänelle sen toimeentulon jonka jokainen täyspäinen ymmärtää. Ojarex on sijoittanut tv 7 aan rahaa ja saa myös niinkuin kaikki muutkin osakkaat siitä osingot kuin muutkin se on eriasia mihin ojarex rahansa taas sijoittaa ilme ojarexillä on aina hyvin vilpillisen näköinen ja epävarma


      • eiosinkoa

        TV7 ei jaa osinkoja osakkailleen eikä johtajalleen!


    • FAKTAA AINA PÖYTÄÄN

      Katso TV7 "Martin ja Mirjan matkassa" arkisto: http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15714 Jaksonumero: 40 Ensilähetys: 6.11.2011 21:30

      Oli varmaan johdatus, että törmäsin tähän keskusteluun. Mm. edelliselle ja edellisille kommentoijille sanoisin, että katsokaapas tv7:n arkistosta Martti Ojareksen omasta suusta sanomiset eli sanoi, että ei ekaan 4:ään vuoteen ole ottanut palkkaa, mutta sen jälkeen kohtuullisen palkan. Mirja Ojares taas heti Martin sanottua sanoi toista, että kaiken ylimääräisen ovat uhranneet ja että Martti sanoi, että ei ota palkkaa, vaikka juuri oli sen sanonut. Ota nyt tästä pariskunnasta sitten selvää. Martti väheksyi pieniä lahjoitussummia, vaikka Ruotsistakin oli kuitenkin keskimäärin tullut n. 30-35€/ lahjoitus. Säälittää eläkeläismummot yms vähävaraiset, joilla ei juuri mitään ole, mutta antavat paljon vähästäänkin....mm. pelastusarmeijan joulukeräyksessä todettiin köyhien eläkeläisten ja vähäosaisilta tulee suurimmat euromääräiset lahjoitukset.

      Siis TV7:n arkistosta löytyy "Martin ja Mirjan matkassa", jakso no 40, ensilähetys 6.11.2011 klo 21.30 : http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15714
      "Martin ja Mirjan matkassa - Herrassa on turva levottomina aikoina
      Esillä Taivas TV7 Kanavan taloudelliset haasteet sekä Psalmin 34 sanoma, joka vakuuttaa Jumalan pitävän omistaan huolta kaikkina aikoina.
      Martin ja Mirjan matkassa - Herrassa on turva levottomina aikoina

      • ihmeidenihme

        Katsoin ohjelman Martin ja Mirjan matkassa ja Martti Ojares ei sanonut että hän itse ottaa kohtuullista palkkaa, vaan hänen vaimonsa Mirja Ojares on tehnyt 4-vuotta palkatta työtä ja sen jälkeen on saanut kohtuullista palkkaa.
        Kannattaa kuunnella tarkasti mitä sanotaan. Martin palkaton työ on minun mielestäni ollut häneltä suuri lahja TV7:n työlle ja kertoo siitä että hän vaimonsa kanssa uskoo Jumalan johdattaneen heitä tähän työhön.
        Keskustelun aloittaneelta haluaisin kysyä, onko hän lukenut tuon kirjan, että voi arvostella sitä, ehkä pelkkä otsikko ei kerro kaikkea sitä mistä kirjassa puhutaan.
        Isä meidän rukouksessa on kohta jossa sanotaan, " Tapahtukoon sinun tahtosi maan päällä niinkuin taivaassa."
        En ole itse lukenut kirjaa, siksi en voi sitä arvostella.
        Olen vain itse kokenut elämäni aikana paljon arvostelua, joka on perustunut pelkkiin juoruihin ja nekin osin väärin käsityksiä. Siksi ole rukoillut että oppisimme uskovina tutkimaan kaikki Jumalan sanan kautta ja RUKOILEVAN niiden puolesta, jotka eksyvät pois sanan piiristä ei ensimmäisenä kirjoittamaan nettiin jota myös ne ihmiset näkyvät joskus lukevan, jotka eivät usko Jeesukseen.Näin toivoisin veljien ja sisarten Herrassa kohtelevan itseän jos erehdyn tahtomattani puhumaan tai tekemään jotain ohi sanan.
        Toistemme arvostelu aiheuttaa vain ristiriitaisia tunteita niissä, jotka eivät tunne Jumalan sanaa, kun me uskovat arvostelemme toisiamme. Itse en ole ainakaan erehtymätön Jumalan sanan tulkitsija, vaikka haluankin elää sanan mukaan elämääni ja tutkin päivittäin sanaa.


    • faktaa ja faktaa...

      Siis, Martti ei ota itselleen palkkaa, mutta Mirja on saanut neljän ensimmäisen kanavavuoden jälkeen.
      Tv7 on monelle hengellinen henkireikä ja vaikka kaikki tarjonta ei olekaan rakentavaa siellä on monia helmiä joita kannattaa tukea että kanava säilyisi.

      Herra pitää huolen yleensä meitä apunaan käyttäen.

    • Varoitus!

      Ojares on nyt kutsunut Suomeen eksyttäjä David Herzogin! Älkää ihmiset menkö tämän väärän profeetan tilaisuuteen!

      • Utelias Uuno

        Eikös tämä Martti ole ollut aikaisemminkin naimisissa? Taisi olla entisen vaimon nimi Margit? Tietääkö kukaan.


      • eipätuomita

        Mitä se vaikutaa TV7:n toimintaan, jos johtajan avioliitto on päättynyt eroon joskus viime vuosituhannella sata vuotta sitten, silloin ei ollut seiskaa edes vielä olemassa emmekä me tiedä toisten elämästä mitään. Onhan se vaimokin voinut hakea eroa??


      • yhdeksi.lihaksi
        Utelias Uuno kirjoitti:

        Eikös tämä Martti ole ollut aikaisemminkin naimisissa? Taisi olla entisen vaimon nimi Margit? Tietääkö kukaan.

        Raamattu kieltää avioron, sillä minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön kukaan erottako, edes huaraamisen takia.


      • hukkasrete

        D. Herzgogi on yksi monista, jenkkilästä kutsuttuja "profeettoja" , toiminnan lonkerot ylettyy New Age-uskontoon joka kulovalkean tavoin tahtoo rantautua Eurooppaankin.
        KLIKATKAAPA NETISTÄ HAKUSANALLA : DR.OWUOR, valheprofeetta/vääräprofeetta niin hämmästytte. Pelokkailta ihmisilta eurot pois. Tahti näkyy olevan kuin katolisen kirkon aiemmet aneidenmyynnit! DR. OWUOR on TV7:n suojeluksessa kanavalla "oikeana profeettana"


    • vertauskuvallisesti

      Paljon on kirjoja myytävänä. 22 euroa oli yksi outo kirja. Paavali Tarsolaisesta lertova kirjakin oli sitä edeltävässä ohjelmassa myynnissä. Kiinnostavia kirjoja ei siinä mitään mutta kalliiksi tulisi jos ostaisi joka kirjan jota myydään.

      Huonoa omaatuntoa tunnen kun ei ole isot mun tulot ja sitä kysytään rahaa joka paikkaan. Ei ohjelmien teko ole ilmaista. Ei ole niin. Melkein maanrajkoon tekisi toisinaan mennä kun en osaa oikein suhtautua. Mieli tteksi antaa rahaa mutta eipä ole varaa matkustella ja joillakin on se elintaso sellaista ettämatkustellaan ulkomaillakin. Mulla on see homma sellaista että kaupassakäynti on mulle kuin kauhuleffakokemus.

      Jos jollakin on varaa juostaulkomailla kerrankin vuodessa niin laittakaas lahjaa menemään. Liityn lahjoittajiin jokin päivä. Nyt on se tilanne sellainen että 10€ tietää minulle kahta päivää vesikuurilla.

      5€ krt 30 = 150€, ruokakuluihini varattu osuus. On sitä tullut soitettuakin ja tullut mietittyä syntyjä syviä.

    • Kolossis1

      Kun ohjelmat ovat kanavalla pääosin ulkopuolisten tahojen tuottamia, niin vaikea niiden kaikkien oikeaoppisuutta on etukäteen tarkastaa, varsinkin kun osa ohjelmista on suoria lähetyksiä.

      TV7 voisi kuitenkin ottaa ohjelmantuottajan historiaaan perustuvat varoitustekstit käyttöön ennen ohjelman alkua. Ennen ohjelman alkua voisi ruutuun tulla seuraavat varoitustekstit: seuraava ohjelma sisältää väkevää eksytystä, seuraava ohjelma saattaa sisältää harha-oppeja tai seuraava ohjelma sisältää Raamatun mukaista opetusta.

    • ny5ynny5

      Mä en osta mitään. Pelkkää paskaa uskovat mun silmille nakkaa. Ja rahaa ja rakkautta ielä kyselevät.

      Se on niin etä raha kelpaa ja mies voi painua rahastuksen jälkeen hormnanantuuttin, naisiakaan ei kiinnosta ellei ole miljonääri.

      Ei se Mirjallakaan tyhjätasku ole miehenä. Ihan satuma a tietenkin kuten sekin että köyhinosa miehiä on ilman naista, mutta varakkain osa miehiä, heillä on nainen, jopa.

      Hienoa, sattumaahana se on.Rakkaus voittaaa ja iso rahalahjoitus, sitä ne kärkkyy kieli pitkällä.

    • inkeri220149

      Tv7 on suuri siunaus Suomen kansalle!

      • ainkul

        tv7 kautta yhä useammat löytävät Raamatun ja sanan kautta rauhan ja luottamuksen tulevaisuuteen, että kaikki on herran kädessä, kun valitset oikein.

        Ei tarvtse ottaa kaikkea, mitä tv7 ohjelmien kautta tulee tarjolle, koettele kaikki onko se Jumalasta.

        ”Poikani [ja tyttäreni], kuuntele Minun puhettani, kallista korvasi Minun Sanoilleni. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat Elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee”;
        ”Nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeshua on Messias, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi Elämä Hänen Nimessänsä”.


      • hyväuskoisetressukat

        Säälin teitä Inkeli ja ainkul! Tehkääpä joskus radikaali päätös, että ajattelisittekin omilla aivoillanne :)


    • Osta kirja

      Jeesus on persaukinen pummi ja hän tarvitsee rahaa. Sitä se teettää kun hortoilee ympäriinsä 12 hinttarin kanssa fyysistä työntekoa vältellen.

    • Jumalan työpellolla

      Olen seurannut TV7 n ohjelmia säännöllisesti, myös "Martin ja Mirjan matkassa"-ohjelmaa. Moneen kertaan on tullut ilmi talousasioita esiteltäessä, että Martti Ojares ei ole ottanut koskaan palkkaa seiskan johtajan työstä. Siis 10 v. työtä palkatta. Tämä sama tuli ilmi, kun Ylen MOT teki ohjelman herätysliikkeiden rahankeruusta ja liikevaihdosta keväällä 2014.

    • zdfg

      Teille epäilijöille Seppo Kohvakan laulun sanoin: ...."Oi Jeesus kuinka rakastaa, sä meitä jaksoit... kun armahtain nyt maailmaa sen syntivelan maksoit...mä sitä silloin tiennyt en...en ollut siipirikkoinen... en tarvinnut mä ristin miestä.... en tarvinnut mä ristin miestä"

    • ElämäKristuksessa

      Ei voi samasta lähteestä pulputa makeaa ja karvasta vettä....

    • Kaiaa

      Olen nähnyt yhden ohjelman, jossa Mirja Ojares sanoi, että he eivät ota palkkaa. Myöhemmin ohjelmaan tuli Martti Ojares, joka sanoi, että he ottavat kohtuullisen korvauksen. Kuuluu heille kohtuullinen korvaus työstä. Eivät he tällä toiminnalla rikastu. On höpöpuhetta, että omistajat keräsivät toiminnalla itselleen rahaa. Martti Ojareksella on julkisten tietojen mukaan kohtalaisen tulot, mutta on hänellä Sanomalta hyvä eläke. Mirjan tietoja ei edes näytetä. Ovat niin pienet.

    • hukkasrete

      "Mirja saa kohtuullista palkkaa" Herää kysymys, että mikä on kohtuullinen. Se on kuin veteen piirretty viiva. Mikä kenellekin on "kohtuus" : 3000 - 10 000 EUR/kk ?

    • hukkasrete

      D. Herzgogi on yksi monista, jenkkilästä kutsuttuja "profeettoja" , toiminnan lonkerot ylettyy New Age-uskontoon joka kulovalkean tavoin tahtoo rantautua Eurooppaankin.
      KLIKATKAAPA NETISTÄ HAKUSANALLA : DR.OWUOR, valheprofeetta/vääräprofeetta niin hämmästytte. Pelokkailta ihmisilta eurot pois. Tahti näkyy olevan kuin katolisen kirkon aiemmet aneidenmyynnit! DR. OWUOR on TV7:n suojeluksessa kanavalla "oikeana profeettana"

    • vääräätietoa

      Bill Johnsonin kirjaa "Maan päällä niin kuin taivaassa" ei ole
      myyty enää vuosiin TV7 kaupassa .Sitä paitsi
      olet kirjoittanut nimen väärin: sellaista evankelista-kirjailijaa kuin
      Bill johanson ei ole olemassakaan.

    • MinähänMietinVaan

      HEI! Kysyn vain ja onko sallittua kysyä: Kenellä / keillä on viimekädessä vastuu Seiskan ohjelmantekijöiden valinnasta? Kuunnellaanko osakkaita? Eli kuka on vastuussa siitä, miten ohjelmissa vaikuttava puhujia inspiroiva henkivalta vaikuttaa katsojiin?

      Onko mahdollista myöskin, että esim.Joyce Mayer tai muut tosirikkaat antaa rahaa Seiskalle vähän extraakin, että näkyvät myös täällä? Sehän kannattaisi molempia. Kuka voisi rahan valtaa vastustaa? Tarviiko siinä tilanteessa välittää sieluista, jotka "kaikkea tätä" katsovat? Haluaako kukaan silloin miettiä ensin ohjelmatarjonnasta tätä: "Koetelkaa henget".
      Silti, ilmeisimmin joudumme me kukin kaikista valinnoistamme ja sanoistamme Jumalan eteen ja vastuuseen.
      Onko johtopäätös tämä, ellei ole Johannes kastajan näkyä? Ei siis parane arvostella Ojareksen ohjelmantekijävalintoja ja tiettyä piiriä heidän ympärillään. Parempi päättää tykönään rukoillen, katsoako hiljaa edelleen tai sulkea kanava( jos kokee, että sieltä tulee molempia, sekä makeaa että karvaista. ) Sama Henki on tärkein, sillä erilaisuus ja ohjelmien kirjo ja aiheet on eri asia.
      Musiikista ei kannata minun tässä edes alkaa puhua. Onko lähinnä toistettuja pintavaahtosäkeitä vain tunnelman nostamiseksi? ( Voiko muuten silloin olla jo "säveltäjä"? )
      Ohjelmantarjoajat päättäkööt, osallistuvatko Seiskan toimintaan, vai pitävätkö turvallisempana olla poissa näistä. Saattaako moni innostua enemmänkin vuosien mittaan bisneksestä ja yhtäkkisestä suosiosta?
      "One Way Mission" lienee turvallinen kanava, mutta kyllähän sitä maallikko miettii tätäkin: Kuka tekijöistä tietää nyt sitten lopullisesti sanoa, onko kaatuminen / parantuminen / juopuminen Herrasta vai "Taidokkaasta Vihollisesta "? Väittäneekö "One Way " nykyään ( eksytyksistä jo kovasti varoittavana toimijana, joka sinänsä TOKI ON TODELLA tärkeää) että parempi varoa näitä kaikkia ilmiöitä, ettei vain menisi harhapoluille? Kuka tietää erottaa?
      Lähettäköön Herra itse VÄKEVÄN, LAHJOMATTOMAN profeetan tälle maalle , joka sanoo suorat sanat ohjelmien tekijöille ja seurakunnille. Varsinkin niille, jotka tekee Hänen Sanomastaan lähinnä bisnestä -omaksi hyödykseen ja vieläpä maailmaa kosiskellen.
      Alan uskoa, että sellaisen profeetan, mitään omistamatta ja epäsuosiota kaihtamatta tulisi pian saarnata kansalle palavasti parannusta..... JA ME KAIKKI KUULKAAMME SILLOIN!

      • OmaVastuu

        Jokainen aikuinen ihminen on itse vastuussa siitä, mitä katsoo televisiosta, mitä puhujaa haluaa kuunnella ( vai kuunteleeko ketään) , missä hengessä haluaa kulkea, mitä uskontoa noudattaa?? Pyhä Henki kyllä ohjaa oikeaa tietä, kunhan pyydämme häneltä ohjausta.


      • Waakku73

        Tietysti olisi avointa ja läpinäkyvää TV 7 julkaista talouden vuosiraportti. Siitä lahjoittajatkin näkisivät mihin ohjelmiin on varoja laitettu ja millaiset palkkiot ovat ohjelmien tekijöillä.


      • seiskankatsoja

        Sellainen raportti oli äskettäin tv7:lla. mutta en sitä nyt ulkoa tietenkään muista.
        Kyllä sen saat kun pyydät heidän toimistostaan tai yritysrekisteristä.
        Ei ohjelmien tekijät mitään palkkioita saa, heidän pitää itse ostaa ohjelma-aikaa.


    • EiKaikkiOsaa

      Kateellisten puhetta. Ostakaa itse tv-aikaa ja laittakaa tilinumeronne ruutuun näkyville, niin huomaatte ettei se ansaitseminen mitään helppoa ole. Pitää erottua muusta tarjonnasta. Muutoin ei katsojien rahapussille ole asiaa.

      Ihan sama markkinointiin liittyvä haaste on muillakin kanavilla, tai vaikkapa Turun torilla pölynimureita myydessä. Pelkkä monotoninen puhuva pää ei riitä. Sitä vastoin hyvä myyjä hyvän myyntipuheen kera myy vaikka hiekkaa Saharaan.

    • Tommi3888

      Miksi kaikki epäluuloisuus .uskotteko te jumalaan uskotteko te että jumala toimii ihmisten kautta jotka todella uskovat.onko sinulla vaisto joka kertoo että jumala saattakin olla totta .tunnetko ajatuksissasi että jumala taitaa sittenkin olla totta .ajatteletko että kaikki mitä maailmassa tapahtuu on jotenkin outoa jopa hulluutta .entäpä jos ja kun jumala sittenkin on .rehellisesti ajattele jeesusta hänen tekojaan sanojaan opetustaan voisiko olla että niiden mukaan eläessämme maailma olisi toisen lainen voisiko olla .ajattele onko olemassa itsessäsi hyvä ja paha teenkö näin vai noin oikein vai väärin tunnetko itsessäsi oikein ja väärin onko olemassa oikein ja väärin rehellisesti onko mielestäsi .ajattele ole rehellinen itsellesi ja jumala löytää sinut .oletko itse todella viisas ja oikeassa siinä mitä teet ajattelet sanot .et ole yksin.jumala on kanssasi.vanhaa suomalaista sanlakua lainaten usko tai älä kehoitan uskomaan .älä tee elämästä liian monimutkaista luota jumalaan mutta ajattele myös sitä että sinun pitää olla kiinnostunut ja ottaa selvää voisiko jumala olla totta voisiko todella olla niin .siksi raamatun sana on elintärkeä tutustumisen lähde .jos mielestäsi itse oppimasi ajattelusi kokemasi on lähes kaikki oikeaa ja totuutta voisiko olla että olisi viisaapi korkeampi ajattelu kokemus oppi voisiko olla .voisiko jumala todella olla .jumala on olemassa ja sinä tiedät sen miksi edes muuten puhuisit ajattelisit kirjoittaisit saati epäilisit koko asiaa .ole rehellinen tiedät kuinka asia on oikeastaan kysymys on vain miten pysyn toimimaan jumalan tahdon mukaan siinäpä se mutta kyllä me pystymme kun uskomme kun todella uskomme .jumalan rauhaa ja rakkautta sinulle veljeni ja sisareni jeesus on puolellasi ja katsoo sinuun katso sinäkin jeesukseen .

    • Symbol

      Miksi uskovaiset naiset käyttävät helmikoruja, kuten Mirja Ojareskin ?

    • Udscheudch

      Miksi ei saisi käyttää? Ihmesääntöjä.

      • Anonyymi

        Onko Pyhä Henki uros- vai naaraspuolinen olio?
        Raamattu ei vastaa.


    • Purites

      Mutta MIKSI monet uskovaiset naiset helmiä käyttävät, varsinkin valkoisia ? Ei voi vain olla sattumaa. Mitä niillä halutaan viestittää, mikä on merkitys niiden takana ? Puhtaus, nöyryys, yksinkertaisuus, uskollisuus ja hyvyys ? Minäkin pidän helmistä paljon.

      • Anonyymi

        Naiset käyttävät koruja saadakseen lapsilleen hyvät geenit. Sekään ei estä tavan ilmenemistä, vaikka ei enää/vielä olisikaan kykenevä saamaan jälkeläisiä. Tämä tapahtuu useinmiten tiedostamattomasti, ikään kuin luonnostaan.

        Miehet haluavat olla komeita ja naiset haluavat olla kauniita.


    • Anonyymi

      Tv 7 on täyttä sontaa.

      • Anonyymi

        toiseen asiaan: mä menen seuraavaksi ostaan, jonkun kirjan, mikä kertoo, - "uskonnon uhreista"

        näitä uut. uhreja ollut jo "sata vuotta sitten", ja toisekseen, eiköhän ne LÄHES KAIKKI lahkot, åmerikasta tulleita . . . "siellä ne osaa kaiken paremmin. . ." ja pa#kat !

        se on ihmisten oma vika, kun haetaan "erikoisuuksia / elämyksiä"

        kai niitä puhujia tulee, kun kansa ryntää "kaikkien tuulien perässä"


    • Anonyymi

      asia on ehkä täysin oikein.Kritiikkin on syytä

    • Anonyymi

      Pekka Sartolan kirjat vaikuttavat myös rahastamiselta, tasaisin väliajoin niitä tulee ja niitä mainostetaan Seiskalla. Olihan joku joskus tutkinutkin että faktat eivät Sartolalla pitäneet paikkaansa ja tuskin on vain yhdestä kirjasta kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe