Asukin naksuttelu?

sara88

Tuossa se kysymys jo tuleekin eli viikkoja on nyt 31 2 ja eilen kun istuin koneella täysin hiljaisuudessa masuasukki naksutteli 2 kertaa mahassa jotain aivan kuin olisin itse sormea naksutellut, tietääkö joku mitä hän on mahtanut tehdä? Voiko vauvalla jo tuossa vaiheessa olla löysät nivelet?

10

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei eka

ei ainakaan löysät nivelet. Oliskos sitten hikannut.

• sara88

Hikka se ei ainakaan ollut koska mitään liikettä ei vatsan seudulla tuollon ollut pelkkä *naks* ääni, yleensä kun tällä on hikka vatsani pomppii, mutta ei tällä kertaa... mutta miehenikin kuuli tuon äänen vieressäni =)

• odottelija 25

Mulla sama juttu, naksumista on kuulunut nyt jostain vk 30 asti, nyt mennään vk 37 :) Neuvolassa ei osannut sanoa, veikkaili kalvoja tai napanuoraa.. googlettelemalla löysin myös kalvot. Onneksi ei mitään vaarallista, hauskan kuuloista kyllä :D

• joo-o..

Meillä nyt menossa rv 40 5 ja viikolta 35 asti silloin tällöin on masussa naksunut. Ja usein juuri silloin, ku vauva liikkuu. Eli voisin veikata, että ne on vauvan luut, jotka naksuu.. samalla tavalla kun aamulla itse vaikka nousee sängystä ylös ja lähtee kävelemään vessaan, niin nilkka/polvi/lonkka saattaa naksahtaa..

• njrkhiue

Aika hauska veikkaus tuo ^ :D Luulis että pienen vauvan luut on vielä aika pehmeät.. synnytyksessäkin siinä tapauksessa mahtais melkonen rutina käydä!? ja eikös ne oo nivelet jotka naksuu aamuisin itse kullakin?
      Mutta aika veikkailua, että mistä johtuu.. pikkuruiset sormet saattaa napata jostain kalvosta kii ja ääni johtuu siitä, kukapa tietää.

• sara88

Niinpä on kyllä hauska tottakai pitää itseään viihdyttää jotenkin, kun voi olla aika tylsää tuolla yksinään :D Pelästyin sillon että menikö ne vedet nyt mutta eipä ole mitään normaalista poikkeavaa ;)

• askixmvhduxlaövm jjj

ultrassa lääkäri veikkas polvia. Ja polvet sit naksukin muutamia kertoja synnytyksen jälkeen. Ja kyllä, se ääni mikä kuulu, ei tosiaan ollu mitään kalvojen naksuttelua... et ihan nivelen naksaus se oli!

• kfjgekrnergre

Oho :D no, hyvä että sulla naksutus selvis.. aika hurjaa

• 4ttä odotellessa

Hei!
      En tiedä liekkö just samaa naksuttelua, mutta mulla kuulunu naksahdus aina kun lapsivedet menny (3 raskautta ennestään)
      muuten ei mulla oo kuulunu.
      Joltain palstalta luin saman kysymyksen ja siellä oli jollekin lääkäri veikannut juuri sitä et lapsi leikkii kalvoilla, ns. nyppii niitä, leikkiihän se napanuorallakin. tarttuu siihen välillä kiinni ja taas irroittaa jne....
      mutta tuskin vaarallista ainakaan on.

• Mulla kanssa oli kahdessa aikasemmassa raskaudessa tota naksuttelua välillä ja hikkahan se tais sitten olla, koska ei kummallakaan ole mitään nivel yms vaivoja ollut koskaan.. Nyt olen rv24 1 eikä ole naksumista kuulunut vielä ainakaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen