PUUAAAAAHHH HEH HEH HEH

Mirka ...

70-vuotias vankilapappi osti vangilta seksiä - vankila uhkaa

70-vuotias vankilapappi napattiin itse teosta Queensboron vankilassa Yhdysvalloissa, kertoo New York Daily News.
Pappi oli yllätetty vangin kanssa sunnuntaina. Hänellä oli ollut noin 350 dollaria (250 euroa) mukanaan.
Hän myönsi maksaneensa edellisillä kerroilla samalle vangille 120 ja 150 dollaria samasta suorituksesta.
27 vuotta virassaan työskennellyttä pappia saattaa odottaa jopa neljän vuoden vankeustuomio.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/70-vuotias-vankilapappi-osti-vangilta-seksia---vankila-uhkaa/art-1288401079214.html

46

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mirka, mitä haluat tällä uutisella kertoa meille?

Olemme kaikki varmaan huomanneet, että papitkin ovat aivan tavallisia, kuolevaisia ja syntisiä ihmisiä. Tietysti on erittäin huono, että he tämmöisiin juttuihin elämässään sortuvat, kun ovat aikoinaan ammattinsa valinneet.

Joka tapauksessa ko. pappi on saanut oikeustuomion ja Jumalan edessä hän on itse vastuullinen teoistaan.

Seija, toimittaja

• Dara

"Hei Mirka, mitä haluat tällä uutisella kertoa meille?"

Erittäin hyvä kysymys. Minäkin haluaisin tietää tuon... Onko tällä avauksella jokin muukin funktio kuin keskustella tästä yhdestä yhdysvaltalaisesta papista ja hänen seksin ostamisistaan? Vai oliko ehkä tarkoituksena provosoida riita?

• Marko Makkara

No ehkä hän juurikin yrittää kertoa teille sitä että eivät kaikki papitkaan noudata oman uskonnon sääntöjä ja papeissakin on kriminaaleja. Tämäkin osoittaa että ei edes uskovaisia kannata uskoa sinisilmäisesti.

• Pedot Fiilistelevät

Niin kirkkohan koostuu myös Suomessa "syntisistä pyhistä" - joka elelevät mukavasti jatkuvan synninpäästön turvaamina, ja armahdusautomaattien takaamina - tunnustuskirjojen mukaisesti.

• Se.Rehellinen

"""papitkin ovat aivan tavallisia, kuolevaisia ja syntisiä ihmisiä."""

Missä on teidän pappien moraali ja rehellisyys?

Tuputatte satujanne totena herkkäuskoisille ihmisille?
      Miksi ette ota selvää asioista. Meinaatko että "uskon" nimissä saa valehdella ihan mitä vaan? Rahastatte vielä näillä valheillanne. HÄPEÄ !

• Täältä pesee

Kyllähän papeilla on varaa panonsa maksaa.

• d223r3r

Tuollaistako on rehellisyys?
      Toisen haukkumista ja toisten pyhinä pitämien asioiden mollaamista?
      Ei kiitos.

• Mirka ...

HEH HEH HEH ... Uskovaisten rehellisyys on taas sitä valehtelua ja huijaamista. Ei kiitos.

Voitko väittää etten ole rehellinen?

• Totuus on
        Mirka ... kirjoitti:

HEH HEH HEH ... Uskovaisten rehellisyys on taas sitä valehtelua ja huijaamista. Ei kiitos.

Voitko väittää etten ole rehellinen?

Et ole millään mittarilla mitattuna rehellinen. Perustat väitteitäsi valheellsiin johtopäätöksiin kuten Hitlerin arjalaisuus perustui aikoinaan valheellisten tulkintojen pohjalle.

Pari päivää sitten joku tiedemieshän totesi tiedemaailman sisällä väärinkäytöksen paljastuttua, että jokaisessa organisaatiossa on pari mätää omenaa, niin myös tieteen tekijöiden parissa kuin myös uskonnollisissa järjestöissä.

Rehellisyys on sitä, että näkee tosiasiat ja perustaa näkemyksensä ja missionsa tosiasioiden varaan eikä kaltaistesi rakkikoirien tyyliin.

• Mirka ...
        Totuus on kirjoitti:

Et ole millään mittarilla mitattuna rehellinen. Perustat väitteitäsi valheellsiin johtopäätöksiin kuten Hitlerin arjalaisuus perustui aikoinaan valheellisten tulkintojen pohjalle.

Pari päivää sitten joku tiedemieshän totesi tiedemaailman sisällä väärinkäytöksen paljastuttua, että jokaisessa organisaatiossa on pari mätää omenaa, niin myös tieteen tekijöiden parissa kuin myös uskonnollisissa järjestöissä.

Rehellisyys on sitä, että näkee tosiasiat ja perustaa näkemyksensä ja missionsa tosiasioiden varaan eikä kaltaistesi rakkikoirien tyyliin.

""Et ole millään mittarilla mitattuna rehellinen.""
        Perustele väitteesi. Laita edes yksi mittari tänne mikä osoittaa minut epärehelliseksi.

• Mirka ...
        Totuus on kirjoitti:

Voitko nyt todistaa väittämäsi epärehellisyyteni?

• Mirka ...
        Totuus on kirjoitti:

Et ole vielä esittänyt yhtään mittaria mikä osoittaisi minut epärehelliseksi. Osaat kyllä haukkua mutta mihinkään muuhun et pysty. Tätä se uskonto teettää.

Menit omaan ansaan kun nimittelit minua epärehelliseksi. Väitteesi todistaa että sinä itse olet se epärehellinen ja uskis.

• näin juuri.
        Mirka ... kirjoitti:

Perustele väitteesi. Laita edes yksi mittari tänne mikä osoittaa minut epärehelliseksi.

" Laita edes yksi mittari tänne mikä osoittaa minut epärehelliseksi. "

" Rehellisyys on sitä, että näkee tosiasiat ja perustaa näkemyksensä ja missionsa tosiasioiden varaan eikä kaltaistesi rakkikoirien tyyliin. " Eipä sitä paremmin vois sanoa !

• rosa-m

Joo, tosi mukavaa. Mitä halusitkaan tällä kertoa? Että jos löytyy yksi paatunut pappi, kaikki papit ovat sellaisia, niinkö? Miksi pappien pitäisi olla puhtaampia ja viattomampia kuin esimerkiksi leipuri tai opettaja?

• #

" Miksi pappien pitäisi olla puhtaampia ja viattomampia kuin esimerkiksi leipuri tai opettaja? "

Siksi, että heiltä Jumalanpalvelijoina odotetaan nuhteetonta elämää.
        Rikokseen syyllistynyt pappi menettää uskottavuutensa ihmisten silmissä.

"Joo, tosi mukavaa. Mitä halusitkaan tällä kertoa? Että jos löytyy yksi paatunut pappi, kaikki papit ovat sellaisia, niinkö?"

Suurin osa papeista on lainkuuliaisia ihmisiä.
        Mirka vaan haluaa antaa papeista ja uskovaisista mahdollisimman huonon kuvan ja siksi etsii uutisia joissa joku pappi tai uskovainen on syyllistynyt johonkin rikokseen.

Mirka haluaa että kaikki uskonnot kriminalisoidaan, ja pappina toimiminenkin on hänelle rikos.

• PUUAAAAAHHHHHHH
        # kirjoitti:

" Miksi pappien pitäisi olla puhtaampia ja viattomampia kuin esimerkiksi leipuri tai opettaja? "

Siksi, että heiltä Jumalanpalvelijoina odotetaan nuhteetonta elämää.
        Rikokseen syyllistynyt pappi menettää uskottavuutensa ihmisten silmissä.

"Joo, tosi mukavaa. Mitä halusitkaan tällä kertoa? Että jos löytyy yksi paatunut pappi, kaikki papit ovat sellaisia, niinkö?"

Suurin osa papeista on lainkuuliaisia ihmisiä.
        Mirka vaan haluaa antaa papeista ja uskovaisista mahdollisimman huonon kuvan ja siksi etsii uutisia joissa joku pappi tai uskovainen on syyllistynyt johonkin rikokseen.

Mirka haluaa että kaikki uskonnot kriminalisoidaan, ja pappina toimiminenkin on hänelle rikos.

"""" Miksi pappien pitäisi olla puhtaampia ja viattomampia kuin esimerkiksi leipuri tai opettaja? """

Eikö "usko" teekkään heistä parempia ? HEH HEH HEH ...

• rosa-m
        PUUAAAAAHHHHHHH kirjoitti:

"""" Miksi pappien pitäisi olla puhtaampia ja viattomampia kuin esimerkiksi leipuri tai opettaja? """

Ei?

• rosa-m kirjoitti:

Ei?

Raamatun ja hihhulien mukaan tekee....Se Pyhä Henki ei näy vain vaikuttavan uskovaisissa, vaikka sitä väitetään olevan.

Luterilainen kirkkohan taitaa olla varmin pakopaikka Saatananpalvojille, sillä jos Jumala on olemassa, niin heidän tiloissaan ei Jumalaa näy. Kirkonhan uutisoitiin olevan huonoimpia työpaikkoja kiusaamisten ja syrjinnän osalta parin vuoden takaa ja jos siellä eletään uskon avulla kuin pellossa, niin ? Ei taida vaikuttaa siellä pyhä henki, vai?

• rosa-m
        mave kirjoitti:

Raamatun ja hihhulien mukaan tekee....Se Pyhä Henki ei näy vain vaikuttavan uskovaisissa, vaikka sitä väitetään olevan.

Luterilainen kirkkohan taitaa olla varmin pakopaikka Saatananpalvojille, sillä jos Jumala on olemassa, niin heidän tiloissaan ei Jumalaa näy. Kirkonhan uutisoitiin olevan huonoimpia työpaikkoja kiusaamisten ja syrjinnän osalta parin vuoden takaa ja jos siellä eletään uskon avulla kuin pellossa, niin ? Ei taida vaikuttaa siellä pyhä henki, vai?

En tiedä, rehellisesti sanottuna just nyt ei kyllä oikein huvita ajatella noita asioita.

*Raamatun ja hihhulien mukaan tekee....*

Vaikka olen hihhuli niin en minä silti ajattele olevani sinua parempi ihmisenä.

• pertsa2010
        rosa-m kirjoitti:

Ei?

rosa-m sanoi :
        Ei?

Herran papiksi ei tulla siten ,että käydään koulu ja täytetään hakupaperit siihen tullaan uudestisyntymällä Pyhästä Hengestä Jumalan elävän ja pysyvän Sanan kautta Ylimmäisen Pappimme Jeesuksen veljeksi Melkisedekin järjestyksen mukaan.

Sinun ei oikeastaan kannattaisi vastaillakkaan mirkalle mitään.Hän pönkittää vain omaa ateismiaan mollatessaan uskovia.
        Varjele vain omaa uskoasi äläkä antaudu tekemisiin hänen kanssaan.
        Sinä olet mirkalle vain polttoainetta kun hän ylläpitää "uskoaan".

Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti , mutta meidän on toivottava hänelle parasta.

• rosa-m kirjoitti:

En tiedä, rehellisesti sanottuna just nyt ei kyllä oikein huvita ajatella noita asioita.

*Raamatun ja hihhulien mukaan tekee....*

Vaikka olen hihhuli niin en minä silti ajattele olevani sinua parempi ihmisenä.

Poikkeus vahvistaa säännön. Useat ajattelee, eikä se mua kauheasti häiritse. Minä rumrummutan niitä siitä ja mulle on ihan sama siinä vaiheessa olenko minä heidän silmissä altavastaaja vaiko enkö...

• Mirka ...
        pertsa2010 kirjoitti:

rosa-m sanoi :
        Ei?

Herran papiksi ei tulla siten ,että käydään koulu ja täytetään hakupaperit siihen tullaan uudestisyntymällä Pyhästä Hengestä Jumalan elävän ja pysyvän Sanan kautta Ylimmäisen Pappimme Jeesuksen veljeksi Melkisedekin järjestyksen mukaan.

Sinun ei oikeastaan kannattaisi vastaillakkaan mirkalle mitään.Hän pönkittää vain omaa ateismiaan mollatessaan uskovia.
        Varjele vain omaa uskoasi äläkä antaudu tekemisiin hänen kanssaan.
        Sinä olet mirkalle vain polttoainetta kun hän ylläpitää "uskoaan".

Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti , mutta meidän on toivottava hänelle parasta.

>>Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti

• pertsa2010
        Mirka ... kirjoitti:

>>Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti

mirka sanoi :
        Joo. Sain uskonnoista vapaan kasvatuksen ja kasvoin rehelliseksi.

• 2rrg
        mave kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön. Useat ajattelee, eikä se mua kauheasti häiritse. Minä rumrummutan niitä siitä ja mulle on ihan sama siinä vaiheessa olenko minä heidän silmissä altavastaaja vaiko enkö...

kusipää nosti vanhan kusipääviestin. Jos voisin niin toi Mirka olisi poissa täältä, lopullisesti, helvetissä. Mirkan kirjoitukset kieltoon ja poliisivalvontaan!

Pilkan takia!!! Nyt poöliidsit tutkimaan kaikki nimimerkillä Mirka kirjoitetetut pilkkakirjoitukset Jumalaa kohtaan! Jumalankieltoa ja pilkkaa siellä on!!!

• Erkki the leipuri

Ei leipurit kerro ihmisille miten elää, vaan he tekevät pullaa. Vähän järkeä noihin vertauskuviin kiitos.

• goddeloos
        pertsa2010 kirjoitti:

mirka sanoi :

"Sinun ei oikeastaan kannattaisi vastaillakkaan mirkalle mitään.Hän pönkittää vain omaa ateismiaan mollatessaan uskovia."
        - Selitäs minulle tietämättömälle miten ateismia 'pönkitetään'?

"Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti , mutta meidän on toivottava hänelle parasta. "
        - Tuttua pertsaa, ylipappi, psykologi, psykiatri... mitä vielä olet? Miksi et voi hyväksyä Mirkaa Mirkana? Miksi hänessä on vikaa ja sinussa ei? Ehkä asia onkin toisinpäin :p

"Se ei kuitenkaan selitä tuota paatostasi."
        - Sinä onneksi ymmärrät kaikki kaikessa :p

"Sinä toistelet jatkuvasti tuota sanaa valhetta valhetta."
        - Usko jumalaan/jumaliin on valhetta. Todista sanani vääräksi (pääsi ulkopuolella) niin sitten olemme samalla kartalla.

"Onko jokin uskonnollinen taho käyttänyt väärin luottamustasi? "
        - Jokainen uskonto ja usko tekee niin. Jo väittämällä jumalaa/jumalia todeksi on luottamuksen väärin käyttöä.

• ei-uskis
        goddeloos kirjoitti:

"Sinun ei oikeastaan kannattaisi vastaillakkaan mirkalle mitään.Hän pönkittää vain omaa ateismiaan mollatessaan uskovia."
        - Selitäs minulle tietämättömälle miten ateismia 'pönkitetään'?

"Mirkaa on vahingoittanut matkan varrella jokin traaginen tapahtuma tai elinolosuhde eikä hän ole vielä päässyt siitä irti , mutta meidän on toivottava hänelle parasta. "
        - Tuttua pertsaa, ylipappi, psykologi, psykiatri... mitä vielä olet? Miksi et voi hyväksyä Mirkaa Mirkana? Miksi hänessä on vikaa ja sinussa ei? Ehkä asia onkin toisinpäin :p

"Se ei kuitenkaan selitä tuota paatostasi."
        - Sinä onneksi ymmärrät kaikki kaikessa :p

"Sinä toistelet jatkuvasti tuota sanaa valhetta valhetta."
        - Usko jumalaan/jumaliin on valhetta. Todista sanani vääräksi (pääsi ulkopuolella) niin sitten olemme samalla kartalla.

"Onko jokin uskonnollinen taho käyttänyt väärin luottamustasi? "
        - Jokainen uskonto ja usko tekee niin. Jo väittämällä jumalaa/jumalia todeksi on luottamuksen väärin käyttöä.

Mirka on aika pieni uskonnonvastainen "parjaus-organisaatio", jos verrataan niiden lahkojen, liikkeiden ja uskontojen organisaatioihin,
        joiden tärkeimpiä asioita on esim homojen 24/7-vihaaminen ja parjaaminen.

Ps Joko Mirka on supertehokas tai uskikset on superherkkänahkaisia.
        Kallistun jäkimmäiselle kannalle.

• uusi palstalla
        pertsa2010 kirjoitti:

mirka sanoi :

"Onko jokin uskonnollinen taho käyttänyt väärin luottamustasi?"

Kuules Pertti. Sinä käytät väärin kaikkien luottamusta tällä palstalla.
        Surullista, mutta totta.
        Uskovaisilla puuttuu usein kyky ajatella, ja ymmärtää muita, kuten sinultakin. Sellaiset ovat aina ihan yhtä innoissaan kun joku tekee sen heidän puolestaan. Sellaisille sinä olet se jeesuksen korvike, tällä palstalla.

"Sinä toistelet jatkuvasti tuota sanaa valhetta valhetta".

Pertti, et ehkä edes huomaa mutta sinä valehtelet koko ajan. Jumalasi on satua ja höpötystä. Sinä häiritset. Minä esimerkiksi haluan uskoa hyvään Jumalaan. Sinä et suo sitä minulle. Sinun jumalasi häiritsee minun Jumalaani.=/. Minun Jumala hyväksyy homot.Sinun jumala posottaa raamatunlauseiden kautta: haluan tappaa homot, haluan tappaa homot jne.(laitanko linkkejä missä olet noin kirjoittanut?)Minun Jumalan mielestä Mirka on hyvä ihminen. Sinun jumalasi lyttää hänet, ja laittaa nuoret tytöt pönkittämään omaa haurasta egoaan hänen avullaan. Minun Jumalani on rauhan ja rakkauden jumala. Minun jumala on laittanut sateenkaaren pilviin merkiksi siitä että koskaan ei vedenpaisumus kohtaa maata. Minun Jumala ei tahdo tuhoa, sinun jumalasi tahtoo.

Voi, kun ymmärtäisit häipyä tältä palstalta, niin että minä saisin rauhassa uskoa omaan hyvään jumalaani. Mutta ei, sen sijaan sinä ja jumalasi solkotat joka ketjussa tuota negatiivista höttöä. Halveksit muita. Joka kommentissasi. Raskasta.

Ajattelin tulla palstalle, yhdeksi kirjoittajaksi, mutta jätän väliin. Joka ketjussa sinun naamataulusi... ja toisia halveksivat juttusi. Eipä kiinnosta enää.

• out sider
        2rrg kirjoitti:

kusipää nosti vanhan kusipääviestin. Jos voisin niin toi Mirka olisi poissa täältä, lopullisesti, helvetissä. Mirkan kirjoitukset kieltoon ja poliisivalvontaan!

Pilkan takia!!! Nyt poöliidsit tutkimaan kaikki nimimerkillä Mirka kirjoitetetut pilkkakirjoitukset Jumalaa kohtaan! Jumalankieltoa ja pilkkaa siellä on!!!

"Pilkan takia!!! Nyt poöliidsit tutkimaan kaikki nimimerkillä Mirka kirjoitetut pilkkakirjoitukset Jumalaa kohtaan! Jumalankieltoa ja pilkkaa siellä on!!!"

Parahin 2rrg

V.1734 jumalanpilkasta sai kuolemanrangaistuksen.
        V.1823 keisari muutti kaikki kuolemanrangaistukset muiksi rangaistuksi, yleisimmin karkoituksiksi.

- Useissa kirjoituksissa uskovainen syyllistyy mielestäni rikokseen called kiihoitus kansanryhmää vastaan. Ateisteja saa vapaasti mollata, ja vain harvat, eräs näistä käsittääkseni Mirka, on uskaltaneet uhmata tuota kirjoittamatonta sääntöä.

V.1889 laissa oli vielä Jumalan pilkkaa koskeva pykälä.
        V.1890 maksimirangaistus käytännössä 4 vuotta vankeutta.

- Näin ulkopuolisena olen kiinnittänyt huomiota nimimerkki Pertsa2010 useisiin homovastaisiin kirjoituksiin. Hänen kanssa keskustelleena voin vain todeta että hän ei selvästikkään ymmärrä itse kirjoittavansa kirjoituksensa. Hän kuvittelee jumalan kirjoittaneen ne. Niissä kirjoituksissa hän käyttää apunaan Raamattua. Niissä kirjoituksissaan hän pohtii homojen tappamista. En tunne Suomen lakia kyllin, että voisin sanoa mikä rikos on kyseessä. Kiihoitus kansanryhmää vastaan, jälleen?

V.1970 maksimirangaistus Jumalanpilkasta oli 2 vuotta.

Sinun viestisi nikki Mirkalle oli mielestäni uhkaava. Uhkaat Mirkaa vapaudenriistolla. Jumalanpilkan tähden.

Tiedoksi sinulle:

V.1998 Jumalanpilkkalaki muutettiin uskonrauhanrikkomispykäläksi.

Minusta nm.pertsa rikkoo sitä minun kohdallani. Haluan uskoa hyvään jumalaan, joka hyväksyy myöskin homot. Se on vaikeaa, kun ko nimmari massapostittaa palstalle homovastaista tekstiä, ja väittää samalla että se on Jumalan tahto.

Historiaa:

Kirkosta ei saanut erota lain mukaan enen v.1923. Sen jälkeen eroaminen oli mahdollista ns."papin puhuttelun"jälkeen, ja sitä seurasi kuukauden harkinta-aika.

Vasta vuonna 2003 katumuskuukausi poistui, ja eroaminen on nykyään mahdollista postitse.

V.1977 marraskuussa kristillinen liitto teki eduskuntakyselyn Vapaa-ajattelijoiden lentolehtisestä, jossa kehoitettiin eroamaan kirkosta. Se katsoi sen loukkaavan kristillisiä tunteita.

Keskusrikospoliisi kuulusteli toistakymmentä vapaa-ajattelijaa. Ja jollei oikeusministeri olisi vaihtunut syytteen olisi saanut mahdollisesti sadat ihmiset. Tasa-arvo ei tänäkään päivänä toteudu kristittyjen ja ateistien välillä. Ei ole olemassa lakia joka suojaa ateistien oikeuden olla uskomatta, kuten näet.. omasta viestistäsi.

• Sado Ma Soqvist
        PUUAAAAAHHHHHHH kirjoitti:

Ja pappien messu on yhtä pyhää toimitusta, kuin paskalla käynti - vai?

• pertsa2010
        uusi palstalla kirjoitti:

"Onko jokin uskonnollinen taho käyttänyt väärin luottamustasi?"

Kuules Pertti. Sinä käytät väärin kaikkien luottamusta tällä palstalla.
        Surullista, mutta totta.
        Uskovaisilla puuttuu usein kyky ajatella, ja ymmärtää muita, kuten sinultakin. Sellaiset ovat aina ihan yhtä innoissaan kun joku tekee sen heidän puolestaan. Sellaisille sinä olet se jeesuksen korvike, tällä palstalla.

"Sinä toistelet jatkuvasti tuota sanaa valhetta valhetta".

Pertti, et ehkä edes huomaa mutta sinä valehtelet koko ajan. Jumalasi on satua ja höpötystä. Sinä häiritset. Minä esimerkiksi haluan uskoa hyvään Jumalaan. Sinä et suo sitä minulle. Sinun jumalasi häiritsee minun Jumalaani.=/. Minun Jumala hyväksyy homot.Sinun jumala posottaa raamatunlauseiden kautta: haluan tappaa homot, haluan tappaa homot jne.(laitanko linkkejä missä olet noin kirjoittanut?)Minun Jumalan mielestä Mirka on hyvä ihminen. Sinun jumalasi lyttää hänet, ja laittaa nuoret tytöt pönkittämään omaa haurasta egoaan hänen avullaan. Minun Jumalani on rauhan ja rakkauden jumala. Minun jumala on laittanut sateenkaaren pilviin merkiksi siitä että koskaan ei vedenpaisumus kohtaa maata. Minun Jumala ei tahdo tuhoa, sinun jumalasi tahtoo.

Voi, kun ymmärtäisit häipyä tältä palstalta, niin että minä saisin rauhassa uskoa omaan hyvään jumalaani. Mutta ei, sen sijaan sinä ja jumalasi solkotat joka ketjussa tuota negatiivista höttöä. Halveksit muita. Joka kommentissasi. Raskasta.

Ajattelin tulla palstalle, yhdeksi kirjoittajaksi, mutta jätän väliin. Joka ketjussa sinun naamataulusi... ja toisia halveksivat juttusi. Eipä kiinnosta enää.

uusi palstalla sanoi :
        Jumalasi on satua ja höpötystä.
        _________
        Kas mirkahan se siinä.
        Sinun täytyy olla tarkempi noitten "satujen ja höpötysten" kanssa.
        Mirka on ateisti ja Jumalasi hyväksyy siis jumalattomatkin.
        Opas seinät leveällä.
        Hän siis sotii omaa evankeliumiaan eli itseään vastaan.
        Sitten meiltä jäävät kuulematta suuret viisautesi.

• uusi palstalla
        pertsa2010 kirjoitti:

uusi palstalla sanoi :
        Jumalasi on satua ja höpötystä.
        _________
        Kas mirkahan se siinä.
        Sinun täytyy olla tarkempi noitten "satujen ja höpötysten" kanssa.
        Mirka on ateisti ja Jumalasi hyväksyy siis jumalattomatkin.
        Opas seinät leveällä.
        Hän siis sotii omaa evankeliumiaan eli itseään vastaan.
        Sitten meiltä jäävät kuulematta suuret viisautesi.

Mitä helv...

"uusi palstalla sanoi:
        Jumalasi on satua ja höpötystä."

Kas Mirkahan se siinä.

Halloo?

Nimimerkkini on "uusi palstalla."

Sinä et halua että uskon niin kuin uskon: että Jumala hyväksyy jokaisen ihmisen.

Sinä hyväksyt vain ne jotka uskovat täsmälleen samalla tavalla kuin sinä.
        Asutko muuten vielä kotona?

• PaavinBannaama
        uusi palstalla kirjoitti:

Mitä helv...

"uusi palstalla sanoi:
        Jumalasi on satua ja höpötystä."

Kas Mirkahan se siinä.

Halloo?

Sinä et halua että uskon niin kuin uskon: että Jumala hyväksyy jokaisen ihmisen.

Sinä hyväksyt vain ne jotka uskovat täsmälleen samalla tavalla kuin sinä.
        Asutko muuten vielä kotona?

uusi alstalla sanoi :

pertsa2010

• uusipalstalla
        PaavinBannaama kirjoitti:

uusi alstalla sanoi :

pertsa2010

Pertti! Miksi menit puskaan?

Hahahahahaa, no, ei se haittaa.

Olen rekisteröitynyt nimimerkillä lu-cia.
        Jos kiinnostaa niin etsi mun galleria. Paavin bannaama Pertti.

• rosa-m
        Erkki the leipuri kirjoitti:

Ei leipurit kerro ihmisille miten elää, vaan he tekevät pullaa. Vähän järkeä noihin vertauskuviin kiitos.

Harvoinpa olen sellaiseen pappiin törmännyt, joka KERTOO miten minun PITÄÄ elää.

• Uskomaton mies

Onneksi minusta ei tullut uskovaista.

• Kamelintaluttajana

Muutama kommentti akateemisesti koulutetulta uskovalta naiselta (muutama tutkinto) mm. nimimerkille uskomaton nainen.

Mieleltään sairaita tai esimerkiksi seksuaalisesti häiriintyneitä ihmisiä on valitettavasti kaikissa ihmisryhmissä.

Yleistämiseksi sanotaan sitä, että yhden yksittäistapauksen perusteella leimataan tietty ihmisryhmä.

Yleistämisestä voisi esittää muutaman esimerkin:

Suomalainen mies puukotti vaimonsa hengiltä.
      -> kaikki suomalaiset miehet ovat vaimonpuukottajia
      Tamperelaisnainen kavalsi työnantajaltaan satoja tuhansia euroja
      - >kaikki tamperelaisnaiset ovat kavaltajia
      Ateistit esittävät tällä palstalla aggressiivisia kommentteja
      -> kaikki ateistit ovat aggressiivisia.

Viimeksi mainittu pitää valitettavan usein paikkansa. Koetan silti olla yleistämättä.

• "Viimeksi mainittu pitää valitettavan usein paikkansa. Koetan silti olla yleistämättä."

Myöhäistä. Yleistit jo.

• Phoebus kirjoitti:

"Viimeksi mainittu pitää valitettavan usein paikkansa. Koetan silti olla yleistämättä."

Myöhäistä. Yleistit jo.

Se onkin nainen, ei se ymmärrä :(

• saatanan lain mukaan
      • 3456jq4q¨^^

Ior Bock opetti että hän on piru itte, eli sitä tuo nimikin tarkoitti. Pirun eli pukin tappaminen oli siis palvelus koko kristikansalla, tai ainakin hänen sekoittamilleen ihmille - huojentavaa historiantietoa.

• elakim

Mirka

Darling :)

Mä olen koittanut ostaa seksiä monestikkin :)

En ole Pappi, mutta harras uskova.

Mun varjonikin on puhtaampi kuin sinä :)

Mulla on vaan se ongelma. Että vaikka olen elänyt puutteessa suhteessa seksiin. Niin mun ilotikkari ei nouse, jos siinä aktissa on jotain väärää.

Eli en voi saada tyydytystä maksullisesta naisesta.

Trust me.

Olen kokeillut.

• elakim

A10097

:)

No toiset tykkää tikkareista. Toiset tyttäristä. Toiset Äideistä.

Ja jotkut jopa Isästä.

Se minkälaisen viitekehyksen sille ajatukselle antaa, on ihan omasta kapasiteetista kiinni.

Mä tykkään tikkareista. En diggaile, että tikkukaramellissa on karvoja. Tykkään lapsista. Penkitkit on kivoja. Jopa osa papeista ihan nastoja. Karvat ovat välttämättömiä.

Mutta Isääni rakastan koko sielustani, ja sydämestäni.

Eli mihin kategoriaan ajattelet mun kuuluvan? :)

• A10097 (ek)
        elakim kirjoitti:

A10097

:)

No toiset tykkää tikkareista. Toiset tyttäristä. Toiset Äideistä.

Ja jotkut jopa Isästä.

Se minkälaisen viitekehyksen sille ajatukselle antaa, on ihan omasta kapasiteetista kiinni.

Mä tykkään tikkareista. En diggaile, että tikkukaramellissa on karvoja. Tykkään lapsista. Penkitkit on kivoja. Jopa osa papeista ihan nastoja. Karvat ovat välttämättömiä.

Mutta Isääni rakastan koko sielustani, ja sydämestäni.

Eli mihin kategoriaan ajattelet mun kuuluvan? :)

"Eli mihin kategoriaan ajattelet mun kuuluvan? :)"

En ajattele sitä.

• elakim

A10097 (ek)

Kiito siitä :)

Mäkin koitan olla kategorioimassa sua mihinkään tiettyyn muottiin.

Koska kaikki ollaan yksilöitä :)

Toiselle yksilölle on vain anettu jostain purkista enemmän, kuin toiselle yksilölle.

Se ei ole kilpailu. Kenelle kuinkakin paljon, ja mistäkin purkista :)

Muista nuhdella mua, jos annan käsityksen, että aliarvioisin sua jotenkin, monestako purkista olet saanut juoda :)

Tässä ei aina pysy itsekkään perässä, monestako kannusta on mettä saanut :)

Jokaisella annetaan oman käsityksen mukaan.

• Hihhulin kiima keskustelun vaientamiseksi kertoo paljon siitä miksi aikanaan poltettiin noitia. Ei ole mikään muuttunut, ainoastaan taikauskon aseman hekentyminen on mahdollistanut pidäkkeiden syntymisen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe