Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vuokratakuu

KVV88

Maksoin vuokraamastani yksiöstä 2kk vuokraa vastaavan vuokratakuun, pitäisikö minun saada siitä joku kuitti vuokranantajalta, vai riittääkö että vuokrasopimuksessa lukee vuokratakuusumma ja että minulla on pankkikuitti säästössä???

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 434

      Et tarvii kuittia koska se lukee sopimuksessa.

    • pidä kuitit tallella

      minä panttasin 2kk vuokran pankkiin.....sille avattiiin oma tili ja vain vuokranantajan suostumuksella saan sen takaisin....nään aina tilitiedoissani ko. vuokravakuustlilin saldon ja sitä ei saa nostettua.... eix tollanen panttaus olis sunkin kannattanu tehdä? tällee tehtiin kun vuokrauksen hoiti välittäjä.

      kaveri vuokras yksityiseltä ja makso 2kk vuokravakuuden, mutta vuokranantaja ei maksanu takaisin ollenkaa sitä...se alko jälkikäteen sanoo että ei sitä enää takasi makseta, että se kuuluu siihen vuokraan...hehhehe....kiva alkaa tapella tollasten kanssa sitten....

      hyvä että olet tarkkana !!!

    • gfggdzv....

      takuuvuokran voi jättää myös maksamatta jos vuokralaisella on vuokria rästissä. Tai vastaavasti pois muuttaessa joku on hajonnut niin se voidaan lyhentää takuuvuokrasta. muissa tapauksissa kyllä maksetaan pois muuttaessa takaisin. Helpottaa kummasti muuttoa kun on ylimääräistä rahaa tulossa takuuvuokrasta.

    • Kohtuus kaikessa

      Vuokravakuus talletus täytyy aina tehdä vuokrasopimuksessa mainituin ehdoin pankkiin. Se mitä kukin keskenään sopii ei ole lainvoimaista.
      Itsellä yhdessä asunnossa hyvä vuokralainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe