Rasimia kohtaa kaikki erilaiset, lihavat. liian laihat. mielisairaat, tupakoitsijat, viherpiipertäjät, rumat, vanhat, nuoret, köyhät, , rikkaat...
Ihmisillä on tarve arvostella muita, pönkittääkseen omaa itseään.
Ihmisrasismi
8
66
Vastaukset
- z.o
ei mitään järkeä ollut tuossa aloituksessasi.
Vai väitätkö, että rasisti jotenkin tarvitsisi sen erirotuisen naapurikseen, jotta voisi olla rasisti. - itiöp
O__o en väitä, väitän että enemmistö ihmisistä on ahdasmielisiä rasisteja, jotka ei hyväksy erilaisuutta
- z.o
kyllä minä hyväksyn erilaisuuden, mutta en néékéréitä Suomessa.
Toistaiseksi rasismi on tätä:
racism
Pronunciation:/ˈreɪsɪz(ə)m/ noun [mass noun]
the belief that all members of each race possess characteristics, abilities, or qualities specific to that race , especially so as to distinguish it as inferior or superior to another race or races.
prejudice, discrimination, or antagonism directed against someone of a different race based on the belief that one's own race is superior:a programme to combat racism
eli lyhyesti ja suomeksi se lienee edelleenkin rotuerottelua.
Rasismia ei ole se kun naapurisi ostaa uuden auton ja kadehdit sitä, se ei ole sitä että suosikkijoukkueesi häviää ottelun tai puu kaatuu metsässä.. jatka itse tästä.- itiöp
sanat muuttuu ajan myötä ja niiden tarkoitus, nykyään esim on jo käytössä esim ikärasismi jne
- z.o
eikä muutu.
Et tainnut olla koulussa kun siellä opetettiin suomen kielioppi. Yhdyssana muodostuu yleensä kahdesta eri sanasta, jotka tarkoittavat ihan eri asioita ja myös niistä muodostunut yhdyssana tarkoittaa myös ihan muuta, kuin kumpikaan sanan muodostavista sanoista. http://oxforddictionaries.com/definition/racism
Ota yhteyttä ja tarjoudu vierailevan luennoitsijan roolissa selittämään typeryksille sanojen merkityksiä:
Oxford University Press
Great Clarendon Street
Oxford OX2 6DP
United Kingdom
Tel: 44(0) 1865 353705
Fax: 44 (0) 1865 353308
- Jaakonmäki
Niille jotka eivät tiedä millaista rasismi Suomessa on niin muuttakaan kaupungin asuinlähiöihin ja eläkää siellä muiden mukana ?
Saatte vähän kokemusta - että mistä puhutaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035