nii-i...siinäpä kysymys. Must iha täys luuseri!
Pikku G; luuseri vai idoli?
8
1816
Vastaukset
- AliG
Jos katsotaan tutkimusta kuka on Suomen pop-idoli, jossa muuten Antti Tuisku tuli ykköseksi, niin sijoittui Pikku G olikohan seittemänneksi, ellen nyt ihan väärin muista.
Omaa mielipidettäni en anna mut siinä oli tilastoja. - Janika ja Sonja
Meistä sä et oo luuseri vaan idoli!!!!!!!!!!!
- hanZu
juu kylläh G:kin RuLeTTaa ja ihan kybäLLä!!!!
- sanzu
hanZu kirjoitti:
juu kylläh G:kin RuLeTTaa ja ihan kybäLLä!!!!
Ei sen takii et mä oisin sen kauhee fanittaja, vaan siks et mä ihailen sitä sen takii et se saa tehä sitä mitä se on kauan halunnut ja et se on toteuttanu unelmansa!!
- Meitsi
e mä ny mikää vitu pikku g oo
- tosi
sanzu kirjoitti:
Ei sen takii et mä oisin sen kauhee fanittaja, vaan siks et mä ihailen sitä sen takii et se saa tehä sitä mitä se on kauan halunnut ja et se on toteuttanu unelmansa!!
voi ehkä olla noinkin, mutta mun mielestä artistia ei pitäis kunnioittaa perkele YHTÄÄN kun ei sanoita/tee biisejään ITSE! ei helvetti mikä pelle jos nää jutut on totta jotka oon lukenu joistakin lehdistä..
- jono aje wawe
jono aje wawe kuule sanon sulle suoraan haista paska helvetin mulkku.
- tunnetaan kyllä
Huumeisiin sekaantuminen on luusereiden hommaa
Kerran nisti aina nisti
Lisäksi tilillä törkeä rattijuoppous
Kuka tuollaista tyyppiä voi arvostaa. Helluntailaistausta selittää paljon. Se porukka myös palvoo näitä hairahtuneita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Henri_Vähäkainu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306