Palju parvekkeelle (sähkölämmitteinen)

-Tero

Moro,

Mikään ei estä sähkögrillinkäyttöä parvekkeella, ellei taloyhtiö kiellä sitä.

Mietin kun minun omistusasunnossa on kestävä ja tilava betoniparveke. Mietin että voinko asentaa sähköäkäyttävän kylpytynnyrin/paljun sinne?

-Tero

22

5590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Tero

      Auttakee teroo

      -Tero

    • isännöitsitsto

      Eipä ole koskaan tullut tällainen vastaan, muutta pohdittavia asioita voisi olla painon joka täytettynä varmaan on yli tonni ellei enemmänkin ja parvekkeen kantavuus. Lisäksi vesimassan määrä tuo ongelman että jos tyhjenee / rikkoutuu ja tyhjenee niin allaoleville parvekkeille ja seinälle ja kun tuollaiselle vesimassalle valuma-aukot ei ole yleensä riittävät, niin vettä tulisi varmaan sisäänkin. Samoin tuo, että parvekkeeltahan se ei saa näkyä, eli korkeuden pitäisi olla matalampi kuin umpikaide.

      Enpä osaa sanoa mitä tuohon toteaisin, ensireaktio olisi kieltää jotta vastuu ei ainakaan olisi meillä. Mutta jos osakas sen kumminkin laittaisi, tuskin puuttuisin millään tavalla (jos kielto jo olisi annettu).

      Jos ei umpikaidetta parvekkeella, niin sittenhän ei olisi mietittävää vaan selvästi kiellettävä asia.

      Tuskin tuollaista kukaan vakavissaan olisi laittamassa.

    • -Tero

      Mistäs mä nään että mikä on suositus/maximi-paino mitä saan tunkea parvekkeelle?

      Pitääkö tähän kysyä lupa isännöitsijältä?

      Poistoletkunhan voisin laittaa valmiiksi kiinni ja raahata sen kylpyhuoneen kaivoon, tai ohjata suoraan maahan(kylpemisen ajaksi) koska asun 1.kerroksessa

      Olisi ilo päästä huljuttelemaan kiviä ja harrastamaan kaikkea kivaa ilman housuja tälläisessä lämpimässätynnyrissä

    • kjhkhjhklu

      Poistoletku on syytä pitää piilossa, varsinkin ensimmäisessä kerroksessa.

    • -Tero mr-T Terskanen

      Tungen sen letkun vaikka minun koirani oraaliin.


      Mistäs mä nään että mikä on suositus/maximi-paino mitä saan tunkea parvekkeelle?

      Pitääkö tähän kysyä lupa isännöitsijältä?,


      Auttakee Teroo

      -Tero

      • Peruspertsa

        Ootko jo löytänyt mallin joka on niin matala ettei näy parvekekaiteen takaa ?

        Näkyvää et missään tapauksessa saa kumminkaan laittaa.

        Jos semmosen oot löytänyt, kannattaa kysyä lupa.

        Ilman lupaa jos laitat, ja jotain sattuu, niin vakuutusyhtiön todennäköisesti ei korvaa tai korvaa vaan alennetusti.


    • -AuttakeeNyJumalauti
      • Matti M. Munanen

        Lämmittäminen tuolla konstilla voi kylllä olla mahdotonta.


    • -Tero

      Auttakee ny Teroo ='/...

    • -T

      Petkele! :/

    • Mitä ihmettä

      Onko tämä muka edes laillista?

    • terz

      ÖÖ ei taida olla. huh huh? vai on-kö-kö?

    • P

      Ongelmaksi tulee paino. Itsellä kävi sama mielessä ja selvittelin asiaa. Kerrostalossa lattian lujuudeksi tms, lasketaan 100kg/m² ja turvakerroin 1.6.
      Eli neliömetri kestää painoa 160kg. Pienellekkin paljulle tulee painoa reilusti liikaa.

      • öööiiiooo

        Tota mistähän sä ton 160kg per neliö vetäsit?


    • hehhh,...

      Saahan sitä laittaa asuntoonsa 1000 litran akvaarionkin, eikä siihen tarvitse keneltäkään mitään lupia kysellä.

    • Laita lämpötyyny

      parvekkeele siihen akkasi selälleen paljupaljaana ja sitten pikkuvesseliä kylvettämään.

      • Anonyymi

        minä höylään aina paljussa akkoja yleensä ne vaihtuu joka kerta ennen otin kapakasta nyt tinteristä nettijutusta. kiva höylätä kun vesi loiskuu.


    • h2o

      voi kiesus....ei tonni riitä paljulle. Kuutio vettä jo sen painaa eikä nii pient paljuu oo ... mis teijä Teroje, Turoje ja Urpåje suhteellisuude taju?
      Osta iso ämpäri ja huljuta siin pukamias (( :

    • Anonyymi

      Moro Tero,

      Saitko ikinä paljua parvekkeelle?

      Terveisin,

      • Anonyymi

        Tero kaipaae sinua ja vastauksiasi, ellet hukkunut paljuun


    • Anonyymi

      Mulla on palju muutes ihan vuokra kerros talon parvekkeella talo on kaupungin! Palju on helvetin kiva tulee lillutua siinä perjantai ja lauantai alku ilta samalla ottaa kaljaa. Pari kertaa ollu kaks pimua kerralla mukana ilman pikinejä heh! Vedet menee ulos letkulla vaan sen verran pitkä letku ettei mee ala kertaan.

      • Anonyymi

        Seksinarsisti siinä kehuu kaatojensa määrää, hiivatti mikä mulkku. Varmaan aikamoista prinssinnakin piilota mut- leikkejä ja vulvan hierontasessioita koko elämä täynnä. Äly ei riitä oikein mihinkään muuhun kuin jatkuvaan sarjapaneskeluun ja lähibaarista on kaksi notkuvaa , kiimaista sutturaa saatu houkuteltua jollain tekosyyllä kämppään.
        Varmaan koko eun asuminen muutoinkin on yhtä sikailua, paneskelua, , röökin ja pilven polttelua, ryyppäämistä ja kännissä örvellystä. Eivät naisparat tiedä paremmastakaan ja sitä mihin ulosteläjään olivat kätensä laittaneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe