Minulla on pari vuotta sitten uusittu saunan lattia. Laatta on pikkuisen röpelöä ja mattapintainen. Varsinkin kiukaan alle ja saumakohtiin lika tarttuu tosi tiukkaan.
Minulla on harja saumoja varten ja pari pesintä, hyväksi havaittuja kaupasta ostettuna, mutta ei sitten enää kotikäytössä.
Olen aika heikko voimiltani ja käsissäni on nivelkipua, enkä enää nuori ja notkeakaan ole.
Konttailen saunassa höytypesurin kanssa. Luuttuan kivipesuaineella. Piintynyt lika vaan ei lähde. Olisiko kenelläkään lian ja rasvan räjäyttävää ohjetta minulle.
En ole aloittanut lattian jynssäystä hakaavilla aineilla, eikö silloin vaan lika tartu nopeammin laatan pintaan.
Minulla tämä saunan lattian tehopesu tapahtuu vaan 5-6 kertaa vuodessa. Pesenkö liian harvoin?
Saunan lattia
6
238
Vastaukset
- piri1
itse sain puhtaaksi nestemäisellä konetiskiaineella.
- Pirna
Tätä minä en kyllä olisi ikinä itse älynnyt kokeilla. Kiitos neuvosta. Minulla on kilon purkki jauhemaista ainetta, joka on jäänyt käyttämättä . Yritän ensin liotella sitä jonkinmoiseen suhteeseen vettä, ja jos ei onnistu, niin ei muuta kuin kauppaan. Kiitos vihjeestä.
- rtttttttttty
maalarin puhdistusaine
- Pirna
Minulta löytyy kaapista kaiken plaatusta kosmetiikkaa millä voin kasvojani puhdistella,
mutta minkähän nimistä tämä maalarin puhdistusaine on, minulle tuo maalaaminen kun on täyttä utopiaa.
- gfffffffffff
maalikaupasta löytyy maalarin puhdistusaineen nimellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958