Saunan lattia

Pirna

Minulla on pari vuotta sitten uusittu saunan lattia. Laatta on pikkuisen röpelöä ja mattapintainen. Varsinkin kiukaan alle ja saumakohtiin lika tarttuu tosi tiukkaan.
Minulla on harja saumoja varten ja pari pesintä, hyväksi havaittuja kaupasta ostettuna, mutta ei sitten enää kotikäytössä.
Olen aika heikko voimiltani ja käsissäni on nivelkipua, enkä enää nuori ja notkeakaan ole.
Konttailen saunassa höytypesurin kanssa. Luuttuan kivipesuaineella. Piintynyt lika vaan ei lähde. Olisiko kenelläkään lian ja rasvan räjäyttävää ohjetta minulle.
En ole aloittanut lattian jynssäystä hakaavilla aineilla, eikö silloin vaan lika tartu nopeammin laatan pintaan.
Minulla tämä saunan lattian tehopesu tapahtuu vaan 5-6 kertaa vuodessa. Pesenkö liian harvoin?

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piri1

      itse sain puhtaaksi nestemäisellä konetiskiaineella.

      • Pirna

        Tätä minä en kyllä olisi ikinä itse älynnyt kokeilla. Kiitos neuvosta. Minulla on kilon purkki jauhemaista ainetta, joka on jäänyt käyttämättä . Yritän ensin liotella sitä jonkinmoiseen suhteeseen vettä, ja jos ei onnistu, niin ei muuta kuin kauppaan. Kiitos vihjeestä.


    • rtttttttttty

      maalarin puhdistusaine

      • Pirna

        Minulta löytyy kaapista kaiken plaatusta kosmetiikkaa millä voin kasvojani puhdistella,
        mutta minkähän nimistä tämä maalarin puhdistusaine on, minulle tuo maalaaminen kun on täyttä utopiaa.


    • gfffffffffff

      maalikaupasta löytyy maalarin puhdistusaineen nimellä

      • ytttttttttt

        tai toi

        http://www.cc-company.fi/files/611_maalarinyleispesu.pdf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe