anteeksi jo etukäteen tästä kyssäristä

snowisgettincolder

Enhän sua omista, mutta mietin mitä järkeä mun on tulla tänne seuraamaan sun naisseikkailuasi tai romanssia. Joka ilmeisesti on voimissaan myös irl. Itse istun ikävöimässä tietokoneen kera. Tunnen itseni todella hölmöksi. Olen myöskin nainen joka kaipaa hellyyttä ja ihan tavallista yhdessä oloa irl. En halua syyttää sua, mutta voisitko ystävälllisesti raottaa mitä haluat etten turhaan tuhlaa aikaani täällä vaan voin sitten vaikka jatkaa elämääni eteenpäin. Sori oli ihan pakko kysyä tämä suoraan. Voi olla että olen tulkinnut asioita väärin koska olen todella pihalla tästä kaikesta. Mun sydän on sulle avoin, mutta tämä ei voi jatkua näin ikuisesti.

8

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen melko

varma, ettei mene enää kauankaan, kunnes saamme toisemme! Yritä kestää ja jaksaa odottaa vielä jonkin aikaa. Teen parhaani, että asiat selviävät jo lähitulevaisuudessa, rakas.

Ei tämä minullekaan ole helppoa, kidutusta tämä on: kova ikävä ja kaipuu luoksesi, hellään syliisi... Joka ilta nukahdan suloinen kuva mielessäni ja joka aamu herään toivoen jo saman päivän aikana tilanteen ratkeavan...

Kestän tätä epävarmuutta vain ja ainoastaan siksi, että rakkauteni sinuun, nainen on niin vahvaa. Ja että uskon Kohtalon ja hyvien Haltiattarien auttavan meitä saamaan toisemme...

• crankyevilwitch

höh. Tyttökulta, et kai sä näiden palstojen avulla kuvittele mitään?

Älä nyt tuomitse ketään, kun joku ventovieras täällä kummikin kirjoittaa.
      ihan oikeaan kommunikontiin kannattaa luottaa.

Tämä ei ole sitä! tämä on vain leikkiä

• Helinäkeijut pörisee

Jostain syystä rupesi naurattamaan. Oli niin imelää tekstiä. Ok, onnea vain teille. Ei millään pahalla.

• ap.

Hassu yhteensattuma tuo sun nimimerkkisi, anna niiden pöristä. Helinä keijut tykkäävät pörisemisestä. Tuo hellään syliin ei oikein osu... Siis ei sillä etteikö se syli olisi hellä irl. Mutta ilmeisesti tämä oli jollekkin muulle. Mutta tuo sun tilanteesi kuulostaa omituiselta? Varmaan hänelle ketä ajattelet olisi helpompaa tietää asioista irl. Tai saada joku oikean elämän merkki että kannattaa odottaa että hän on sun ajatuksissa. Tätä on niin vaikea edes selittää mutta kyllä mä sen tiedän ettei tämä voi jatkua ikuisesti näin.

• en ole ap.

Mä en enää odota. Ja kysymyksiäkin olen ihan tarpeeksi esittänyt, vastaukset eivät paljoa selventäneet epäselvistä epäselvintä tilannetta. En enää halua roikkua tässä hirressä joka on jo kiertänyt kaulaa verille jo ihan tarpeeksi pitkään. Eihän se mun ikävää poista mutta kipu ehkä vähenee.

• ei_myöskään_AP

IRL or it didn't happen...

Täällä en vastaa mihinkään muuhun kuin että IRL ei ole mitään muuta kuin vesisadetta tällä hetkellä

• kerro ap lisää

kuka ja kenelle?Minä haluisin jo pois täältä palstoilta

• ap.

Nimikö pitäisi laittaa, no way. :) Tässä muutama vihje. Hän on tunnistanut mut täällä. Kaupunki missä asun alkaa H:lla ja nimeni T:llä. Miehelle menee, molempien nimessä on viisi kirjainta. Nyt mun täytyy varmaan lopettaa tämä palstailu muutamaksi tunniksi ja mennä vaikka ulos. En viitsi hirveästi paljastella kun en tiedä mikä tämä tilanne on palstan suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe