Haluan tietää että voiko tupakan ja huumeen olla erottamatta? Ja mitä huumeita poltetaan?
Voiko tupakan ja huumeen olla erottamatta?
14
1608
Vastaukset
- Ruttu :
Kunhan et polta itse käärittyjä sätkiä.
Tai jos on vähän ruttuisen näköinen savuke, niin se voi olla sisältö vaihdettu. - ex-douppaaja
Katso onko siinä sätkässä filtteriä, koska osa aineesta jää siihen. Jos on rizla-paketin kannesta tehty sellainen outo juttu siihen filtterin tilalle (eli holkki), on joko huumetta, tai sitte on vaan ihan oikeesti filtterit loppu.
- Jamaos
Mua jäi asia vähän vaivaamaan. Poltin luultavasti tupakan oli ihan normaalin näköinen, sain sen askista. Siinä luki selkeästi bonus eikä ollut ryttyinen. En mennyt sekaisin enkä saanut mitään vaikutuksia. Minua vain huolettaa, koska sain sen tuntemattomalta ja tyhmänä menin ottamaan. Kiitos vastauksista.
- ex-douppaaja
Älä huoli, tuskin siinä oli mitään huumetta. Tuo on yks asia mikä suomessa on huumevalistuksessa pielessä. Kyllä sellanen joka myy aineita kertoo että häneltä löytyy sitä myös lisää, jos sitä ensin tarjoaa jollekin. Ei oo järkevää tarjota aineita jos ei oo mitään takeita, että se kenelle tarjotaan, osaa tulla kysymään sitä myöhemmin lisää. Ei täällä mene tuo huumeiden myynti silleen että joku antaa sulla muka sätkän joka sisältääkin jotain muuta kuin tupakkaa, ja sitten häipyy luottaen siihen, että varmasti osaat etsiä kyseisen henkilön tarvittaessa käsiis jos haluat lisää, tai jonkun muun joka myy. Jossain Jenkeissä ehkä noin onkin, mutta sieltähän noit huumevalistus ideoita matkitaan.
- Jamaos
Eli luultavasti normii röökii?
- Jamaos
Jamaos kirjoitti:
Eli luultavasti normii röökii?
Ja meneekö kaikist huumeista jos polttaa yhenkää sätkän ni ihan sekaisin? Ja mä en menny.
- ex-douppaaja
Jamaos kirjoitti:
Ja meneekö kaikist huumeista jos polttaa yhenkää sätkän ni ihan sekaisin? Ja mä en menny.
No kannabis (hasis, marihuana, ...) ei välttämättä vaikuta mitenkään eka kerralla, muistaakseni ei mulla ainakaan vaikuttanu mut kyllä sen maistaa jos siinä on jotain seassa. Kannabis alkaa janottaa suht kovasti heti sen jälkeen ku on polttanu ja hepo...no se menee kyl päähän ja jalkoihin ekalla kerrallaki ja kovasti. Eli uskallan väittää että ihan normaalia tupakkaa se on ollu, ei mitään hätää.
- eihajuakaan
ex-douppaaja kirjoitti:
Älä huoli, tuskin siinä oli mitään huumetta. Tuo on yks asia mikä suomessa on huumevalistuksessa pielessä. Kyllä sellanen joka myy aineita kertoo että häneltä löytyy sitä myös lisää, jos sitä ensin tarjoaa jollekin. Ei oo järkevää tarjota aineita jos ei oo mitään takeita, että se kenelle tarjotaan, osaa tulla kysymään sitä myöhemmin lisää. Ei täällä mene tuo huumeiden myynti silleen että joku antaa sulla muka sätkän joka sisältääkin jotain muuta kuin tupakkaa, ja sitten häipyy luottaen siihen, että varmasti osaat etsiä kyseisen henkilön tarvittaessa käsiis jos haluat lisää, tai jonkun muun joka myy. Jossain Jenkeissä ehkä noin onkin, mutta sieltähän noit huumevalistus ideoita matkitaan.
No enpä ole kuullut, että edes Jenkeissä tarjottais _tupakkaa_ ja se sisältäiski jotain humehia.
Mutta siinä maassa voi kyllä, totta tosiaan, olla esim PCP:tä _kannabiksen_ seassa. Euroopassa ei, kun ei PCP ole oikein rantautunut Eurooppaan. Onneksi. - eihajuakaan
Jamaos kirjoitti:
Melko varmasti se on ollu ihan normaali rööki jos sä oot sen askista saanu ja näytti ihan normaalilta röökiltä.
Ei varmaankaan ole kenellekkään epäselvää, että minä olen käyttänyt jos jonkinmoisia aineita. Mutta silti en ole koskaan ollut niin onnekas, että joku olisi salaa minulle ujuttanut huumeita. Aina joutuu ostamaan omat.
Melko turhaa pelkoa jostain askiröökeistä kuvitella, että siellä olisi huumeita. Suomalainen huumevalistus perustuu demonisointiin ja hysterian levittämiseen. Tämä on näitä huumevalistuksen varjopuolia kun yksi on huolissaan kun meni polttamaan toisen tupakan.
Kuitenkin huumekauppa toimii täysin samoilla markkinoiden laeilla kuin mikä tahansa muu kauppa. Muut lait ovatkin sitten hieman erilaisia, mutta kysyntä ja tarjonta on aina mukana näissä hommissa. Kysyntää on, joten huumekauppiaiden ei tarvitse antaa ilmaisia maistiaisia. Kyllä niitä asiakkaita riittää ilmankin. Nämä ilmaiset maistiaiset ovat valitettavasti vain urbaania legendaa. Kaveri voi tarjota, mutta varsinainen huumediileri myy.
Eikä ole millekkään kaupalle edullista ujuttaa tuotetta salaa asiakkaalle kertomatta mitä siinä on. Jos myisit keinotekoista makeutusainetta, niin luuletko, että tuotettasi tultaisiin ostamaan, mikäli käyt kenellekkään kertomatta salaa korvaamassa jonkin kahvilan Hermesetasit sinun omalla tuottellasi? Kukaan ei tulisi huomaamaan mitään, joten koko "markkinointikikkasi" meni pieleen. Aivan täysin samoin se toimii huumeidenkin osalta. Mikä hyöty olisi laittaa kalliita huumeita sinun tupakkaasi ja olla kertomatta siitä sinulle? Mitä diileri hyötyisi siitä? Ei diilerit ole mitään läpensä pahoja ihmisiä jotka haluaa vain aiheuttaa pahaa oloa ja tuskaa toisille, vaan he ovat kauppiaita joita liikuttaa samat markkinoiden voimat, kuin ketä tahansa muuta kauppiasta. Raha on se mitä he haluavat ja se mitä sinulle tapahtuu on merkityksetön oli se sitten hyvää tai pahaa. - eihajuakaan
Jamaos kirjoitti:
Niin ja eri huumeista menee erilailla "sekasin".
Mitä sätkässä on, voi olla mm. kannabista, damianaa, JWH:ta, tai joitain yrttisekoituksia. Kannabis, damiana ja JWH ovat kaikki rauhoittavia ja suurin piirtein samalla lailla toimivia. Damiana melko turhaa - ei toimi, JWH synteettinen kannabinoidi joten itse en semmosesta tykkää ja kannabiksesta olet varmasti kuullutkin. Amerikoissa ne voivat dipata kannabissavukkeen PCP:hen. Salviaakin voi polttaa sätkässä, vaikka parempi se on bongista.
Mutta esim piipussa, bongista tai muutoin voi polttaa myös kokaiinia (jos sen osaa valmistaa poltettavaan muotoon), metamfetamiinia, oopiumia, DMT:tä, sieniä, lotuskukkia, salviaa ja vaikka mitä. DMT ja sienet ovat psykedeelejä, jotka muuttavat mieltä ja sitä miten koet todellisuuden. Salvia muuttaa todellisuuden ihan kummalliseksi - itse pidän enemmän DMT:stä kun se ei sekota pakkaa niin pahasti. Kokaiini ja metamfetamiini taas tekee energisemmän olon ja tuo euforiaa, mutta ovat todella nopeasti ja erittäin voimakkaasti koukuttavia. Oopium, heroiini ja muut opioidit taas rauhoittavat ja aiheuttavat nopeasti voimakasta riippuvuutta. Lootuskukka snadisti rauhoittaa herkkiä ihmisiä ja aiheuttaa vakavia vajareita blossittelijoille.
Vaikutusajat ovat eri. Esim sienet vaikuttavat 4-6 tuntia. LSD 12. DMT ja salvia muutamia minuutteja. Kannabissavuke alottelijalla voi vaikuttaa jopa pari tuntia, mutta vähänkään kokeneemmalla puolisen tuntia. Kokaiini poltettuna noin 10 minuuttia, nuuskattuna noin puoli tuntia. Jne jne jne...
Sitten on vielä eri voimakkuudet. Oopium on huomattavasti miedompaa, kuin heroiini, vaikka oopium on jo itsessään melko voimakas huume. Sienet ovat vain pieni pintaraapaisu siitä mitä DMT on. Kahvi ja amfetamiini ovat huomattavasti miedompia mitä poltettava kokaiini ja metamfetamiini on. Ja kahvi on miedompaa kuin amfetamiini.
Riippuvuuspotentiaalitkin ovat erilaiset. Kannabis ei aiheuta juuri minkäänlaista riippuvuutta. Kofeiini aiheuttaa pienen riippuvuuden. Amfetamiini, alkoholi ja (nuuskattava) kokaiini jo vakavan riippuvuuden. Heroiini ja nikotiini erittäin voimakkaan riippuvuuden.
Riippuvuuteen vaikuttaa myös se kuinka nopeasti tämä tapahtuu. Opiodeilla erittäin nopeasti. Myös poltettavalla metamfetamiinilla ja kokaiinilla. Nuuskattavaa kokaiinia joutuu taas käyttämään pidempään, että saa riippuvuuden aikaiseksi. Itse asiassa nuuskattavaa kokaiinia tulee käyttää pidempään, että ylipäänsä osaa arvostaa sitä.
Eli ei kaikista huumeista mene samalla lailla tai yhtä voimakkaasti sekaisin. Ne on kaikki erilaisia ja eri voimakkuuksisia. Eri addiktiopotentiaalit ja eri vaikutusajat. - hajulla ollaan
eihajuakaan kirjoitti:
Niin ja eri huumeista menee erilailla "sekasin".
Mitä sätkässä on, voi olla mm. kannabista, damianaa, JWH:ta, tai joitain yrttisekoituksia. Kannabis, damiana ja JWH ovat kaikki rauhoittavia ja suurin piirtein samalla lailla toimivia. Damiana melko turhaa - ei toimi, JWH synteettinen kannabinoidi joten itse en semmosesta tykkää ja kannabiksesta olet varmasti kuullutkin. Amerikoissa ne voivat dipata kannabissavukkeen PCP:hen. Salviaakin voi polttaa sätkässä, vaikka parempi se on bongista.
Mutta esim piipussa, bongista tai muutoin voi polttaa myös kokaiinia (jos sen osaa valmistaa poltettavaan muotoon), metamfetamiinia, oopiumia, DMT:tä, sieniä, lotuskukkia, salviaa ja vaikka mitä. DMT ja sienet ovat psykedeelejä, jotka muuttavat mieltä ja sitä miten koet todellisuuden. Salvia muuttaa todellisuuden ihan kummalliseksi - itse pidän enemmän DMT:stä kun se ei sekota pakkaa niin pahasti. Kokaiini ja metamfetamiini taas tekee energisemmän olon ja tuo euforiaa, mutta ovat todella nopeasti ja erittäin voimakkaasti koukuttavia. Oopium, heroiini ja muut opioidit taas rauhoittavat ja aiheuttavat nopeasti voimakasta riippuvuutta. Lootuskukka snadisti rauhoittaa herkkiä ihmisiä ja aiheuttaa vakavia vajareita blossittelijoille.
Vaikutusajat ovat eri. Esim sienet vaikuttavat 4-6 tuntia. LSD 12. DMT ja salvia muutamia minuutteja. Kannabissavuke alottelijalla voi vaikuttaa jopa pari tuntia, mutta vähänkään kokeneemmalla puolisen tuntia. Kokaiini poltettuna noin 10 minuuttia, nuuskattuna noin puoli tuntia. Jne jne jne...
Sitten on vielä eri voimakkuudet. Oopium on huomattavasti miedompaa, kuin heroiini, vaikka oopium on jo itsessään melko voimakas huume. Sienet ovat vain pieni pintaraapaisu siitä mitä DMT on. Kahvi ja amfetamiini ovat huomattavasti miedompia mitä poltettava kokaiini ja metamfetamiini on. Ja kahvi on miedompaa kuin amfetamiini.
Riippuvuuspotentiaalitkin ovat erilaiset. Kannabis ei aiheuta juuri minkäänlaista riippuvuutta. Kofeiini aiheuttaa pienen riippuvuuden. Amfetamiini, alkoholi ja (nuuskattava) kokaiini jo vakavan riippuvuuden. Heroiini ja nikotiini erittäin voimakkaan riippuvuuden.
Riippuvuuteen vaikuttaa myös se kuinka nopeasti tämä tapahtuu. Opiodeilla erittäin nopeasti. Myös poltettavalla metamfetamiinilla ja kokaiinilla. Nuuskattavaa kokaiinia joutuu taas käyttämään pidempään, että saa riippuvuuden aikaiseksi. Itse asiassa nuuskattavaa kokaiinia tulee käyttää pidempään, että ylipäänsä osaa arvostaa sitä.
Eli ei kaikista huumeista mene samalla lailla tai yhtä voimakkaasti sekaisin. Ne on kaikki erilaisia ja eri voimakkuuksisia. Eri addiktiopotentiaalit ja eri vaikutusajat.Tässä taas myyntitekstiä ja käyttöohjetta. Et sitten käytä, vai? Asiallista tietoa huumausaineista: www.paihdelinkki.fi
- Jamaos
Ok:)
- Jamaos
Kiitos en ikinä tule käyttämään huumeita. En käytä mitään päihteitä.
- Anonyymi
Olin hotellissa ja menin ulos illalla polttamaan tupakkia, huomasin että ne jäi sisälle katselin taskujani, niin yksi nuoripari tarjosi tupakakan. Tunsin että oli erimakuinen kuin omat tupakat, kuljin käytävällä heidän huoneeseen ja join vielä paukun.
Olen hyvin pukeutunut uranainen huoneessa tyttö sanoi saanko kokeilla sun jakkua annoin kokeilla pyöri peilin edessä ja pyysi hametta riisuin ja annoin kokeilla.
Huomasin että olen pelkät liivit ja pikkarit päällä. Tyttö sanoi tule ja katso seisoin peilin edessä tyttö takana, katso kuinka kauniit rinnat sinulla on ja hyväili täkaa olin sekaisin katsoin ja sanoin on nekyllä vielä kauniit tunsin kun liivit aukaistiin ja olin tissit paljaana tyttö hieroi pikkareita sinulla on kauniit pitsi housut hyväili pillua ja sanoi ihana haarojen väli nosti pikkareita ne meni huulien väliin olin kuin hurmiossa tyttö riisui vaatteet päältään ja alkoi suutelemaan, en huomioinut poikaa ollenkaan annoin suudella ja vastasin suudelmaan kohta oltiin sängyssä tunsin vaan halua ja tyttö nuoli pillua muistan että levitin jalkoja ja nautin kiihotui lisää kun poika meni taakse ja nai tyttöä , tyttö tlu kasvojen kohdalle ja näin vierestä kun kyrpä oli pillussa hyväilin palleja ja puristin kalua nuolin tyttöä kun laskeutu alemmas tyttö sai orgasmin ja nousi poika työnsi kyrvän minuun muistan että huusin himosta ja annoin naida, kohta huoneessa oli kaksi muuta poikaa ja kaikki nai annoin iloisesti kaikille.
Aamulla hersin omasta huoneesta, olin aivan spermassa hätäännyin ja olin suihkussa pitkään. Töissä päivän mittaan tuli mielikuvia yöstä, välillä kiihotuin muistikuvista niin että housut kastui.
Illemmalla hotellilla näin tyttöä, pyysin huoneeseen katui sitä että antoi minulle tupakan, kertoi että pojat on puhtaita opiskelijoita et saa mitään tautia.
Istuttiin ja juteltiin,kysyin harrastatko naisia katsoi ja sanoi eilen oli eka kerta.
Katsottiin silmiin kysyin nautitko nyökkäsi. Nousin ja nostin tytön ylös suutelin sievästi kohta suudeltiin himokkaasti kuiskasin mennäänkö sänkyyn, kikatimme peiton alla ja suutelin tytön rintoja kun nyt laitoin sormet selvänä pilluun tunsin jopa himoa suudeltiin ja nuoltiin toisia yö myöhään. Sen jälkeen olen ollut kahden eri naisen kanssa aina yhtä kiihottavaa, kotona syötän kahta lasta ja mies pyörii ympärillä. Tulen hulluun kiimaan kun mies nai edestä ja aika rajusti, muistan sen yön kun minua naitiin kolmen voimin. En pidä itseäni huonona, joskus kun olen yksin ja katson asu päällä itseäni näen rivot liivit ja housut tunnen että olen huora se kiihottaa kunnolla voin tyydyttää itseäni monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201