Heikunkekkurei kansalaiset

Hurraa hurraa naiset

Nyt on korkea aika laittaa miehet viikoksi lastenvahdeiksi ja nauttimaan lasten tuomasta ilosta ja onnesta ihan keskenään. Me äidit olemme lasten kanssa aina, ja kaikki vapaat ja lomat.
Olemme omien täystuholaistemme kestoäitejä niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä.

Mutta mitä ovat isät? He ovat hyvin nukkuneita, siistejä, jaksavia, rahllisia, meneviä ja kaikkea mitä äidit eivät ole.
Me äidit tarvimme nyt äitiviikon ihan itsellemme.

Kipatkaa lapsenne isän luokse ja puhelin kiinni, ja poistukaa kodistanne, nyt isät saava hallita tuholaisyhdyskuntaa ihan itse. Sen he ovat ansainneet.
Antakaa heidän näyttää osaamisensa ja taitonsa. Antakaa heille mahdollisuus ymmärtää läheltä, mitä on olla se yksi ja ainoa lapsen elämässä.

Uskon että heillä on lupaava viikko, ymmärrysmitä on olla siinä ja aina.

Näyttäkää että äidit on äitejä ja isät isiä. Molemmilla on oikeus olla lapsen aikuinen hyvässäja pahassa.

Me äidit olemme viikkomme ansainneet.

Miehet saavat elareille uuden käänteen kun marisevat että ex vaimot juopottelee lasten rahat.

4

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehet hommiin

Miten on miehenpuolikkaat???? Eikö riitä rahkeita, vai onko vapaus valttia? Nyt ukkelikokkelit lastenhoitoon, ja ex vaimolle heikunkeikunvapaata. Se on sisso.

• .........

Kyllä minun mieheni on lasten kanssa useinkin ollut viikon yksin ja nauttii heidän seurastaan. Ja lomat ja vapaat hän käyttää pääsääntöisesti perheen kanssa tai jos minulla on menoa, niin lasten kanssa. Tosin me olemme kasvattaneet lapsemme hyvin, joten he eivät ole "täystuholaisia" ainakaan suurinta osaa ajasta.

Etkö itse sitten nauti lastesi seurasta?

• mommyFor4

Äiti-viikko ilman lapsia siis?
      meillä on neljä lasta, ja en ymmärrä tota iänikuista marinaa, miten lapset häiritsevät elämää.On onnen, iloisuuden, hyvännäköisyyden ja kaiken esteenä?!
      jos päivänsä alottaa marisemalla ja miettimällä mitä iskät saa ja voi tehdä kun itse äipät raataa pikku nuppustensa kanssa, saaden >yhtään mitään> niin menisin kyllä peilin eteen.. No, elämä on...

• vapautta lapsen kans

Eipä onnistu meillä ainakaan,tosin en viikon vapaata lapsestani tarvitse. Menen viettämään pariksi päiväksi "vapaata" sairaalaan,se jos mikä on tietyssä mielessä täysihoitoa ja lapsi on isovanhemmillaan kun isä ei ota lasta luokseen.

Meillä kyllä lapsen isä tietää että elatusmaksut eivät mene alkoholiin kun en pysty/halua juopotella sairauteni vuoksi. Tosin eipä tuo hänen omasta pussistaan edes tule..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe