Missä Elitserien-keskustelua?

lakers

Moi! Ruotsin Elitserien on alkanut kiinnostaa entistä enemmän viime aikoina ja olisi mukava päästä myös juttelemaan kyseisestä liigasta. Onko missään siis hyvää SUOMALAISTA keskustelupaikkaa Elitserieniin liittyen? Täällä näyttää ainakin olevan kovin hiljaista ja Jatkoaikaan en omista oikeuksia. Tosin sielläkin Elitserien-keskusteluja ei mahdottoman paljoa ole. Googlen kautta olen koettanut etsiä, mutta eipä ole oikein löytynyt mitään hyvää keskustelupalstaa.

ONKO KENELLÄKÄÄN SIIS SUOSITELLA JOTAIN SIVUSTOA?

6

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ure
    • Ilves putoaa

Ei muuta kuin että Elitserien on pelillisesti ja fanikulttuuriltaan valovuosia edellä SM-liigan sohlaamista, yhdelläkään SM-liiigaseuralla ei ole lähelläkään samanlaista fanijengiä.
      Pelaaminen Sm-liigassa on kummallista sekoilua, esim. syötöt menevät mihin sattuu. Fanikulttuurista ei voi puhua, no ehkä HIFK ja Jokerit.
      1 NHL, 2 KHL, 3 Elitserien, 4 Extraliga ja SM-liiga.

• Ekkulaine

Mun suosikit top20 elitserien 1. Frölunda hc 2. Mora ik 3. Modo hockey 4. Aik skalfteä 5. Hv71 6. Färjestads bk 7. Leksands if

• ÄnÄri

Lista menee kuules näin 1NHL 3 KHL 17 Elitserien 21 Extraliga 32 National League 100059993 SM-Liiga

tossa olis suurinpiirtein oikeet suhteet

• Afinogenovv

Voi vitun juntit =D Tsekin extraliiga ei ole LÄHELLÄKÄÄN SM-liigan tasoa. SM-liiga on pirun kova sarja objektiivisesti tarkasteltuna. Elitserien -joukkueilla on hivenen isommat budjetit joten rankkaan Elitserien SM-liigaa paremmaksi, mutta Sveitsin ja Tsekin liigat taas ovat kaukana liigasta.

Tsekin liigassa pelaa muuten vain muutamia ulkomaalaispelaajia. Kyseisessä liigassa on siis lähes pelkkiä Tsekkejä ja niistäkin vain ne jotka ei kelpaa muihin Euroopan liigoihin. KHL vie parhaat tsekit.

SM-liigan haukkuminen tuntuu olevan muotia, hohhoijaa. Ottakaa edes asioista selvää ennenkuin lähette huutelemaan. Jos liigat laitetaan arvojärjestykseen, menee järjestys kutakuinkin näin:

1. NHL
      2. KHL

...3. Elitserien
      4. SM-liiga
      5. AHL
      6. NLA
      7. Tsekin Extraliga
      8. HockeyAllsvenskan
      9. Slovakian Extraliga
      10. VHL (KHL:n farmi)

• AIK/SVERIGE

MINÄ olen valmis keskustelemaan tässä ja nyt Elitserienistä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe