Moi! Ruotsin Elitserien on alkanut kiinnostaa entistä enemmän viime aikoina ja olisi mukava päästä myös juttelemaan kyseisestä liigasta. Onko missään siis hyvää SUOMALAISTA keskustelupaikkaa Elitserieniin liittyen? Täällä näyttää ainakin olevan kovin hiljaista ja Jatkoaikaan en omista oikeuksia. Tosin sielläkin Elitserien-keskusteluja ei mahdottoman paljoa ole. Googlen kautta olen koettanut etsiä, mutta eipä ole oikein löytynyt mitään hyvää keskustelupalstaa.
ONKO KENELLÄKÄÄN SIIS SUOSITELLA JOTAIN SIVUSTOA?
Missä Elitserien-keskustelua?
6
1676
Vastaukset
- ure
http://www.siniviiva.arkku.net/foorumi/index.php?board=95.0
tuolla on jotain mutta näyttää olevan vaan yksi aktiivisempi kirjoittelija ja joitain satunnaisia. - Ilves putoaa
Ei muuta kuin että Elitserien on pelillisesti ja fanikulttuuriltaan valovuosia edellä SM-liigan sohlaamista, yhdelläkään SM-liiigaseuralla ei ole lähelläkään samanlaista fanijengiä.
Pelaaminen Sm-liigassa on kummallista sekoilua, esim. syötöt menevät mihin sattuu. Fanikulttuurista ei voi puhua, no ehkä HIFK ja Jokerit.
1 NHL, 2 KHL, 3 Elitserien, 4 Extraliga ja SM-liiga.- Ekkulaine
Mun suosikit top20 elitserien 1. Frölunda hc 2. Mora ik 3. Modo hockey 4. Aik skalfteä 5. Hv71 6. Färjestads bk 7. Leksands if
- ÄnÄri
Lista menee kuules näin 1NHL 3 KHL 17 Elitserien 21 Extraliga 32 National League 100059993 SM-Liiga
tossa olis suurinpiirtein oikeet suhteet
- Afinogenovv
Voi vitun juntit =D Tsekin extraliiga ei ole LÄHELLÄKÄÄN SM-liigan tasoa. SM-liiga on pirun kova sarja objektiivisesti tarkasteltuna. Elitserien -joukkueilla on hivenen isommat budjetit joten rankkaan Elitserien SM-liigaa paremmaksi, mutta Sveitsin ja Tsekin liigat taas ovat kaukana liigasta.
Tsekin liigassa pelaa muuten vain muutamia ulkomaalaispelaajia. Kyseisessä liigassa on siis lähes pelkkiä Tsekkejä ja niistäkin vain ne jotka ei kelpaa muihin Euroopan liigoihin. KHL vie parhaat tsekit.
SM-liigan haukkuminen tuntuu olevan muotia, hohhoijaa. Ottakaa edes asioista selvää ennenkuin lähette huutelemaan. Jos liigat laitetaan arvojärjestykseen, menee järjestys kutakuinkin näin:
1. NHL
2. KHL
...3. Elitserien
4. SM-liiga
5. AHL
6. NLA
7. Tsekin Extraliga
8. HockeyAllsvenskan
9. Slovakian Extraliga
10. VHL (KHL:n farmi) - AIK/SVERIGE
MINÄ olen valmis keskustelemaan tässä ja nyt Elitserienistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627