Missä Elitserien-keskustelua?

lakers

Moi! Ruotsin Elitserien on alkanut kiinnostaa entistä enemmän viime aikoina ja olisi mukava päästä myös juttelemaan kyseisestä liigasta. Onko missään siis hyvää SUOMALAISTA keskustelupaikkaa Elitserieniin liittyen? Täällä näyttää ainakin olevan kovin hiljaista ja Jatkoaikaan en omista oikeuksia. Tosin sielläkin Elitserien-keskusteluja ei mahdottoman paljoa ole. Googlen kautta olen koettanut etsiä, mutta eipä ole oikein löytynyt mitään hyvää keskustelupalstaa.

ONKO KENELLÄKÄÄN SIIS SUOSITELLA JOTAIN SIVUSTOA?

6

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ure
    • Ilves putoaa

      Ei muuta kuin että Elitserien on pelillisesti ja fanikulttuuriltaan valovuosia edellä SM-liigan sohlaamista, yhdelläkään SM-liiigaseuralla ei ole lähelläkään samanlaista fanijengiä.
      Pelaaminen Sm-liigassa on kummallista sekoilua, esim. syötöt menevät mihin sattuu. Fanikulttuurista ei voi puhua, no ehkä HIFK ja Jokerit.
      1 NHL, 2 KHL, 3 Elitserien, 4 Extraliga ja SM-liiga.

      • Ekkulaine

        Mun suosikit top20 elitserien 1. Frölunda hc 2. Mora ik 3. Modo hockey 4. Aik skalfteä 5. Hv71 6. Färjestads bk 7. Leksands if


      • ÄnÄri

        Lista menee kuules näin 1NHL 3 KHL 17 Elitserien 21 Extraliga 32 National League 100059993 SM-Liiga


        tossa olis suurinpiirtein oikeet suhteet


    • Afinogenovv

      Voi vitun juntit =D Tsekin extraliiga ei ole LÄHELLÄKÄÄN SM-liigan tasoa. SM-liiga on pirun kova sarja objektiivisesti tarkasteltuna. Elitserien -joukkueilla on hivenen isommat budjetit joten rankkaan Elitserien SM-liigaa paremmaksi, mutta Sveitsin ja Tsekin liigat taas ovat kaukana liigasta.

      Tsekin liigassa pelaa muuten vain muutamia ulkomaalaispelaajia. Kyseisessä liigassa on siis lähes pelkkiä Tsekkejä ja niistäkin vain ne jotka ei kelpaa muihin Euroopan liigoihin. KHL vie parhaat tsekit.

      SM-liigan haukkuminen tuntuu olevan muotia, hohhoijaa. Ottakaa edes asioista selvää ennenkuin lähette huutelemaan. Jos liigat laitetaan arvojärjestykseen, menee järjestys kutakuinkin näin:

      1. NHL
      2. KHL

      ...3. Elitserien
      4. SM-liiga
      5. AHL
      6. NLA
      7. Tsekin Extraliga
      8. HockeyAllsvenskan
      9. Slovakian Extraliga
      10. VHL (KHL:n farmi)

    • AIK/SVERIGE

      MINÄ olen valmis keskustelemaan tässä ja nyt Elitserienistä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe