Eräälle miehelle

Eräs naInen

Kuinka rakastinkaan sinua, kuinka unelmoinkaan sinusta joka ikinen päivä ja joka ikinen yö mutta sama jatkuu edelleen en voi koskaan unohtaa sinua
haluaisin katsoa ihaniin silmiisi koskettaa hellästi kasvojasi halata sinua kauan ja kovasti

20

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Miksi et mene ja rutista häntä?

• eräs naInen

en tiedä missä on tällä hetkellä......

• eräältä tämäkin
        eräs naInen kirjoitti:

en tiedä missä on tällä hetkellä......

Missäs olet viimeksi nähnyt ja milloin?

• Eräs naInen
        eräältä tämäkin kirjoitti:

Missäs olet viimeksi nähnyt ja milloin?

R.llä alkavassa paikassa 06-kk loppupuolella eli kauan kauan sitten.....

• 7890
        Eräs naInen kirjoitti:

R.llä alkavassa paikassa 06-kk loppupuolella eli kauan kauan sitten.....

Tarkoitatko kaupunkia länsirannikolla

• Eräs naInen
        7890 kirjoitti:

Tarkoitatko kaupunkia länsirannikolla

hesassa sijaitsee tuo paikka

• 7890
        Eräs naInen kirjoitti:

hesassa sijaitsee tuo paikka

Asuiko tämä mies myös hesassa

• Eräs naInen
        7890 kirjoitti:

Asuiko tämä mies myös hesassa

asuu mutta kaukana, kaukana minusta enkä tiedä tarkkaa paikkaa
        olen edelleen huolissani hänestä ja mietin mitä kuuluu, kunpa hän laittaisi minulle jonkun tunnisteellisen viestin tai e-mailia voisi myös kertoa onko hänellä minua ikävä olisi ihanaa jos hän sanoisi minua omaksi kullakseen olisi tosi onnellinen siitäkin vähästä ainakin viikonloppuun saakka jospa sitten näkisin hänet, en tiedä saisinko silloin edes sanaa suustani vaan katselisin hänen ihania silmiään ja kasvojaan sydämenii varmaan kiitäisi tuhatta ja sataa jos hänet silloin näkisin. toivottavasti pystyn hillitsemään tunteeni etten rupea itkemään hänet nähdessäni pitkästä aikaa. mikäli hän edes haluaa nähdä minua
        voi kuinka paljon rakastankaan ja ikävöin......

• Eräs mies

Minä haluaisin "taluttaa" sut lepikkoon ja panna reiän pyöreäksi.

• Eräs naInen

eiköhän tuo ole jo ennestään pyöreä ei ainaskaa kuuskulmainen eikä neliskanttinen........

• Kyllitädin neuvo

Jumankiuta. Tosimies ottaa ja näppäilee viestiä daamillensa ja sanoo, että nyt lähdetään vähän katselemaan kedon kukkia. Ei muuta kuin haaveet todeksi ja kesästä nauttimaan ihmiset.

• Eräs mies
        Kyllitädin neuvo kirjoitti:

Jumankiuta. Tosimies ottaa ja näppäilee viestiä daamillensa ja sanoo, että nyt lähdetään vähän katselemaan kedon kukkia. Ei muuta kuin haaveet todeksi ja kesästä nauttimaan ihmiset.

Kyllä mahtas Nasse sedällä jäädä haaveeksi ainakin tässä tapauksessa.

• Kyllitädin neuvo
        Eräs mies kirjoitti:

Kyllä mahtas Nasse sedällä jäädä haaveeksi ainakin tässä tapauksessa.

Nasse setä tyytyy siis vain haaveilemaan. Ihmiset on sitten kummia. No, mikäpäs minä olen neuvomaan kun en tiedä ihmisten tilanteita. Mietin vain, että jos olisi itselläni mahdollisuus moiseen kukkien haistamisiin niin grrr. Nasse sedälle biisi ja meille kaikille haaveilijoille. http://www.youtube.com/watch?v=RgZZ18lc3_s

• Eräs mies
        Kyllitädin neuvo kirjoitti:

Nasse setä tyytyy siis vain haaveilemaan. Ihmiset on sitten kummia. No, mikäpäs minä olen neuvomaan kun en tiedä ihmisten tilanteita. Mietin vain, että jos olisi itselläni mahdollisuus moiseen kukkien haistamisiin niin grrr. Nasse sedälle biisi ja meille kaikille haaveilijoille. http://www.youtube.com/watch?v=RgZZ18lc3_s

Nasse setä kiittää...sopiva kappale puheenaiheeseen..

• Kesän tuomaa

Aah, luontoromantiikkaa.

• Eräs naInen

eväskori mukaan ehkä grillikin kun metsäpalovaroituksetkaan ei varmaankaan ole enää voimassa, hyvää viiniä siitähän se lähtee....ehkä meren rantaan ja kalastusvehkeet mukaan ja sitten välillä onkimaan

• tuohan

kuullostaa tosi hyvältä ainakin minun mielestäni

• Eräs mies

ja naimaan...

• eikukaan

sitä on ilmassa :(

• Eräs naInen

mitä on ilmassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16