The land of hope and glory

:-----O

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.

Koska olen asiantuntija niin otan tähän sen verran kantaa että turhaa on odottaa Jumalan ihmeitä jos terapiahoito on muuten surkealla tasolla.

Olen sitä mieltä että nämä uskonnolliset hihuli-ihmeisiin luottavat terapiat tulisi lakkauttaa.

Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin ja se kyllä eheyttää ne jotka eheytyä haluavat. Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on, eikä noiden hoitojen tulisi olla millään muotoa hävettäviä tai salaisia asioita vaan osa normaalia terveydenhuoltoa.

On ällistyttävän suurta typeryyttä homojärjestöiltä se että ne vaativat kiivaasti eheyttämiskieltoa. Hehän vainoavat niitä omiaan jotka eivät kenties olekaan niin kovin umpihomoja. Miksi heitä sorretaan ja heidän oikeuksiaan poljetaan?

On täysin ymmärrettävää jos he itse ovat haluttomia barrikaadeille,sillä tuskin kukaan eheytyshaluinen haluaa tulla eheytyksen jälkeen tunnetuksi entisenä homona.

Suosittelisinkin että kaikki eheyttämistä vastustavat homot menisivät itse eheytymisterapiaan jotta näkisivät että mitä se on ja näin pääsisivät eroon eheytysfobioistaan. Tämä siksi että he näkisivät että kysymys on ihan tavallisesta järkevästä terveydenhuollosta. Edes nappeja ei tarvita.

• Tahtoo tietää

"Ihan tavallinen uskonnoton terapia toimii aivan riittävän hyvin"

Voisitko kertoa mitä tällainen terapia pitää sisällään
      Pakkohan sinun on se tietää, koska muuten et voisi väittää että se toimii aivan riittävän hyvin.

• Luitko juttua? Siinähän eheytys oli rukoilemista ja Raamatun lukemista. Onko sinulla nyt ykskaks jotain Raamattua vastaan?

Millaista on tuo uskonnoton terapia? Ovatko homojärjestöt jossain joskus vaatineet eheyttämiskieltoa vai näetkö taas harhoja?

• ltte piru

Äijä tuntuu lukevan Raamattua samalla tavoin kuin minäkin.

• Mihin tähtäät?

"Sitä [uskonnotonta terapiaa] pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,Sitä pitäisi olla vapaasti tarjolla koska kysyntää on,"

Voi herran jestas. Luuletko ettei sitä ole? Kyllä julkisella puolella on psykologeja ja psykiatreja, ykstyisestä puhumattakaan. Kuvitteletko etteivät terapiaa haluavat kykene sitä löytämään? Mitä itse asiassa nyt tarkoitat? Yritätkö kaupitella omia metodejasi ja millaisia ne ovat - älä unohda että olet nuorempana antanut terapiaa, ainakin omien sanojesi mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2621
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2283
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      114
      1993
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1946
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1693
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      147
      1238
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      27
      1122
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1071
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe