mulla on prepaid liittymiä,säilyykö viestit mitkä olen läh. tai saanut ikuisesti,vaikka olen poistanut niitä ?eli voiko esim poliisit lukea mitä olen lähettänyt esim 2 vuotta sitten....?
voiko poliisit esim lukea vanhoja tekstiviestejä
oinas651
2
447
Vastaukset
- hd67jd87jhss
"mulla on prepaid liittymiä,säilyykö viestit mitkä olen läh. tai saanut ikuisesti,vaikka olen poistanut niitä ?eli voiko esim poliisit lukea mitä olen lähettänyt esim 2 vuotta sitten....? "
Jos olet suututtanut NSA:n niin vastaus on kyllä. Jos vain suomen poliisit niin täys mahdottomuus. - rororoeworwoeroweor
ei niistä viesteistä ole opertaarattoreilla muuta tietoa kuin sen viestin lähetysaika, lähettäjän- ja vastaanottajan numerot. Se mitä viestissä on, on aivan sama asia. On aivan sama liukeeko viestissä kissa vai koira... onko MMS viestissä peppu vai kukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714959Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893454- 453411
- 502639
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 141399
- 701037
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035