ettei ne pelkät halaukset riitä ;)
oisko niin
20
305
Vastaukset
- aidan yli ei hypitä
kelle riittää, kelle ei.
- en tiedä.
kuka se nyt aidan yli on hyppimässä, mennään sieltä missä aita on matalin...
- Lie missä.
No ei riitä niin. Eikä edes hieronta. ;)
- tekstihalaajalle
Kyllähän ihminen halauksillakin aika paljon jaksaa. Tuppaa vain meikäläisellä olemaan halaustilasto nollassa.
Tekstihalaukset myös vähänä.- fuknfijöihdklut
eipä tässä voi paljon muuta lähettää kuin virtuaalihaleja. nouse sieltä umpikujasta ja taistele. ota parempi sotajoukko avuksesi. vaihda leiriä kokonaan. potkaise vanha elämä pois ja tee muutos parempaan. näin toimien haluan olla ystäväsi ja tukenasi myrskyn silmässä. ei kaik oo viel mänt. sorry ne tauti jutut, itse aloitit!!!
- ei koskaan ystäväsi
fuknfijöihdklut kirjoitti:
eipä tässä voi paljon muuta lähettää kuin virtuaalihaleja. nouse sieltä umpikujasta ja taistele. ota parempi sotajoukko avuksesi. vaihda leiriä kokonaan. potkaise vanha elämä pois ja tee muutos parempaan. näin toimien haluan olla ystäväsi ja tukenasi myrskyn silmässä. ei kaik oo viel mänt. sorry ne tauti jutut, itse aloitit!!!
Etköhän sä kuulu juuri siihen paskaan sotajoukkoon ja leiriin, mikä on potkaistu pihalle - nauttien :-D
- ei koskaan ystävänsä
ei koskaan ystäväsi kirjoitti:
Etköhän sä kuulu juuri siihen paskaan sotajoukkoon ja leiriin, mikä on potkaistu pihalle - nauttien :-D
Sitten vielä haluaa erottaa ihmisen niistä, joista ihminen välittää - kuvottavaa. Mikä on ikinä ollut niin kuvottavaa tyrkytyksen ohella.
- ööööööööö....
ei koskaan ystäväsi kirjoitti:
mistä?
- öööööööööö
ööööööööö.... kirjoitti:
mistä?
heh hee
- hivihomo
fuknfijöihdklut kirjoitti:
Pepe ja Jaska ne yhteen soppii, siinäpä vasta sotajoukko :-D
- hammaskeiju'''''''''
ei koskaan ystävänsä kirjoitti:
Sitten vielä haluaa erottaa ihmisen niistä, joista ihminen välittää - kuvottavaa. Mikä on ikinä ollut niin kuvottavaa tyrkytyksen ohella.
en mä yritä erottaa sua kenestäkään. miten se olisi edes mahdollista. kyllä sä tiedät miksi mä sua kuumotan. en silti tee mitään yhteistyötä muiden kuumottajien kanssa.
- Uusi tieto?
hammaskeiju''''''''' kirjoitti:
en mä yritä erottaa sua kenestäkään. miten se olisi edes mahdollista. kyllä sä tiedät miksi mä sua kuumotan. en silti tee mitään yhteistyötä muiden kuumottajien kanssa.
Et sä mua kyllä "kuumota" yhtään.
- kake koo
hivihomo kirjoitti:
Pepe ja Jaska ne yhteen soppii, siinäpä vasta sotajoukko :-D
mulle ei oo koskaan auennut pepe ja jaska. onhan mulla toki paljonkin homoystäviä. jaska kuoli (erittäin rakas ystäväni) jo 15 vuotta sitten ja nukkuu siellä siellä lähellä tuulaa. pepe ei sano oilein mitään, paitsi yksi mutta en ole kuullut tästä pepestäkään aikoihin. tunteeko tää pepe ja jaska mairen ja eronneen penan. tje-mestä ja hannusta juttelin joskus yhdelle "tutkaparille"
- hetkeksi apu siitäki
Matkassasiko kuljetat :) Niin se taitaa olla.
Ei ne halaukset kauaa riitä.. mutta nyt edes aluksi.. ;) - Se voi olla
Mietin itsekin sitä samaa..
- Suoraan
Riitää ja ei. Olisin valmis mihin tahansa.
- Olet oikeassa
ei todellakaan enää riitä :)
- Uh,
mä haluun sun syliin!
- .
Kunnon lämmin pitkä halaus riittää.
Tokkuraanhan siitä menee mutta kiva lähtä hoippumaan eteenpäin. - Torilla tavataan?
Ei riitä, voitaisko pikkuhiljaa siirtyä seuraavaan askeleeseen?? Tai vaikka harpata siitä seuraavaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760