te vasemmistolaiset penikat ja maailmanparantajat - MUUTTAKAA ROMANIAAN.
Painukaa sinne parantamaan maailmaa ja auttamaan niitä ihania romanejanne - kun se tuntuu teille olevan maailman tärkein asia - työnteko ei teitä ilmeisesti kiinnosta.
Yrjöttävää sakkia..hyh..hyh.
HEI Vapaan liikkuvuuden hörhöt
14
105
Vastaukset
- z.o
aivan oikein. Rajat kiinni kaikilta ulkomaalaisilta. Jos on mitä asiaa tänne, niin soittakoon tai lähettäköön sähköpostin.
- -uituityuit
Onneksi sinun kaltaisia ei ole päättämässä Suomen asioista... et sinä tätä maata omista. Ja onneksi et...
- muuta jo
Lähde vaan sinne Romaniaan parantamaan maailmaa huuhaa-humanisti - todellinen työntekohan ei sinua kiinnosta.
Vapaa Liikkuvuus on puna-luusereiden pikku pelle järjestö.
- thydtsdhs
ai täällä toisia haukkuminen on sinulle "todellista työtä"? ja toiseksi: en muuta. Minua ei tuollaiset pellet komentele. Ei taida sinuakaa pahemmin se "oikea tynteko" kiinnostaa...
- muutatko?
Minä olen tavallinen duunari,raskaan työn raataja - ollut sitä koko aikuisen ikäni.
Tällaiset Vapaan Liikkuvuuden vasemmisto pennut pitäisi pakottaa fyysiseen työntekoon,siinä alkaisi se maailmanparannus touhu äkkiä unohtua.
VL:n jäsenistä ei varmaan kukaan tee normaalia työtä,vaan elävät ns. veronmaksajien rahoilla - sossulla. - jhytdyjtd
muutatko? kirjoitti:
Minä olen tavallinen duunari,raskaan työn raataja - ollut sitä koko aikuisen ikäni.
Tällaiset Vapaan Liikkuvuuden vasemmisto pennut pitäisi pakottaa fyysiseen työntekoon,siinä alkaisi se maailmanparannus touhu äkkiä unohtua.
VL:n jäsenistä ei varmaan kukaan tee normaalia työtä,vaan elävät ns. veronmaksajien rahoilla - sossulla.ällaiset Vapaan Liikkuvuuden vasemmisto pennut pitäisi pakottaa fyysiseen työntekoon,siinä alkaisi se maailmanparannus touhu äkkiä unohtua.
Ei näistä loisivista hintelistä kukkahousuisista, ponnaripäisistä kasvisyöjistä oikeisiin töihin ole. Minuakin ärsyttää se että toimeentulotuella loisivat hörhöt, (tai onhan niistä yksi oikein "vapaa tutkija") vaativat toisille loisille ja varkaille asuntoja ja toimeentulotukea.
- dgqg
En ole mikään pentu. Ja sinun mielestäsi ihmiset EI saisi muuttaa toisiin maihin tai ei saisi käydä missään? Haluat että Suomi jää takapajulaksi? ja mihin veronmaksajien rahaa tulisi sitten käyttää jos ei vähäosasempien auttamiseen?
- z.o
upeaa logiikkaa taas kerran. Kun romanialainen rosvojoukko leiriytyy kaupunkiin, niin Suomi ei olekkaan sitten enää 'takapajula'.
Verot taas pitäisi käyttää esim niin, että ei olisi mitään vähempiosaisia, vaan kaikilla olisi vähintään se minimi-elintaso, joka tällaisessa maassa on välttämättömyys. Käytä omaa rahaasi. Suomen valtion rahaa ei tarvitse käyttää, ulkomaalaisten tukemiseen, koska sitä ei oikeastaan tällä hetkellä ole..
http://velkakello.fi/
Ja tuleeko Suomesta sykkivä metropoli jos tänne tulee kok oafrikka ja 1/2 lähi-itää? Vai sykkiikö täällä jokin muu sen jälkeen.- ÄÄLIÖHYYSSÄREILLE !!
SUOMALAISTEN VERORAHAT ON KERÄTTY AINOASTAAN SUOMEN JA SUOMALAISTEN KÄYTTÖÖN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA NIITÄ PIDÄ LAHJOITTAA MUIDEN KANSOJEN JA KANSALAISTEN TASKUUN !!!!
kAIKKI MUUTKIN KANSAT HOITAKOOT OMAT ONGELMANSA ITSE, NIINKUIN SUOMIKIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - dsgsdrsh
z.o kirjoitti:
upeaa logiikkaa taas kerran. Kun romanialainen rosvojoukko leiriytyy kaupunkiin, niin Suomi ei olekkaan sitten enää 'takapajula'.
Verot taas pitäisi käyttää esim niin, että ei olisi mitään vähempiosaisia, vaan kaikilla olisi vähintään se minimi-elintaso, joka tällaisessa maassa on välttämättömyys.Taas täällä tajutaan ihan väärin kaikki... :P Ei rikollisia pidä tukea tms. Liiton maahantulo ja pelkästään kerjäämisen; tai rikollisuuden takia on ehdottomasti väârin. MUTTA täällä tulkitaan että KAIKKI maahantulijat ovat rikollisia tai pelkän sossurahan varassa eläviä. Ja tiedätkö, että KAIKKI ei välttämättä pysty työtä tekemään vaikka haluaisivat, vaikkapa vakavan sairauden takia? Ja se on omaa syytä?
- fthfdhfdj
ÄÄLIÖHYYSSÄREILLE !! kirjoitti:
SUOMALAISTEN VERORAHAT ON KERÄTTY AINOASTAAN SUOMEN JA SUOMALAISTEN KÄYTTÖÖN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA NIITÄ PIDÄ LAHJOITTAA MUIDEN KANSOJEN JA KANSALAISTEN TASKUUN !!!!
kAIKKI MUUTKIN KANSAT HOITAKOOT OMAT ONGELMANSA ITSE, NIINKUIN SUOMIKIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mieluummin rahat johonki portugaliin kui suomalaiseen juopotteluun...
- Vastatkaa hörhöt.
Niin ja muuten, miksi nämä vapaanliikkuvuuden hörhöt KUSTANNA kokonaan näitä romaneita.
Hehän voisivat lähettää omia rahojaankin romaniaan, niin ei kerjäläis/rikollisjärjestön jäsenien tarvitse lainkaan matkustaa suomeen.
Vastatkaa hörhöt tähän. - YksHörhö
Meidän avustukset on niin pieniä ettei siitä riitä ulkomaille lähetettäväksi. Ei me sentään somalin veroisia olla rahan jaossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053