Onko kokemuksia näistä viimosista malleista? Onko useinkin korjaamolla?
Entä voiko esim. jakohihnan vaihtaa helposti itse? Kulutusluokka? Tilavuus? Mukavuus? Koneen/korin valmistaja?
Saab 900s 2.0 vm.1996?
7
500
Vastaukset
- Pientä tietoa
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.htm
-Kulutus maantieajossa 7 litran molemmin puolin..riippuu..
-Ei ole jakohihnaa jota vaihtaa!
Tosin enemmän ajetuissa yksilöissä jakoketjun vaihtaminen on suositeltavaa. - Baas-isti
Hyvän www.ago.fi korjaus- ja huolto-ohjekirjan kanssa kaikki työt sujuvat kuin tanssi vain. Vaikeimmat säädöt voi teettää jossain korjaamossa. Hyvin hoidettuna sen ylläpito tulee edulliseksi, eikä auto jätä koskaan tielle, kuten tojot.
- niffirg
Jonkun verran.
Ei ole korjaamolla, jos et sitä sinne vie.
Ei ole jakohihnaa.
Maantieajossa 7-8L sadalla, kaupungissa 1-2L lisää.
2.0L
Hyvä
SAAB / SAAB - hyi helvata
Tuo on surkein moottori tuohon koppamalliin, mieletön kulutus ja kulkuhalut huonot kuin 1,2:sella renault cliolla.
Orkkisalustalla surkea ajettava, mieletön löysä lulla. Herkkä ruostumaan. Jakopää on ketjulla, mutta senkin joutuu vaihtamaan kilometrien myötä.
Mielestäni erittäin paska auto, samanlainen surkea lahna, kun se vanhempi korimalli.- tätä mieltä
Täyttä tuubaa
- Tyytyväinen sekarotu
Minulla on juuri tuo -96, ollut nyt pari vuotta, ihmeen hyvin on toiminut. Ahtamaton imumoottori, mutta kulkee rteippaasti ja kulutus joku 7,4 maantiellä. Alusta on ooppelia ja sen seurauksena ei ole esim. nostokorvakkeita, nosturi nostaa pyörää vaihtaessa sivupellin reunasta.
Alustan etuniveliä tukivarsineen on pitänyt vaihtaa vaikka on ajettu vasta joku 120 tkm.
Muuta ruostevikaa ei ole ollut kuin takakulma, mikä on joskus kolhittu ja korjattu ja suojaus unohdettu.
Ostaisin uudelleen, löysin edullisen 2-ovisen ja se riittää minulle kun ei esim. ole taksilisenssiä. - Tässä vielä
tälläinenkin juttu takavuosilta.
"Nyt mukana oli sekä turbolla että ilman turboa varustetut mallisarjan autot."
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/saab-talledegassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165