jos/kun en täyttäny sun odotuksia :(
Pahoittelen vaan
13
322
Vastaukset
- Ainoa..
mitä odotan tällä hetkellä on aloite. Näin aluksi :)
- eiiiiiiiiii
sä et ymmärrä yhtään mitään ,muuten olit täydellinen kopio hyvästä ihmisestä
- ;)
Saat anteksi
Muistuttaa vaan- minkäläisiä odotuksia?- .
Mistä mää tiijän..
- sun kanss
. kirjoitti:
Mistä mää tiijän..
Hölömö;) miks sitten pahoittelet?
- "tuhlaajapoika"
Noh oikeasti mä olen hyvä ja empaattinen kaveri (eli sellainen minkälaisen kuvan sait aluksi), mutta sitten mä käyttäydyin tyhmästi ja olin tyly ja tunteeton sua kohtaan vaikka oikeasti olin / olen suhun täysin ihastunut. En osaa selittää järkevästi että miksi ja selittely vaan yleensä pahentaa tilannetta kuten ollaan huomattu. Voisitko sä aikuisten oikeasti antaa mulle anteeksi ja antaa "tuhlaaja pojalle" vielä mahdollisuuden???
- Kyllä vain
"tuhlaajapoika" kirjoitti:
Noh oikeasti mä olen hyvä ja empaattinen kaveri (eli sellainen minkälaisen kuvan sait aluksi), mutta sitten mä käyttäydyin tyhmästi ja olin tyly ja tunteeton sua kohtaan vaikka oikeasti olin / olen suhun täysin ihastunut. En osaa selittää järkevästi että miksi ja selittely vaan yleensä pahentaa tilannetta kuten ollaan huomattu. Voisitko sä aikuisten oikeasti antaa mulle anteeksi ja antaa "tuhlaaja pojalle" vielä mahdollisuuden???
Ihan aikuisten oikeasti voisin antaa anteeksi ja mahdollisuuden mutta pyyntö on tapahduttava palstojen ulkopuolella henkilökohtaisesti.
- Joku surullinen
Sun pitää kysyä tuo kysymys siltä ihmiseltä suoraan. Minä ainakin antaisin mahdollisuuden eräälle, joka sydämeni särki... Ja jos on sillä sun kaipauksesi kohteella ollut tunteita sua kohtaan, niin varmasti on valmis antamaan mahdollisuuden.
- älä toivo mitään
Sä oot pikkusen ihastunut koska oikesti et tunne minua. Sä keksit "minua". En ole sellainen. Lähelläkään.
No, tule tutustumaan, jos niin haluat. Etukateen minä säälin sinua, koska sinua odottaa pettymys, että olen ihan tavallinen tylsä ilkeä täti jne.
- en ole kopio
Kiitos :( :( :( :( :(
- pusu.
tuu syliin.
- muuten kyllä
vähän hankalaa vaan toteuttaa näin koneen välityksellä ;)
- muutenkylläkö??!!
muuten kyllä kirjoitti:
vähän hankalaa vaan toteuttaa näin koneen välityksellä ;)
No nyt selevä miks pahoittelet ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078